Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitäisi suhtautua päiväkodin hoitajaan joka on tyly?

Vierailija
15.03.2012 |

Eli on ollut pidemmän aikaa kylmä ja tyly. Ei moikkaa ja kääntää selän heti kun tulen.

Minua ei kiinnosta miten hän minua kohtaan käyttäytyy, tietenkin ihmetyttää, minkätakia aikuinen ihminen käyttäytyy kuin teini.

Pelkona tässä on nyt se, että kohteleeko hän lastani huonosti päiväkodissa.

Esimerkki: kun olin viemässä lasta leikkihuoneeseen, hoitaja huomasi meidät ja kääntyi samantien, ei moikkausta, ei mitään. Lapsi jäi yksinään seisomaan ovelle. Päätin, ottaa lapsen pois siitä jo odottaa toista hoitajaa, tuli todella paha mieli lapsen puolesta.

En tiedä käytöksen syytä. aikaisemmin ollut mukava ja jutellut, mutta nyt on jonkinaikaa ollut tuommoista ihmeellistä mykkäkoulua.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoitaja purkaa sitä sulle. Ole tyytyväinen ettei lapseesi. Vai oletko semmonen mamma jolla on aina jotain asiaa, oltko aina selittelemässä ja kyselemässä jotain. Semmonenkin käy joskus hermoille kun päiväkodissa on paljon lapsia ja niitten hoitamisessa on jo täys työ ja sit viel selitellä mammoille miten niitten pikku yamppa-yeccikoiden päivä on mennyt.

Vierailija
2/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelisin ensin hoitajan kanssa, jos sama jatkuu ottaisin yhteyttä päiväkodin johtajaan.

En sietäisi tuommoista käytöstä. Varsinkaan jos hoitaja vaikutta lapsen hyvinvointiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti yhteyttä päiväkodin johtahaan! Tuohan on järkyttävää, miten sellaisen hoiviin uskaltaisi lapsen jättää?

Vierailija
4/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni itsellä päivä pilalle. Olen miettinyt koko päivän, aiheuttaako lapselleni pahan olon. Harmittaa jos lapsi joutuu kärsimään aikuisen typerästä käytöksestä.

Onko kannattavaa mennä juttelee ensin itse hoitajalle vai lampsinko suoraan hoitajan puheille?

jos ja kun hoitaja kuulee valituksistani, paheneekohan hänen lapsellinen käytöksensä.

En halua, että lapsella on paha olla paikassa jossa hänen täytyy olla suurin osa päivästä.

Ahdistava olo.

ap

Vierailija
5/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylyys alkoi viimesyksynä, sen jälkeen kun olin aamulla viemässä lastani päiväkotiin ja yllätin tämän aamuvuorolaisen käsittelemästä kovakouraisesti ainoaa paikalla ollutta lasta.

Menin tilanteesta hämilleni ja aloin epäilemään näkemääni, en siis ottanut asiaa puheeksi tuolloin tai myöhemminkään.

Tämän oudon aamuisen kohtaamisen jälkeen täti on ollut kylmä / neutraali, ei mm. katso koskaan silmiin puhuessaan.

Yhteyspäiväkodin johtoon? No mitä mä sanoisin? Näin yhden oudon jutun ja sit se ei oo enää kattonu mua silmiin? Vähemmästäkin saa kaistapäisen maineen. Yritän olla mahdollisimman vaivaton ja huomaamaton ja hyvä jotta lapsestani pidettäisiin huolta...nillittäjän mainetta ei tahdo.

Vierailija
6/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylyys alkoi viimesyksynä, sen jälkeen kun olin aamulla viemässä lastani päiväkotiin ja yllätin tämän aamuvuorolaisen käsittelemästä kovakouraisesti ainoaa paikalla ollutta lasta.

Menin tilanteesta hämilleni ja aloin epäilemään näkemääni, en siis ottanut asiaa puheeksi tuolloin tai myöhemminkään.

Tämän oudon aamuisen kohtaamisen jälkeen täti on ollut kylmä / neutraali, ei mm. katso koskaan silmiin puhuessaan.

Yhteyspäiväkodin johtoon? No mitä mä sanoisin? Näin yhden oudon jutun ja sit se ei oo enää kattonu mua silmiin? Vähemmästäkin saa kaistapäisen maineen. Yritän olla mahdollisimman vaivaton ja huomaamaton ja hyvä jotta lapsestani pidettäisiin huolta...nillittäjän mainetta ei tahdo.

Sanotko missä paikkakunnalta tämä tapahtui?

Minuakaan ei katso silmiin.

En halua minäkään mitään kusipään mainetta, mutta täytyyhän minun ottaa selvää siitä onko lapsilla hyvä olla tuon hoitajan kanssa.

En voi jättää tätä tähän. Jos kohdistuu useampaan lapseen tuo käytös, pistän hänet vastuuseen ja teen kaikkeni, että hän ei tuolla tee enää töitä!

Vierailija
7/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ammatillisuus unohtuu?

Vierailija
8/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen pienryhmän päiväkodinopettaja oli heti alusta asti välinpitämätön, väkinäinen ja kylmä minua ja perhettämme kohtaan. Ei esitellyt itseään aluksikaan pariin viikkoon. Aina kun menin hakemaan lastani ei ollut näkevinään ja suorastaan juoksi karkuun. Otti niin päähän kun sain juosta sen perässä.

Muut kaikki tädit tulivat heti juttelemaan vuorollaan. Muita paremmin kouluttauneena tämä täti sai johtavan aseman lopulta isosta ryhmästä ja alkoi mielestäni selkeästi syrjiä lastani. Ei antanut vastata kysymyksiin. Ei edes katsonut päin. Antoi näytelmäroolit ja vastausvuorot oman pienryhmänsä lapsille. Onneksi lopulta vaihdettiin koululle eskariin. En olisi jaksanut sen tädin pitämää eskaria päiväkodissa. Annettiin kyllä ymmärtääkin, että on parempi hakea paikka koululta.

Vierailija
9/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi ihastunut puolisooni. Kuullostaa vieläkin naurettavammalta.

Harmittaa vietävästi tämä tilanne, olin onneni kukkuroilla kun sain lapsen omasta mielestä todella hyvään päiväkotiin.

Siellä on vaihtunut hoitajat vuoden sisään väh. 3 kertaa ja tuo tyly hoitaja on yksi uusista. Olen niin pettynyt tähän toimintaan.

Onneksi saitte lapsen parempaan hoitoon, ei tuommoinen ole yhtään kivaa. Miksi aikuinen ihminen voi käyttäytyä tuollatavalla pientä, viatonta lasta kohtaan.

todella surullinen ap

Vierailija
10/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS siitä kyse, on puoliso tietoisesti vaarantanut oman lapsensa.

Vierailija
11/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sitä vaan vituttaa sun naama ja kirjoittamasi perusteella en yhtään ihmettele. muiden asioihin nokkansa työntävät joka asiasta nouhottajat on syvältä.

Vierailija
12/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sitä vaan vituttaa sun naama ja kirjoittamasi perusteella en yhtään ihmettele. muiden asioihin nokkansa työntävät joka asiasta nouhottajat on syvältä.

Mistä saat käsityksen siitä, että tungen nokkani jokapaikkaan?

Sinäkö sitten kattelisit tuommoista käytöstä, eikä sinua kiinnosta yhtään, miten kohtelee lastasi?

Vaikutat kylmältä ja ilkeeltä ihmiseltä.

Vierailija
13/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin mennä työntekijän asemaan ja miettiä samalla, miten itse käyttäytyisin omassa duunissani jos tiettyjen henkilöiden naamat ei miellytä. en voisi mennä heitä suoraan haukkumaan, joten yrittäisin vältellä heitä ja miettiä muita asioita. ehkei se nyt vaan pidä susta syystä tai toisesta. En myöskään tällä palstalla ko. tilannetta lähtisi puimaan, kertoo paljon susta ihmisenä. Yrittäisin hoitaa mahdollisen ongelman ihan muuta kautta.

Vierailija
14/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin mennä työntekijän asemaan ja miettiä samalla, miten itse käyttäytyisin omassa duunissani jos tiettyjen henkilöiden naamat ei miellytä. en voisi mennä heitä suoraan haukkumaan, joten yrittäisin vältellä heitä ja miettiä muita asioita. ehkei se nyt vaan pidä susta syystä tai toisesta. En myöskään tällä palstalla ko. tilannetta lähtisi puimaan, kertoo paljon susta ihmisenä. Yrittäisin hoitaa mahdollisen ongelman ihan muuta kautta.

sanoin. Minulle on aivan sama miten käyttäytyy minua kohtaan ja jos naama ei miellytä niin voi voi. Mutta tarviiko sitä purkaa lapseen?

Aikuisen ihmisen luulisi käyttäytyvän niin kuin aikuisen kuuluu.

ap

Vierailija
15/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset myös keskustelevat suoraan ko. henkilön kanssa eivätkä tämän palstan kautta :)

Vierailija
16/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset myös keskustelevat suoraan ko. henkilön kanssa eivätkä tämän palstan kautta :)

Siinä lukee mm että aijon ottaa ko. asian puheeksi tänään. Kiinnostaa tietää onko tällainen kovin yleistäkin.

Mikäs sinulla? Onko huono päivä? Vai oletko itse tarhatäti joka on kamala kaikille?

ja et saa mielitäni pahoitettua, joten mene kiusaamaan jotain muuta. :)

ap

Vierailija
17/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varmaan mitään ole ihastunut mieheesi! Hölynpölyä!

Ehkä sillä on vaan paha mieli jostain, vaikka ihan omista syistään. Ehkä se kohtelee muitakin noin? Oletko itse tehnyt jotain sellasta joka olis voinu pahottaa hoitajan mielen? En mä nyt voi uskoa, että lapselle kostaisi.

Ihme vastauksia täällä muutenkin!

Vierailija
18/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudut pettymään. lapset ei kiinnosta missään määrin, vielä vähemmän nalkuttavat äidit kiukuttelevista tarhatädeistä puhumattakaan. ootte vaan niin tyhmiä että ihan päätä vihloo.

miksi ihmeessä postasit tänne jos kerran aiot hänen kanssaan joka tapauksessa jutella..? luuletko tosiaan, ettei tällaista muka olisi koskaan tapahtunut MISSÄ TAHANSA TYÖPAIKALLA, KOULUSSA TAI PÄIVÄKODISSA KELLE TAHANSA muulle ihmiselle? tälläkin palstalla tästä perkeleen asiasta vaahdotaan joka päivä, pitääkö aina laittaa oma postaus kun edellisenä päivänä jo sata muuta on kommentoinut vastaavaa ja asiaa? postauksesi pointti siis jäi hämärän peittoon.

shit happens, sometimes big time. get over it.

Vierailija
19/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä se nyt kertoo kenestäkään ihmisenä?!? Saahan sitä miettiä ja kysellä muiden mielipiteitä. Mitä pahaa siinä on? Pahempaa on mielestäni heti mennä johtajan puheille. Jos aiempaa on jutellut, niin tuskin se nyt ihan mahdotonta on asiaa korjata. Asiakaspalvelussa pitäisi yrittää tulla kaikkien kanssa toimeen.

Vierailija
20/25 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudut pettymään. lapset ei kiinnosta missään määrin, vielä vähemmän nalkuttavat äidit kiukuttelevista tarhatädeistä puhumattakaan. ootte vaan niin tyhmiä että ihan päätä vihloo.

miksi ihmeessä postasit tänne jos kerran aiot hänen kanssaan joka tapauksessa jutella..? luuletko tosiaan, ettei tällaista muka olisi koskaan tapahtunut MISSÄ TAHANSA TYÖPAIKALLA, KOULUSSA TAI PÄIVÄKODISSA KELLE TAHANSA muulle ihmiselle? tälläkin palstalla tästä perkeleen asiasta vaahdotaan joka päivä, pitääkö aina laittaa oma postaus kun edellisenä päivänä jo sata muuta on kommentoinut vastaavaa ja asiaa? postauksesi pointti siis jäi hämärän peittoon.

shit happens, sometimes big time. get over it.

Kun noin saa kiukun pintaan? :) Tulee oma teini mieleen. Sille tokaisen aina, että rauhoitu. Saman sanon sinulle.

Sinun ei ole pakko avata tätä keskustelua, joten ? mikä mättää? mene lukemaan niitä keskusteluja jotka sinua kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme