imetyksen jälkeen rinnat hävisivät, ehkä silikonit
muita joilla sama tilanne? ASIALLISET vastaukset. eli niiltä, joilla tosiaaan rintavarustus hävinnyt olemattomiin, ja olette ottaneet silikonit. oletteko käyneet missä leikkauksessa,oletteko olleet tyytyväisiä lopputulokseen? omat rinnat lähes olemattomat, ilman topattuja rintaliivejä ei oikeestaan mitään. t.vakavasti leikkausta harkitseva. ps. kyse ei mistään megakokoisista, vaan että saisi taas normaalikokoiset rinnat.
Kommentit (30)
rinnat imetyksen myötä, topatut liivit käytössä ja hyvä jos täyttävät a-kuppiakaan. En silti haluaisi muovipalleroita tilalle.
ainakin mulla kasvoi.
Kauan siitä on aikaa kun lopetit imetyksen ja oletko syönyt normaalisti?
mutta palautui parissa vuodessa ihan ok kuntoon. En taihtoisi silikoneja, mistään hinnasta!
olen lopettanut imettämisen vuosi sitten. kaksi lasta olen imettänyt, molempia yli vuoden. itse ajattelen että on naisellista kun on kauniit rinnat, pinnallista tai ei...kun melkein olemattomat ja vain nännit niin ei kovin naisellinen olo. ei´hän tää varsinaisesti elämää haittaa, välillä vaan tulee mieleen että ehkä jotain vielä teen asialle. mutta leikkaus iso asia, ja haluan harkita tarkkaan. ap
muistuttavat tällä hetkellä mummon vanhaa pörssiä. Imetys lopetettu 3kk sitten. Topatut A-kupit käytössä. Silikoneja en laita, koska sehän ei ole mikään lopullinen ratkaisu vaan leikkauksessa joutuu ravaamaan sitten loppu elämän.
jsa ei ole merkkiäkään että suurenisivat, koko ei ole muuttunut yhtään vuoden aikana. ylimääräistä jos kertyy, se on alavartalossa.mut hyvä että ees takapuolesta on mistä ottaa kiinni...
ja en ikinä laittas silikoneja. Mulle rinnat ei ole ollenkaan tärkeä asia elämässä.
Onhan se nyt nähty, et markkinoilla on kaikenmaailman vaarallisia silikoneja. Niitä kaupataan naisille rahat pois periaatteella.
huomata että on naisia jotka on sinut asian kanssa. tällähetkellä koen et mieluummin näin kun silikonit, mutta kuten sanoin rintojen koko ja näkö merkitsevät mulle ja ulkonäkö muutenkin on tärkeä. en peittele tätä, pidän muutenkin kaikesta kauniista. saa nähdä muuttuko rinnat vielä paremmiksi..en toisaalta usko.
ja kun miettii esim sitä, että kenties joskus vanhuksenakin vielä joutuu tekemään korjausleikkauksia jos niihin tulee jotain ongelmia. Koko ajan maailmalta leviää enemmän resistenttejä bakteereja Suomenkin sairaaloihin. Voi tulla sellainen tilanne tulevaisuudessa, että jos menee johonkin tavis leikkaukseen sairaalaan, on suuri riski saada jokin bakteeri, johon ei mikään antibiootti enää tehoa. Kaikkea tällaista kannattaa miettiä, ennen kuin tekee leikkauspäätöksen.
Itse en missään nimessä ottaisi silikoneja. Minulle riittävät ne topatut liivit. Ja kaupassa myydään tissifileitäkin, jos ne eivät yksinään riitä...
uusia 7 vuoden välein? Joskus muistan niin lukeneeni. On siinä melkosessa leikkauskierteessä ja rahaa palaa. Entäs jos ne joutuu poistamaan esim. ongelmien takia, niin sitten vasta tyhjät pussit taitaa tilalle jäädäkin, kun on oikeen nahkaa venytetty.
jos naisella olematon etumus?? oma mieheni sanoo ettei haittaa, mutta tiedän että pitää isoista rinnoista. haluaa minua kuten ennenkin, eli tiedän ettei häntä haittaa, mutta silti..itse asiaa joskus mietin. t. 3 imettänyt
Kolmannen lapsen imetyksen jälkeen b kupin rintani olivat onnettomat rukkaset. Kaksi vuotta imetyksen loppumisen jälkeen eivät oleet lainkaan palautuneet, osasyynä oli varmaan hoikkuuteni. Laitatin silikonit Nordströmillä koska ajattelin, että jos ryhtyy ns.turhaan leikkaukseen on se syytä suorittaa henkilöllä joka on kokenut ja osaava. Implantiksi valitsin McGhanit 1,15 dl. Olen ollut tosi tyytyväinen ja mitään terveydellisiä haittoja ei ole ollut. Näyttävät lähes luomuilta mutta toki kokenut silmä tunnistaa. Rintaliivit ostan kokoa 75b.
olen itsekin hoikka, siksi kai ei ole muutosta tosiaan rinnoissa näkynyt. onko sinulla tietoa sairaala siluetista? miettinyt itse sitä...mutta riskit mietityttää ja myös se joutuuko tosiaan ravaamaan leikkauksissa myöhemmin.mutta en haluaisi olla rinnatonkaan.toivuitko leikkauksesta hyvin? jos viitsit vielä vastata, kiitos! ap
muista maista kun kaikki eivät ole sujuneet niinkuin piti. Voi tulla tulehduksia ja vakavampaakin. Hiljattainhan tuli dokumentti ruotsalaisnaisesta, joka sai jonkun aivovaurion silarileikkauksen yhteydessä ja on loppuikänsä petipotilas.
helppo löytää hyvin istuvia vaatteita kun rintavarustus olematon. topatut liivit eivät näytä yleensä luonnollisilta.
leikkauksessa riskit. jos niitä alkaa liikaa miettiä, tuskin kannattaa edes miettiä silikonien ottamista. en tarkoita et välttämättä menisi leikkaus huonosti, mutta se on aina mahdollista. toki voi myös hyvin onnistua. ja netistä ei kannata ehkä liikaa etsiä tietoa, sinne mahtuu kaikkea..
Mulle laitettiin ne aikoinaan rintalihaksen alle, en tieda tehdaanko niin enaa nykyaan. Imetin sen jalkeen viela kolmet vauvat, kutakin vuoden verran, ja nyt tuntuu, etta silikonit ovat "havinneet". Imetysaikaan mulla nousee huimat maarat maitoa, ja luulen etta maidosta suurentuneet rinnat ovat painanneet silikonipussit syvemmalle rintalihaksen alle, ellei perati litistaneet ne, tai mika viela pahempaa: ehka ne ovat vuotaneet tyhyjiin. Joka tapauksessa, on kuin ei silikoneja olisikaan. Asumme nykyaan ulkomailla, ja mulla on kamalan korkea kynnys menna taalla kauneuskirurgille puhumaan asiasta. Eika mulla olisi rahaa uuteen leikkaukseenkaan. Nyt kaduttaa koko operaatio!
Ja viela: Jos otat silikonit, ala anna laakarin laittaa niita rintalihasten alle. Aina kun nostin painoja rinnat nousivat kummallisen nakoisesti ylospain, tosi luonnottoman nakoista.
suomessa Jyväskylässä laitettu FDA:n hyväksymät, turvallisena pidetty merkki. Imetysten jälkeen tyhjät aa-kupin ilmapallot. Eivätkä kasvaneet takaisin, odottelin 16 vuotta. Kaikilla vaan ei palaudu edes sitä vähää. Nännitkin olivat ruttuiset ja sisäänpäin kääntyneet.Eivät kasvaneet tai palautuneet vaikka lihoinkin välillä,laihdutin sitten takaisin normimittoihin, enkä ole laiha.
Kuppikoko on nyt sellainen normi C(75)ja olen tyytyväinen että eivät tunnu isoilta, ovat suunnilleen saman kokoiset kuin imetysaikana(imetyksen jälkeen).Eivätkä näytä palloilta tms. Ja miehellä ei ole ollut mitään tätä vastaan, tykkäsi minusta ilman ja tykkää myös näiden kanssa. Nyt vaan itsellä itsevarmempi ja naisellisempi ja seksikkäämpi olo ja olen rohkeampi ja tyytyväisempi itseeni. Ei ole myöskään ollut mitään tarvetta tuoda niitä esille tai edes pitää pushuppeja, ihan tavallisia toppaamattomia rintaliivejä olen pitänyt(kuitenkin tukevia, usein urheiluliivejä).Ongelmia ei ole ollut, enkä odota tulevankaan. Missään ei sanota että implantteja pitäisi vaihtaa, ystävättärelläni on ollut vuodesta -99 samat implantit.
Nuorilla vaihtamisen tarve tulee raskauksien myötä, raskaus nimittäin vaikuttaa niin että kapselia saattaa kehittyä ja sitten se rinta muuttuu muutenkin. Nykyajan tekniikoilla kapseloituminen alkaa olla jo enemmän harvinaista.
Tuosta muovisuudesta haluaisin sanoa, että rinnat eivät tunnu muoviselta.En ymmärrä mistä tuollainen käsitys tulee kun sama iho on siinä päällä kuin ennenkin- rinta on vaan pulleampi.
Mutta kannattaa silti miettiä tarkkaan, ja laittaa vasta sitten kun lapsiluku on täynnä.
Mulle laitettiin osittain rintalihaksen alle ja käyn punttisalilla 3 kertaa viikossa, ei ongelmia.
Nykyajan implantit eivät valu eikä vuoda mihinkään, koska ovat ns koheesiivigeeliä, samanlaista kuin nallekarkin sisus. Katso youtubesta videoita cohesivegelimplants. Ja käy katsomassa keskusteluja suomi24/ plastiikkakirurgia. Mulla oli kuvakin tuolla tissiketjussa, eikä kukaan moittinut, olikohan se sivulla 34 nimimerkillä tuunattu.Mutta olen poistanut kuvan aijaasta.
ainoa.....ap