Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pravda: Zumbaa ja yllätysrakastelua!!! Hesarin mukaan tunneilla iloinen ja hyvä meininki.

Vierailija
23.02.2012 |

Taattua Pravda-laatua eli lasten raiskaaminen onkin ollut ihan ok kun tekijönä on mamupetteri. Hierontapöytää on käytetty ihan muihin tarkoituksiin tai on siinä hierottu pillua varmaan myös.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vihamielinen aloitus. Kyllä on ap nyt tulkinnut Hesarin juttua oman pervomielensä läpi.

Mikä Pravda?

Vierailija
2/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vihamielinen aloitus. Kyllä on ap nyt tulkinnut Hesarin juttua oman pervomielensä läpi.

Mikä Pravda?

Sinähän viittaat tuossa Hesariin ja kysyt sitten, että mikä Pravda?? Ding dong.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vihamielinen aloitus. Kyllä on ap nyt tulkinnut Hesarin juttua oman pervomielensä läpi. Mikä Pravda?

kamalasti. Vähän vissiin väsyttää...

Vierailija
4/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vihamielinen aloitus. Kyllä on ap nyt tulkinnut Hesarin juttua oman pervomielensä läpi. Mikä Pravda?

Täydet kompit täältä...

tosin, eihän täällä kyllä kannata käyttää tuollaisia noin vaikeita sanoja, kun ei kertakaikkisesti voi vaatia, että av-mammat mitään pravdasta tietäis, vaikka kaikki onkin akateemisesti koulutettuja ja palkka yli 7000€/kk

Vierailija
5/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, mikä on Pravda, mutta miten se liittyy Hesariin? Kilikoli!

Vierailija
6/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hompanssien nimitys Hesarille. Sitten ihmettelevät, kun ei ole yleistä tietoa kuin omalla foorumillaan. Älkää pliis enää jatkako tätä tyhmää rasistiketjua.

Vierailija
7/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt Hommaforumin slangin tietäminen kuuluu akateemisuuteen :D :D

Vierailija
8/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosiaan aloituksesta niin selville ap:n puoluekanta, ettei itse aiheesta voi edes keskustella.

Mutta sehän ei ollutkaan tarkoitus vaan riitaan provosoiminen.

Vierailija
9/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä mitään käsitystä, miksi mm. Hesaria kutsutaan Pravdaksi. Ja Hesarihan ei nyt ole edes ainoa. Eikä se edes kuulu mihinkään hommafoorumiin, enemmän yleissivistykseen. Oho anteeksi, tuli kiroiltua, en muistanut, että yleissivistys ja maalaisjärki oli täällä loukkaavia kirosanoja.

Vierailija
10/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hompanssien nimitys Hesarille. Sitten ihmettelevät, kun ei ole yleistä tietoa kuin omalla foorumillaan. Älkää pliis enää jatkako tätä tyhmää rasistiketjua.

Pravda nimi on syntynyt talouspiireissä Hesarista ennen kuin hommafoorumia on edes ollut olemassa. 90-luvun lopulla pankkiiri ja analyytikkopiireissä kutsuttiin Hesaria Pravdaksi. Vanha nimi siis ja nykyään yhä kuvaavampi, koska lehden totuus on aika usein ns osatotuus tai vale.

Vierailija
11/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei siis ole riitaa haastava persu, vaan joku aivan asiallinen (ja varmasti akateeminen) talousjamppa.

Itse olen törmännyt nimitykseen vain ns. rasistipiireissä. Mutta hyvä tietää tuonkin alkuperä.

Pravda nimi on syntynyt talouspiireissä Hesarista ennen kuin hommafoorumia on edes ollut olemassa. 90-luvun lopulla pankkiiri ja analyytikkopiireissä kutsuttiin Hesaria Pravdaksi. Vanha nimi siis ja nykyään yhä kuvaavampi, koska lehden totuus on aika usein ns osatotuus tai vale.

Vierailija
12/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiesin mitä Pravda tarkoittaa. Vähänks oon fiksu?

Se on totuus.

Vierailija
13/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suinkaan Pravdan nimi ei ole syntynyt, eikä Hesari ole sen alkuperä, vaan Hesari on hyvin paljon samanlainen, kuin Pravda aikoinaan Neuvostoliitossa.Ja nyttemin on noussut paljon muita samankaltaisia lehtiä puolitotuuksineen tai maksettuineen "tietoineen" ja siksi tähän nimitykseen törmää muidenkin lehtien kohdalla ( Ja tämä ei siis tuon lainatun tekstin kirjoittajalle, vaan tietämättömille asiaan puuttuville)

Vierailija
14/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiesin mitä Pravda tarkoittaa. Vähänks oon fiksu? Se on totuus.

Mä en ollut koskaan mistään hommafoorumista kuullutkaan, ja silti tiesin mikä Pravda on ja miksi se nimitys liitetään mm. Hesariin.

Kumpikohan meistä on fiksumpi? (Sä sentään tiesit ton hommafoorumin xD)

Vierailija
15/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tietoja Hesari on sitten julkaissut maksua vastaan? Ja kuka on maksanut? Joko homojen ja mamujen salaliittoko ehkä?

Vierailija
16/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä siis ajatus, että Hesari on "totuus", kun on kirjoittanut positiivisen jutun raiskaajasta maksua vastaan? Ei ummarra nyt... Saisko edes sen linkin, että vois itse todeta tän rikoksen vai oliko aloitus tosiaan provo?

Vierailija
17/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvinkin kuulua yleissivistykseen, että tietyt piirit kutsuvat provosointimielessä Hesaria Pravdaksi. Mutta maalaisjärki ei tähän asiaan kyllä liity mitenkään.

Ja se, että hompanssit ovat varastaneet nimityksen muualta, ei ole kyllä mikään ylläri. Ei ne mitenkään kovin luovana ja keksliäänä väkenä olekaan kunnostautuneet.

Onko teillä mitään käsitystä, miksi mm. Hesaria kutsutaan Pravdaksi. Ja Hesarihan ei nyt ole edes ainoa. Eikä se edes kuulu mihinkään hommafoorumiin, enemmän yleissivistykseen. Oho anteeksi, tuli kiroiltua, en muistanut, että yleissivistys ja maalaisjärki oli täällä loukkaavia kirosanoja.

Vierailija
18/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varmaan elänyt tynnyrissä, mutta olen törmännyt pravda-nimitykseen vain tällä palstalla ja aina jossain mamu tms. aloituksissa.

Vierailija
19/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiesin mitä Pravda tarkoittaa. Vähänks oon fiksu? Se on totuus.

Mä en ollut koskaan mistään hommafoorumista kuullutkaan, ja silti tiesin mikä Pravda on ja miksi se nimitys liitetään mm. Hesariin.

Kumpikohan meistä on fiksumpi? (Sä sentään tiesit ton hommafoorumin xD)

Sinä olet fiksumpi. Mä en oikeestaan edes tiedä mitä fiksu tarkoittaa.

Vierailija
20/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvinkin kuulua yleissivistykseen, että tietyt piirit kutsuvat provosointimielessä Hesaria Pravdaksi. Mutta maalaisjärki ei tähän asiaan kyllä liity mitenkään. Ja se, että hompanssit ovat varastaneet nimityksen muualta, ei ole kyllä mikään ylläri. Ei ne mitenkään kovin luovana ja keksliäänä väkenä olekaan kunnostautuneet.

En siis tarkoittanutkaan, että maalaisjärki kuuluisi tähän asiaan. Tarkoitin, että maalaisjärki ja yleissivistys on täällä yhtä tuomittavia sanoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi