Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan mieheni pesemään hampaansa?

Vierailija
22.02.2012 |

Olen ihan toivoton, kun en saa miestäni pesemään hampaitaan. Pidän häntä jo epämiellyttävänä. Jos oikein vaatimalla vaadin kädet puuskassa, niin mies saattaa pestä hampaat, mutta koska en jaksa aikuiselle miehelle tehdä tämmöistä pakotusta joka päivä, niin se ei auta, koska eihän kerran tai kaksi viikossa hampaiden pesu oikein auta. Sen hetken kun se hammastahna on suussa, niin hetken hammastahnan haju peittää vähän sitä mädännyttä hajua, mutta kun on ollut taas monta päivää pesemättä, niin tuollaiset yksittäiset pesut on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Mitä voisin tehdä?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö mies arvosta mua niin paljon, että viitsisi pitää huolta omasta hygieeniastaan. Eikö mun kärsimyksellä ole mitään merkitystä?

ap

Vierailija
22/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun, jonka kommentti saisi hänet tosi noloksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi pahahan se on seksillä kiristää kuin se, että lopulta teidän parisuhde päättyy kun alat ällötä miestäsi liikaa.

Vierailija
24/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on edes niin suurta seksuaalista halua / tarvetta kuin minulla. Ei siis varmaan edes huomaisi / välittäisi, vaikka kiristäisin häntä seksillä. Minä ne aloitteet teen yleensä seksiin, mutta en nyt kyllä ole juuri tehnytkään, kun pelkään, että hän kesken rakastelun hönkäisee minua kohti.

ap

Vierailija
25/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän erilainen ongelma - mies pesee hampaat aamuin illoin, mutta hengitys silti haisee. :/

Vierailija
26/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen ihminen ei tajua pestä hampaitaan noin kaksi kertaa päivässä, hän on sivistymätön, välinpitämätön, ällöttävä ja oksettava pelle.

Näytä tämä miehellesi ap.

Ei riitä sanat kertomaan kuinka kuvottavaa ja outoa ja kummallista tuollainen peseytymättömyys on.

Onko mies muuten normaali?

(Tämän täytyy olla provo!)

eikö mies arvosta mua niin paljon, että viitsisi pitää huolta omasta hygieeniastaan. Eikö mun kärsimyksellä ole mitään merkitystä?

ap

Vierailija
27/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeasti koulutettu, älykäs ja hyvässä työasemassa oleva mies. Valitettavasti tarina ei ole provo vaan totisinta totta. Kun törmäsin mieheeni hän haisi myös muuten. Sain opetettua hänet vaihtamaan sukat päivittäin ja pesemään takapuolensa kakkostarpeen jälkeen, seisoin aina kylppärin/vessan ovella ja en päästänyt pois kylppäristä ennen kuin oli pessyt takapuolensa (miten nololta ja hirveältä tämä kuulostaa näin jälkikäteen!). Tuntui kyllä tosi oudolta opettaa tämmöisiä aikuiselle miehelle, mutta näissä asioissa sentään onnistuin. Sen sijaan en ole onnistunut miestäni kouluttamaan hampaidenpesussa. :-(

Olen ostanut miehelle sb12 purukumeja, että jos ei jaksa pestä hampaitaan, niin pureskelisi niitä, mutta ei suostu käyttämään niitäkään. Yritän tarjota joka ruokailun jälkeen purkkaa myös ja minä ja lapset syömmekin aina, mutta mies kieltäytyy niistäkin säännönmukaisesti. Kaipa nuo purkatkin vähän raikastaisi hengitystä. Mies kieltäytyy kategorisesti käyttämästä hammaslankaa, koska ne eivät hänelle kuulema sovi. Hampaat suostuu pesemään sen 2 kertaa viikossa.

Laitoin miehelleni tämän ketjun ja hän lukee tätä ketjua nyt paraikaa omalta tietokoneeltaan.

ap

Vierailija
28/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä, jos joutuu noin perusasioissa kouluttamaan miestään. Onko hän suomalainen? Ehkei ole tottunut puhtaaseen juoksevaan veteen? Voi myös olla mt-häiriötä taustalla.

Vierailija
29/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tottunut juoksevaan veteen ja ei ole tietääkseni mitään mielenterveyshäiriöitä hänellä tai edes sukurasitteena.

ap

Vierailija
30/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehinen mies, enkä pidä hygieniasta hirveesti väliä, mut suhteet toimii!

Vierailija
31/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan puolen vuoden jälkeen en pussaillut hänen kanssaan oikeastaan ollenkaan. Kerran kännipäissäni pussailin sitten yhden työkaverin kanssa ja voi että oli ihanaa.

Vierailija
32/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tottunut juoksevaan veteen ja ei ole tietääkseni mitään mielenterveyshäiriöitä hänellä tai edes sukurasitteena.

ap

Peseytymättömyys on mt-häiriö.

Vierailija
33/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun minun kirjoittamani vanhan ketjun, mutta sitten huomasin, että ihan kaikki yksityiskohdat eivät sentään täsmää. Eli jos se ap mitään lohduttaa, niin et ole ainoa, joka joutuu kärsimään tuosta ongelmasta. Kerropa, miten muuten saisin mieheni käyttämään deodoranttia tai edes käymään suihkussa?

Vierailija
34/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai duunareita korkeintaan? tuskin on mistään akateemisesta perheestä?

Kyllä se on niin, että minkä lapsena oppii, sen vanhana taitaa.

Vierailija
35/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuallakin ja väittäisin, että ei ole kyllä korreloinut sosiaaliluokan kanssa. Jotkut on vaan boheemimpia luonteeltaan kuin toiset. En ole itsekään ihan hirmuisen tarkka hygieenia-asioista, mutta 2x viikossa on kyllä liian harvoin hampaiden pesua. Itkisin varmaan jo onnesta, jos mies pesisi 7x viikossa hampaat. 14x on jo täysin utopistinen ajatus tai jos hän niin usein pesisi, niin olisi 100% varma, että hänellä on uusi tyttöystävä.

ap

Vierailija
36/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisoisit wc/kylppärin ovella aamuisin niin kauan, että mies suostuu laittamaan dödöä. Sitten kehuisit, että miten hyvälle hän tuoksuu?

Onko varma, että miehellä ei ole jotain allergiaa, jonka takia karttaa dödöä tai suihkua? Itse olen ollut pahasti allerginen kloorille ja asuessani paikkakunnalla, jossa oli klooria paljon vedessä, niin huomasin karttavani suihkussa käyntiä, kun sain suihkusta aina nokkosrokon. Tuollaiset asiat tulevat hyvin alitajunnasta ja sitä pahaa sitten vaan yrittää välttää.

ap

Vierailija
37/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisoisit wc/kylppärin ovella aamuisin niin kauan, että mies suostuu laittamaan dödöä. Sitten kehuisit, että miten hyvälle hän tuoksuu?

Onko varma, että miehellä ei ole jotain allergiaa, jonka takia karttaa dödöä tai suihkua? Itse olen ollut pahasti allerginen kloorille ja asuessani paikkakunnalla, jossa oli klooria paljon vedessä, niin huomasin karttavani suihkussa käyntiä, kun sain suihkusta aina nokkosrokon. Tuollaiset asiat tulevat hyvin alitajunnasta ja sitä pahaa sitten vaan yrittää välttää.

ap

Vierailija
38/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan putoo pois

Vierailija
39/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisoisit wc/kylppärin ovella aamuisin niin kauan, että mies suostuu laittamaan dödöä. Sitten kehuisit, että miten hyvälle hän tuoksuu? Onko varma, että miehellä ei ole jotain allergiaa, jonka takia karttaa dödöä tai suihkua? Itse olen ollut pahasti allerginen kloorille ja asuessani paikkakunnalla, jossa oli klooria paljon vedessä, niin huomasin karttavani suihkussa käyntiä, kun sain suihkusta aina nokkosrokon. Tuollaiset asiat tulevat hyvin alitajunnasta ja sitä pahaa sitten vaan yrittää välttää. ap

jos ostan hänelle tuoksutonta dödöä, hän valittaa, että siitä tulee tahmaiset/inhottavat/niljakkaat kainalot.

Vierailija
40/58 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos söisi niitä, niin hampaat puhdistuisivat ja ehkä suukin siinä samalla.

Tai sitten uhkaat, että kerrot kaikille tutuille. Miehen työkaverit varmaan haistavat ongelman itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän