Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehen käytöksestä?

Vierailija
20.03.2012 |

Mies sanoo että hänellä ylitöitä. Sanon että huolehdihan, että saat niistä korvauksen (minä itse en aina saa). Mies suuttuu, että tottakai huolehtii ja lisää samaan hengenvetoon, että minä valitan ja stressaan töistäni (niin usein teenkin, mutta nyt en valittanut). Eilen valitin ja ihan syystäkin ja luulin miehen ymmärtäneen tuntemukseni. Mies huusi että vaihda alaa ja turhaan enää mitään kouluttaudut. Olin ymmälläni mistä hän suuttui, mitä väärää olin hänelle sanonut. Mutta minun pitää kuulemma opetella tulkitsemaan oikein hänen sanomisiaan. Jotenkin alkaa tuntua, ettei mies yhtäön arvosta minua, tunteitani tai ajatuksiani. Hänellä on aina mielestään oikeus haukkua minua, huutaa ja kiroilla. Ei pysty lopettamaan, koska kuulemma ärsytän tahallani.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaa ihan selvästi ja kärsii työpaineista, mutta ei saa työpaikalla kuitenkaan suutaan auki, tai ei muuten työpaikan menettämisen takia uskalla myöskään kieltäytyä ylitöistä. Jos teillä on vaikka talouden kanssa(asuntolainat ja muut), vielä tiukka budjetti, niin sekin aiheuttaa vielä lisää päänvaivaa juuri miehille. Silloin pienikin ärsyke saattaa joskus riittää miehelle ja ne purkaa pahaaoloaan siihen kaikkein rakkaimpaan ja tutuinpaan ihmiseen, eli vaimoonsa, kun se tuntuu jotenkin niistä turvallisemmalle, kuin räyhätä vaikkapa työmaalla pomolle, tai työkavereille.

Mun miehellä on samanlaista ja varmaan aika monen muunkin. Tää on tätä nykyajan työilmastosta johtuvaa pahoinvointia, joka heijastuu myös aika-ajoin kotiinkin juuri noin.

Uskon kyllä, että miehes arvostaa sua, vaikka ei sitä ääneen jostain syystä sanokaan, vaan purkaa vain tuota omaa pahaaoloaan. Se on jotenkin hyvin miestentapaista tuommoinen tapa käsitellä ja purkaa paineitaan ja mä oon jo oppinut, että annan tulla toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, enkä oo moksiskaan. Mies noituu aikansa ja kun ei saa musta kaveria, niin hetken päästä kaikki on taas, niinkuin mitään ei ois ollutkaan.

Kyllä se siitä, kunhan et itse provosoidu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan