Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on epäkohteliainta, mitä sinulle on koskaan sanottu?

Vierailija
22.02.2012 |

Mikä on ollut sellaista, mitä kuullessasi olet jäänyt suu auki hölmistyneenä kuuntelemaan, että häh? Vai oletko saanut pidettyä pokan ja kenties sanottua jotain nasevaa takaisin?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lepertelin vastasyntyneelleni päivänä kun pääsimme sairaalasta. Voi kun olet söpö, sanoin. Anoppi seisoi vieressä ja sanoi juuri näin sanoin:"niin,onhan se ihan normaalin vauvan näkönen". Samana päivänä "vitsaili", että synnnytinkö muka jo, kun vatsani pullotti. Jestas. vauva oli kahden päivän ikäinen.

Vierailija
42/100 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Etkö sä huomaa, että me kaikki nauretaan sulle?

- On me huomattu, että sulla on iso perse.

- Ootko sä saanut turpaasi, kun hampaat on vinossa?

- Etkö sä edes kirjaa löydä?

- Missä kansakoulussa sä olet tutkintosi suorittanut?

Pienemmistä en ole jaksanut edes loukkaantua, noista on väkisinkin jo tullut pahamieli. Työn ulkopuolella en muista erityisen loukkaavia kommentteja. Täytyy vaan muistaa, että lapset on lapsia ja ei saa jäädä katkeraksi ilkeälle nuorelle vaan yrittää antaa anteeksi ja jatkaa positiivisesti, vaikka joskus lapsellisesti harmittaakin jälkikäteen edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut monta kertaa että kuinka onkaan toivonut että olisin kuollut viimeistään synnytyksessä, että tämmösen ristin on hän elämälleen saanut ...

??!!. Olen kyllä yh, mutta hyvässä virassa, akateeminen, onnellinen elämääni, mitään ei puutu. (Paitsi äitini mielestä se hirveä häpeä kun en "ole miestä saanut pidettyä" ja aina on mua kuulemma saanut hävetä kun olen ollut "tommonen" ... -> tarkoittaa ilmeisesti sitä että kyseenalaistan asioita enkä voi sietää vääryyttä ja epäoikeudenmukaisuutta enkä myöskään valitse ystäviäni ulkoisen statuksen vuoksi joka taas on äidilleni elämääkin suurempi asia).

Vierailija
44/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi huusi naama punaisena "olet niin hirveä ämmä ettei ole mikään ihme, jos xx jättää teidät". Tämä siksi, koska mies oli "joutunut" tekemään ruokaa ja samalla pyyhkinyt keittiön työtasot.

Vierailija
45/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hiljaa tai laittavat hoitoon sutkin.

Olin ihan sekaisin, kun vauvalla oli 40c kuumetta, luulin että kuolee.

Vierailija
46/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hiljaa tai laittavat hoitoon sutkin.

Olin ihan sekaisin, kun vauvalla oli 40c kuumetta, luulin että kuolee.

Vierailija
47/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi huusi naama punaisena "olet niin hirveä ämmä ettei ole mikään ihme, jos xx jättää teidät". Tämä siksi, koska mies oli "joutunut" tekemään ruokaa ja samalla pyyhkinyt keittiön työtasot.

Vierailija
48/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti päästelisi. Lapsensa kuolemaa äänen toivova on.. en viitsi sanoa mitä. Ellei kyse ole pahasti (mieli)sairaasta henkilöstä.

sanonut monta kertaa että kuinka onkaan toivonut että olisin kuollut viimeistään synnytyksessä, että tämmösen ristin on hän elämälleen saanut ...

??!!. Olen kyllä yh, mutta hyvässä virassa, akateeminen, onnellinen elämääni, mitään ei puutu. (Paitsi äitini mielestä se hirveä häpeä kun en "ole miestä saanut pidettyä" ja aina on mua kuulemma saanut hävetä kun olen ollut "tommonen" ... -> tarkoittaa ilmeisesti sitä että kyseenalaistan asioita enkä voi sietää vääryyttä ja epäoikeudenmukaisuutta enkä myöskään valitse ystäviäni ulkoisen statuksen vuoksi joka taas on äidilleni elämääkin suurempi asia).

Vierailija
49/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni sanoi "kiitti vitusti kun pilasit just mun päivän" kun kerroin olevani raskaana.

Vierailija
50/100 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamme kahviteltuamme mies katseli mua arvostelevasti päästä jalkoihin ja totesi, että "ei ala panettamaan sun näkösen naisen kanssa". Noh, kiitti ja näkemiin. En voinu ku nauraa.

Nykyisen miesystäväni mielestä olen maailman seksikkäin ja haluttavin nainen :)

Vierailija
51/100 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä ole paha, mutta silti ottaa päähän mies totesi noin viikko takaperin sängyssä, ettei hänen itse asiassa teekään mieli seksiä, kun kerran oot noin lihava. Kiitos kiitos, BMI 22.

Minusta tuo on kyllä paha. Ihan selvästi loukkaamistarkoituksessa sanottu. Kysypä seuraavan kerran keneen sinua vertaakaan. Toiseen naiseen kenties? Se tulee ekana mieleen onko sillä toinen nainen.

Vierailija
52/100 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamme kahviteltuamme mies katseli mua arvostelevasti päästä jalkoihin ja totesi, että "ei ala panettamaan sun näkösen naisen kanssa". Noh, kiitti ja näkemiin. En voinu ku nauraa.

Nykyisen miesystäväni mielestä olen maailman seksikkäin ja haluttavin nainen :)

Olin ystävän järjestämillä sokkotreffeillä. Mies lopulta totesi etsivänsä tasokkaampaa naista ja yksityiskohtaisesti kävi läpi kehoni virheet. Etsi suurinpiirtein huippumallia tyttöystäväkseen. Kuuntelin siinä vitutuksen noustessa huippuunsa ja miehen lopulta hiljetessä, nousin tyynesti ja sanoin että tuolla rasvasta kiiltävällä naamalla ei kannata lähintä navettaa kauemmaksi vaivautua, ei sua lehmää kummempi katsele. Lähdin kävelemään ja jätin eväät miehen maksettavaksi.

Vierailija
53/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tuntematon mies tullut luokseni, kysyi voiko ottaa valokuvan, sanoin, että et saa ja miksi haluat ottaa valokuvan?..

siihen vastasi, että kun ei ole koskaan nähnyt noin rumaa ihmistä.. :/ jäin suu auki ja taisin itkeäkin, en ymmärrä miten idiootti pitää olla, että tulee noin sanomaan... siitä jäi oikeasti todella paha mieli, vaikka on jo 5-6 vuotta aikaa..

en ole koskaan pitänyt ulkonäöstäni, mutta jotenkin toi kommentti jätti arven muhun...

yläasteella olin huora, koska olen venäläinen..

ainakin nämä nyt tuli ekana mieleen...

Vierailija
54/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi halusi avautua minulle henkilökohtaisesti. sain itse pidettyä pokan juuri ja juuri. Poistuin tilanteesta makuuhuoneeseen itkemään. Myöhemmin kerroin miehelle, joka antoi täydeltä laidalta takaisin. En ole koskaan kuullut mieheni nousseen vanhempiaan vastaan niin. Ei nimittäin ollut ensimmäinen tölväisy anopin suusta.

Vierailija
55/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin baarin vessan ovesta ulos niin joku mies sanoi mulle: sä kävit just paskalla senkin sika!

ei jättänyt traumoja :D

p.s. en edes käynyt paskalla, ihan sievästi pisulla vaan :D

Vierailija
56/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet kuin joku Afrikan nälkäänäkevä."

Oli hoikalla nuorella tytöllä itkussa pitelemistä.

Vierailija
57/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesi ollessamme nuoria:"Älä ole niin ranttu miesten suhteen, ota joku keskinkertainen." Ja oli juuri päässyt ylistämästä omaansa, kuinka täydellinen tämä oli ja kuinka hyvä ja juuri oikea. Mitäpä minusta, minulle kelpaisi kehnompikin, oli viesti.

Samainen ihminen sanoi kerran, että olen alempiarvoinen. Vanhempani olivat tavallisia työtekeviä, hänen isänsä johtaja isommassa yrityksessä.

Vierailija
58/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIISMITÄ????!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
59/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun joku kommentoi graduaihettani liian haastavaksi. Mutta minäpä näytin sille urpolle:D

Vierailija
60/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten synnytin kuolleen lapseni ja muut tuoreet tutut äidit eivät tajunneet puhuessaan synnytyksestä ym..että minäkin olen sen kokenut.. Kyllä jäin monttu auki tuijottamaan kun eräskin totesi että tiedät sitten kun synnytät että mitä tuskaa se on, noh enköhän mä ne tuskat jo ollu nähny.. Kovemman kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän