Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on epäkohteliainta, mitä sinulle on koskaan sanottu?

Vierailija
22.02.2012 |

Mikä on ollut sellaista, mitä kuullessasi olet jäänyt suu auki hölmistyneenä kuuntelemaan, että häh? Vai oletko saanut pidettyä pokan ja kenties sanottua jotain nasevaa takaisin?

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitään yksittäistä tapausta joka olisi jäänyt mieleen ylitse muiden, mutta monia pieniä juttuja on ollut ihan tarpeeksi.

Pahiten on satuttaneet kiusaajieni jatkuvat kommentit olemuksestani yläasteaikoina. Lisäksi jotkin vanhempieni kommentit ovat sattuneet syvälle, vaikka niitä ei pahalla tahdolla olekaan sanottu.

Näistä pienistä puroista on kasvanut suuri joki, ja itsetuntoni onkin aika kehno. Pikkuhiljaa tässä olen sitä yritänyt paikkailla, ja nykyään sitä pystyykin paremmin ohittamaan esim tuntemattomien ilkeät sanat kuin nuorempana.

Vierailija
2/100 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös toinen mummoni huomautteli finneistä. Mikä noita vanhoja ihmisiä riivaa?

Varmaan jos on ilkeä ja pahansuopa luonne valmiiksi, niin vanhemmiten sitä kokee että on ihan oikeus laukoa mitä vaan, ikään vedoten.

Välillä on minullakin vanhempien ihmisten kunnioitus kovalla, kun he itse käyttäytyvät huonommin kuin päiväkotikakarat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin kommentti, tuli puskista enkä ollut antanut tuohon mitään aihetta.

Vierailija
4/100 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kertovat kyllä enemmän sanojansa typeryydestä. Esimerkiksi "harmi että sä olet noin lyhyt", ilman että asia liittyy yhtään mihinkään puheena olevaan asiaan. Siitä tulee lähinnä olo, että puhuja yrittää keksiä jotain ikävää sanottavaa eikä muuta tule mieleen kuin toisen ulkonäkö.

Vierailija
5/100 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljàttà lasta odottaessani gyne sanoi "ja enempàà lapsiahan et sitten tee, sulla on jo NIIN monta, laitan sut suoraan sterilisaatioon synnytyksen jàlkeen." Olin sanaton...

Vierailija
6/100 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka mies oli sellainen laihuuden ihannoija. Lapsen saatuani olin parin kk päästä mitoissa 166/51 ja ei ollut mitään mahaakaan jäänyt. Ukko sanoo ulkona kävelyllä ollessamme, että vedä nyt tuo maha sisään, kamala pömppö. Olin ihan hölmistynyt. Lisäksi alkoi ruikuttaa, että miten sulla on tuommoiset lommot tuossa perseen sivuissa, älä pingota sitä persettä! Ja löi nyrkillä takamukseeni. Siinä ei ollut itku kaukana...no onneksi on exä...

Sitten tämä exä nro 2. Ihme lotkautuksia ja töksäyttelyjä. "Miten noi sun hampaat on tuolleen, näytähän, irvistähän. Nehän on päin vittuu, tekisit niille jotain" No ei ne nyt ihan niin päin vittua ole, syväpurentaa on ja yläetuhampaat on vähän edumpana. Valkoiset kuitenkin ja suora hammasrivistö muuten. Tämä tuntui olevan muutenkin aikamoinen rasite hänelle. Monesti kun puhuin hänelle, kiinnitti selvästi huomionsa hampaisiini ja se alkoi tuntua kiusalliselta. Myös hymyily ja nauraminen tuntui siltä, että en voi niin tehdä kun rumat hampaat näkyy. :( Lisäksi joskus kun ei selvästi jaksanut kuunnella juttujani, teki puhuessani "hamsteri-ilmettä". Kuulostaa hullulta mutta totta kuin mikä.

Muita kökköjuttuja samalta, "hei kasvaako sulla viikset" Kerran helteellä rannalla istuessa uinnin jälkeen katselee minua tarkkaan kasvoihin hiljaa kunnes möläyttää "näytät ihan puliämmältä kun naamas ja nenäs on punainen" Joo kiitos vaan, on herkkä vähän couperosainen iho ja meikkivoiteet oli uidessa lähteneet.

Monesti huomaan ajattelevani että miltähän tuntuis jos olisi sellainen mies omana, joka ei ulkonäköä tuolla tavalla arvostelisi. Jonka kanssa voisi vaikka saunanraikkaana istua ja se sanoisi, että oletpa suloisen näköinen :) Kai sellaisiakin miehiä on?

Vierailija
7/100 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka mies oli sellainen laihuuden ihannoija. Lapsen saatuani olin parin kk päästä mitoissa 166/51 ja ei ollut mitään mahaakaan jäänyt. Ukko sanoo ulkona kävelyllä ollessamme, että vedä nyt tuo maha sisään, kamala pömppö. Olin ihan hölmistynyt. Lisäksi alkoi ruikuttaa, että miten sulla on tuommoiset lommot tuossa perseen sivuissa, älä pingota sitä persettä! Ja löi nyrkillä takamukseeni. Siinä ei ollut itku kaukana...no onneksi on exä...

Sitten tämä exä nro 2. Ihme lotkautuksia ja töksäyttelyjä. "Miten noi sun hampaat on tuolleen, näytähän, irvistähän. Nehän on päin vittuu, tekisit niille jotain" No ei ne nyt ihan niin päin vittua ole, syväpurentaa on ja yläetuhampaat on vähän edumpana. Valkoiset kuitenkin ja suora hammasrivistö muuten. Tämä tuntui olevan muutenkin aikamoinen rasite hänelle. Monesti kun puhuin hänelle, kiinnitti selvästi huomionsa hampaisiini ja se alkoi tuntua kiusalliselta. Myös hymyily ja nauraminen tuntui siltä, että en voi niin tehdä kun rumat hampaat näkyy. :( Lisäksi joskus kun ei selvästi jaksanut kuunnella juttujani, teki puhuessani "hamsteri-ilmettä". Kuulostaa hullulta mutta totta kuin mikä.

Onpa sinulla ollut hirveitä kumppaneita! Onneksi olet heistä hankkiutunut eroon.

Vierailija
8/100 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kökköjuttuja samalta, "hei kasvaako sulla viikset" Kerran helteellä rannalla istuessa uinnin jälkeen katselee minua tarkkaan kasvoihin hiljaa kunnes möläyttää "näytät ihan puliämmältä kun naamas ja nenäs on punainen" Joo kiitos vaan, on herkkä vähän couperosainen iho ja meikkivoiteet oli uidessa lähteneet.

Monesti huomaan ajattelevani että miltähän tuntuis jos olisi sellainen mies omana, joka ei ulkonäköä tuolla tavalla arvostelisi. Jonka kanssa voisi vaikka saunanraikkaana istua ja se sanoisi, että oletpa suloisen näköinen :) Kai sellaisiakin miehiä on?

Noissa tilanteissa vika on kyllä vain ja ainoastaan noissa miehissä. Kusipäitä, jotka yrittää muita alentamalla ylentää itsensä. Ei kai sulla nyt ole tuollaista alistamiseen taipuvaista haukkujamiestä?

Vierailija
9/100 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa :(

ihmiset vain ovat ihan älyttömän itsekeskisia paskiaisia....

Vierailija
10/100 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tuntematon mies tullut luokseni, kysyi voiko ottaa valokuvan, sanoin, että et saa ja miksi haluat ottaa valokuvan?..

siihen vastasi, että kun ei ole koskaan nähnyt noin rumaa ihmistä.. :/ jäin suu auki ja taisin itkeäkin, en ymmärrä miten idiootti pitää olla, että tulee noin sanomaan... siitä jäi oikeasti todella paha mieli, vaikka on jo 5-6 vuotta aikaa..

en ole koskaan pitänyt ulkonäöstäni, mutta jotenkin toi kommentti jätti arven muhun...

yläasteella olin huora, koska olen venäläinen..

ainakin nämä nyt tuli ekana mieleen...

sanoa toiselle jotain tuollaista kuin mitä se ukko sanoi sinulle laivalla! Toivottavasti sua ei harmita enää, jestas kun pistää vihaksi tuollaiset pellet! Ja tonnista vetoa ettet edes ole ruma!

en tiedä miksi, mutta se jäi niiin pahasti takaraivoon! en edes muista miltä se äijä näytti :)) muistan vaan, että oli sen pöydässä iso porukka ja kaikki sitten osoittivat ja nauroivt, kun se pelle oli mennyt takaisin omaan pöytään ://

ja kauheeta luettavaa oli muut tarinat :( kuolleen vauvan synnyttänyt :( otan osaa suruusi ja olen pahoillani tyhmien ihmisten puolesta!! ja miten voi omat vanhemmat toivoa lapsensa kuolemaa? ja sanoa vielä ääneen :( miksi maailma on niin täynnä kusipäitä..?? :(((

Vierailija
11/100 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka mies oli sellainen laihuuden ihannoija. Lapsen saatuani olin parin kk päästä mitoissa 166/51 ja ei ollut mitään mahaakaan jäänyt......

Noissa tilanteissa vika on kyllä vain ja ainoastaan noissa miehissä. Kusipäitä, jotka yrittää muita alentamalla ylentää itsensä. Ei kai sulla nyt ole tuollaista alistamiseen taipuvaista haukkujamiestä?

Ei ole miestä, enkä taida enää ottaakaan, ainakaan saman katon alle asumaan :) Kyllähän tuollainen itsetuntoa on syönyt vaikka muuta olen kuvitellut. Olen yliherkkä sille jos joku jää tuijottamaan pidemmäksi aikaa, mietin heti että se on jotain negatiivista. Kuitenkin niin moni mies ja nainenkin on sanonut minulle että kaunis olet, kuin nukke. Miten sitä sitten jää niihin huonoihin kommentteihin pyörimään ja unohtaa ne hyvät, tai ei usko niitä.

Vierailija
12/100 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä, enkä taida enää ottaakaan, ainakaan saman katon alle asumaan :) Kyllähän tuollainen itsetuntoa on syönyt vaikka muuta olen kuvitellut. Olen yliherkkä sille jos joku jää tuijottamaan pidemmäksi aikaa, mietin heti että se on jotain negatiivista. Kuitenkin niin moni mies ja nainenkin on sanonut minulle että kaunis olet, kuin nukke. Miten sitä sitten jää niihin huonoihin kommentteihin pyörimään ja unohtaa ne hyvät, tai ei usko niitä.

ne miehet tunsi alemmuutta ollessasi kanssasi (kuulostavat ainakin idiooteilta) ja siksi heidän piti yrittää lannistaa sinua, kohottaakseen omaa huonoa itsetuntoaan?

Vierailija
13/100 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" noi on rumemmat kuin mut mutsilla" voitte kuvitella etten vähään aikaan ole mennyt mihinkään, missä pitää olla alasti...

Vierailija
14/100 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista odottaessani isäni vaimo nauroi ivallisesti pientä mahaani:tuolta ei koskaan voi mitään lasta tulla..ja kaikkea muuta solvausta sen suusta kuultu.käärme koko nainen!

Vierailija
15/100 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana kälyni päivitteli silloin joskus kun aloimme seurustella mieheni kanssa, että xx olis saanu vaikka kenet ja sinun kanssa on.. ei siis mitenkään kohteliaaseen sävyyn. Toinen käly sitten paikkaili tilannetta, että oli se toisinkin päin samanlainen tilanne.. mut tuolta toiselta, vanhemmalta ja viisaalta kälyltä saa kuulla kyllä elämän totuuksia aina muutenkin, on mielestään niin ystävällinen ja empaattinen kaikille, mutta kaikentietävä.. vuosien kuluessa oon oppinut suodattamaan paremmin..mutta ainakaan herkkinä päivinä ei niin kivalta tunnu..

Vierailija
16/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella välitunnilla. Itketti vaan en itkenyt.

Vierailija
17/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on "tappaisit itsesi, niinkuin isäsikin teki", tämä ex mieheltä. Voiko enää pahemmin loukata ihmistä.

Vierailija
18/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ootin kolmatta lastani.

Vierailija
19/100 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki kolmesti kysytty ootko raskaana, vaikken pahasti ylipainoinen olekaan. Sen tyylinen vatsanmuoto vaan ollut lapsesta asti ja selän kaari jotenkin on tosi "syvä" et vatsa työntyy eteen. Se satuttaa aina, etenkin kun en pysty saamaan lapsia koskaan. Laudaksi haukuttu, raiskatun huoran näköiseksi, lehmäksi, läskiperseeksi, itsekeskeiseksi ämmäksi... Huoh. Ei olis pitäny vastata tähän.

Vierailija
20/100 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kaveri totesi eräässä nettikeskustelussa, kun näki kuvan veljestäni: "ei noin komee (eli veljeni) ja noin ruma(eli minä) VOI olla samasta äidistä!

Oltiin jotain 16-17 vuotiaita ja vaik on jo jokunen vuosi kulunu ni kyl ton muistaa.

Mitään irl-elämän ikäviä sanomisia ei tuu tähä hätää mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme