Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni raivosi mulle äsken naama punaisena

Vierailija
22.02.2012 |

Muutettiin viikonloppuna uuteen asuntoon. Muutossa kuulemma hävitin hänen hanskansa. Ei mitään mielikuvaa että se edes olisi ollut minulla.

Olen kuulemma luuseri, heitti takkini naulakosta lattialle että hän vie sen roskiin. Haukkui lapseni ja huusi heillekin, uhkasi heittävänsä nuoremman poikani pyörän roskiin.

Oon tässä sunnuntaista lähtien vain tehnyt, tehnyt ja tehnyt. Otin maanantain vapaata että voin edes pikku hetken olla poikieni kanssa (teini-ikäiset kylläkin jo) mutta uusi paikka ja ympäristö ja saisin myös laitettua kotia. Eilen illalla rojahdin sänkyyn yli puolen yön ja tänään töistä tullessa taas suoraan purkamaan laatikoita ja laittamaan kotia. Mies tuli töistä, tai anteeksi harrastuksestaan, ja aloitti jo heti ovella hirveän huutonsa, siis ihan järkyttävän. Ja ihan puun takaa, yks kaks. Lähtipä tässä mieli koko touhusta. Oon mustelmilla muutosta, fyysisesti niin poikki ettei tosikaan. Olen valehtelematta 100% ollut tässä muutossa pakkaamassa, apuna ja vaikka missä ja tämä oli siitä kiitos.

Olen toisen poikani huoneessa ja mietin mitä teen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selkeästi ahdistunut tilanteesta, kun hänestä tuli isäpuoli ihan virallisesti. Odota pari päivää ja anna riehua. Jos ei mies palaa normaaliksi, lähde.

Vierailija
22/35 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehen nimi ja laita kuva niin saadaan nauraa millainen luuseri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistas nyt ottaa ne sun aamupillerit, selväti jäänyt ottamatta.

Vierailija
24/35 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin yön pojan huoneen lattialla. En puhunut miehelle yhtään mitään.

Muutettiin kaikki yhdessä isommasta asunnosta pienempään. Ollaan asuttu yhdessä jo 4 vuotta.

On kyllä ollut kireä, muttei tässä mittakaavassa koskaan. Siis suorastaan kilahti tuo mies.

Vierailija
25/35 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mitenkään tuollaisessa mittakaavassa. Välillä tuntuu, että räyhää ihan turhasta ja mitättömästä asiasta ihan ykskaks. Itseasiassa tuntuu, että mun mies on aina enemmän tai vähemmän pahalla tuulella. Onneksi kuitenkin leppyykin tosi nopeasti.

Tsemppiä.

Vierailija
26/35 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on ihmiset helposti ehdottamassa eroa, heti ero vaan kun vähän tulee riitaa. Ehdottelijat, montako kertaa olette jo eronneet itse? Jos toi meno jatkuu puoli vuotta, sitten kannattaa jo miettiä että lähtiskö. Tossa on jotain muuta nyt taustalla, kukaan ei voi noin pahasti kilahtaa hanskojen takia. Eihän ne nyt maksa paljoa. Tässä on jotain muuta taustalla, mistä mies ei ole kertonut sulle. terveisin jätkähki

Vierailija
27/35 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätkän kanssa samaa mieltä

mies on sen verran simppeli olento, ettei se aina itsekään tiedä, mikä sitä vituttaa

sitten kun vaan tulee joku sopiva tilanne niin kilahdetaan

eli syy ei ole se hanska, se on joku muu, ja nyt täytyy vaan odotella että miesparka itse ymmärtää, mikä se syy oli

Vierailija
28/35 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla minun exäni siellä.

Vierailija
29/35 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tää nyt ole ihan tavallista, jos on kova stressi ja väsynyt ja joka paikka sekaisin. mulla menee noissa muuttotilanteissa hermot aina. ehkä mies tarvitsee nyt vähän lepoa ja rauhaa. kunhan saatte kamat paikoilleen, eiköhän tilanne rauhoitu :)

miten jotkut viitsivätkin joka helvetin pikkuriidasta tai vittuilusta ottaa niin nokkiinsa, että on heti jo eroa miettimässä? mä saisin erota joka päivä tolla perusteella... olen sen verran temperamenttinen, että vitutuksen kyllä tietävät sitten muutkin kuin mä itse. pyydä ntosin anteeksi jälkeenpäin, ehkäpä miehesikin vielä pyytää...?

Vierailija
30/35 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on samankaltainen. Ja päättyi hyvin huonosti. Eli muutettiin exän kanssa ihanaan asuntoon yhdessä. Kaiken piti olla hyvin ja elämän mallillaan. Kuitenkin muutto sai miehen kuitenkin "kilahtamaan" ihan täysin. Ekana päivänä tuli kotiin töistä ja heitti kaikki vaatteeni vaatehuoneessa hyllyiltä alas, koska olin valinnut itselleni leveämmät hyllyt ja hänen vaatteensa laittanut kapeampiin (syystä että minulla oli enemmän vaatetta). Tulevina viikkoina alkoivat lennellä tavarat ympäri kämppää ja mies alkoi tuuppia ja lyödä minua. Ainoa vaihtoehto oli yhtenä päivänä karata kaverin luo asumaan kunaloin jo pelätä henkeni puolesta. Tämä tapahtui erään "ihanan koti-illan" jälkeen kun mies oli kuristanut minut tajuttomaksi.

Toivon ap ettei tilanteesi ole yhtä paha! Itselläkin piti olla mukava tavallinen mies, oli hyvä ammatti ja työ ja omaisuutta ym. Mutta sitten naksahti päässä ja pahasti. Onneksi ei ollut lapsia.

Vierailija
31/35 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivot ilman syytä...ennustan että on uus pano jossain, ei saa sanottua ja tekee tilanteens ulle nini raskaaksi että sä lähdet, sitten hän saa sanoa että sä lähdit ja uus nainen paijaa häntä, voi, voi

eli nosta kytkintä ja lähdet niinkauan kuin olet edes jossain määrin voimissas

Vierailija
32/35 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on hermoheikko mies, joka raivoaa, saattaa viskoa tavaraa, mylvii ja huutaa, mutta ei ole silti väkivaltainen

15 vuotta taivalta takana, korvat olleet monasti lukossa mutta mustelmia nolla :)

en silti sano että olisi hyväksyttävää käytöstä, sen vain ettei tarkoita automaattisesti että kohta vaimo kuristetaan

Vierailija
33/35 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

numeroa 18. Minusta kans tuntuu että miehellä on sivusuhde, ja tämä muutto ahdistaa kun haluaisi eron muttei saa sanotuksi. Nostapa ap kissa pöydälle ja kysy haluaisiko hän mieluummin muuttaa hoitonsa luokse...

Vierailija
34/35 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päätit että pitää muuttaa, sinä sisustat sinun tavaroillasi sinun mielesi mukaan. Mahtuuko mies sinne?

Vierailija
35/35 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päätit että pitää muuttaa, sinä sisustat sinun tavaroillasi sinun mielesi mukaan. Mahtuuko mies sinne?

Muuttoa pienempään toivoi mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi