Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäksi vasta 38vuotiaana? Onnistuuko voidaanko ruveta saman tien yrittämään?

Vierailija
12.03.2012 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 38, kun lapsi syntyi. Ei tullut mieleenikään, että olisi ollut jotain ongelmaa.

Vierailija
2/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja entiset ensin. siis kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimosi nyt tulisi raskaaksi, olisit sinä lapsen syntyessä 39 ja kun lapsi täyttää 20.v, sinä olet jo 59.v eli täys pappa.

Vierailija
4/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti on mennyt. Lapsi on jo 10 vuotias. Mikä siinä arvelluttaa?

Vierailija
5/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimosi nyt tulisi raskaaksi, olisit sinä lapsen syntyessä 39 ja kun lapsi täyttää 20.v, sinä olet jo 59.v eli täys pappa.

Oma isoisäni on ollut melkein 20 vuotta miestäni vanhempi, kun on nuorimmaisensa saanut. Myös oma isäni on ollut melkein 40, kun nuorin sisarukseni syntyi. Samoin miehen isä. (Myös molemmat isoäitini ja oma äitini ovat olleet 40 kieppeillä viimeistä lasta hankkiessaan.) Ei siis todellakaan tullut mieleen, että oltaisiin oltu jotenkin viime tingassa.

t. 3

Vierailija
6/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isoisäni on ollut melkein 20 vuotta miestäni vanhempi, kun on nuorimmaisensa saanut. Myös oma isäni on ollut melkein 40, kun nuorin sisarukseni syntyi. Samoin miehen isä. (Myös molemmat isoäitini ja oma äitini ovat olleet 40 kieppeillä viimeistä lasta hankkiessaan.) Ei siis todellakaan tullut mieleen, että oltaisiin oltu jotenkin viime tingassa.

t. 3

Vierailija
7/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma katsottu, ammatti hankittu, rahaa pankissa, on lapsen aika. Ihan jees.

Vierailija
8/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattia eikä rahaa pankissa? Mies on vielä opiskelija ja minäkin lähes työtön, joten mietityttää kuinka kauan voi vielä lykätä... tuli vain aiheesta mieleen.

Vierailija
9/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon hävenny isäni ikää aina.

että sen puolesta ootte myöhässä.

Vierailija
10/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi kyllä olla ihan vanha. Onhan sitä ennustettu, että yhä useampi elää yli 100-vuotiaaksi, joten jos sattuu olemaan pitkäikäinen, kyllä se eläkeikä saattaa yllättää ennen perintöä.

Vierailija
11/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tn elää 100 vuotiaaksi joten opitimi ikä on n 55-60 v tulla isäksi. Siten lapsetkin pääsee nauttiin perinnöstä ennenkuin ovat eläkkeellä. itse

Vierailija
12/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuorimmaisen hankki. En ole kuullut, että koskaan olisi hävennyt isäänsä. Sen sijaan äitiään häpesi, joka oli vielä vanhempi. Ei kuitenkaan iän vuoksi vaan siksi, että äiti pukeutui liian hienosti:D (Äiti oli työssä, jossa piti pukeutua jakkupukuun ja korkokenkiin tms.)

Kaverini sen sijaan häpesi äitinsä ikää. Äiti oli 30 v hänet saadessaan.

Eli jos aikoo lapsensa häpeältä säästää, parempi olla hankkimatta lapsia ollenkaan. Kyllä ne häpeämisen syyn jostain keksivät.

t. 3

Vierailija
13/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä. Oikeasti jos ihan aikuisena isäsi ikä hävettää, niin häpeäisin itseäni.

Vierailija
14/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, mun mies oli 41v, kun tuli isäksi.

Ehdottaisin, ettet ota vakavasti täällä näitä joitain vastauksia, asiallisempiakin palstoja on olemassa...

Vierailija
15/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäpä kun se sopiva mies ja isäehdokas ei löytynyt silloin parikymppisenä vaan oltiin jo päälle kolmenkympin kun tiet kohtasivat? Ja nyt sen takia olisi pitänyt jättää lapsi tekemättä, että hänen ollessaan 20 -vuotias olen itse 58? No just...

Vierailija
16/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattia eikä rahaa pankissa? Mies on vielä opiskelija ja minäkin lähes työtön, joten mietityttää kuinka kauan voi vielä lykätä... tuli vain aiheesta mieleen.

paha mennä sanomaan.

Minä tulin 37-v äidiksi (mieheni oli 35-v), ja tilanteeni oli kuvatunlainen. Hyvä työtilanne, talous ja vakaa parisuhde ovat ainakin itselleni suoneet rauhan nauttia jälkikasvusta täysin rinnoin. Minusta ei olisi ollut hyväksi äidiksi nuorempana, ja luojan kiitos odotin.

Ensimmäisestä kierrosta tärppäsikin vielä, että hyvin alkoi, meni ja sujuu yhä edelleen.

Vierailija
17/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömiä kommentteja joiltain! Kyllä ne teinit aina jostain keksivät syyn olla noloja porukoistaan.

Lähempänä neljääkymmentä oleva mies on varmasti vastuuntuntoisempi ja kypsempi kaikin tavoin ottamaan vastuuta perheestään. Hankkisin koska tahansa lapsen nelikymppisen ja vanhemmankin miehen kanssa.

Kaikkea hyvää sinulle, ap, ja ONNEA yritykseen! :)

t. Nainen 40+

Vierailija
18/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun isä oli melkein 39 kun synnyin ja oon hävenny isäni ikää aina.

heidän lapsi ei ole sinä.

Vierailija
19/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin 29 ja mies 35 kun meidän esikko syntyi

Vierailija
20/20 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 kun synnyin, ja koko nuoruuteni häpesin vanhaa isääni ja äitiäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme