Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei exäni voi ottaa hoitoon myös nuorimmaista lasta vaikkei se hänen olekaan?

Vierailija
22.02.2012 |

Ärsyttää ettei lasteni isän nyksä voi ikinä ottaa hoitoon myös meidän nuorimmaista, jolla siis eri isä kuin vanhemmilla lapsilla. Exäni varmaan ottaisikin, mutta kyse on takuulla uuden vaimon mielipiteestä. Ja me on hoidettu heidän koiraansa MONTA kertaa kun ovat olleet jossain. Heillä ei ole yhteisiä lapsia, minulla on uudesta liitosta yksi.

Kaverini lapset saa mennä kaikki kerralla hänen exmiehensä perheeseen aina viikonlopuksi.

Minusta on tylsää, että nuorimmainen aina jää sitten - eihän meillä ole mitään parisuhdeaikaa sitten. Ja pikkuinen vielä haluaisikin. Tylsää kun isot veikat lähtee ja hän joutuu jäämään.

En tajua, miksei yksi voisi mennä siinä sivussa.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanovat syyksi?

Kyllä minusta olisi reilua, että nuorimmainenkin joskus pääsisi, jos kerran tosiaan olette heidän koiraansakin hoitaneet jne.

Vierailija
2/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisitko itse jonkun muun oman?!!!

koira on ny ihan eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat lapset on yleensä helppohoitoisempia

Vierailija
4/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itekään ottais exäni uusia kakaroita meille! Eikä ne nyt mene "siinä samassa" todellakaan. Jokainen kakara vaatii osansa huomiosta ja huolenpidosta. Ex hoitakoon uudet pentunsa ihan itse.

Vierailija
5/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisitko itse jonkun muun oman?!!! koira on ny ihan eri.

Mikä kysymys toi nyt on? Tottakai hoitoon voi ottaa vieraan, eihän nyt kyse ole adoptiosta.

Vai oletko itse semmoinen äiti, joka ei koskaan ota lasten kavereita hoitoon tai yökylään?

Ottaisitko itse muka jonkun muun oman? Voi jösses mitä ajattelua...

Vierailija
6/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itekään ottais exäni uusia kakaroita meille! Eikä ne nyt mene "siinä samassa" todellakaan. Jokainen kakara vaatii osansa huomiosta ja huolenpidosta. Ex hoitakoon uudet pentunsa ihan itse.

enkä ikinä laittaisi kahta nuorimmaista exälle!

Vierailija
7/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen nuorimmaisen isä on? Nyxäkö?

Vierailija
8/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ilmainen lapsenvahti ole. Hommaa lapsenvahti ihan itse muualta, niin saatte parisuhdeaikaa. Kyllä meillä ydinperheellisillä ne lapset on kaiket viikonloput kotona, "parisuhdeaikaa" varten hankimme lapsenvahdin sit vaikka palkattuna jos ei muuten löydy.

Exäsi ei ole mikään pakko hoitaa muita lapsia kuin omiaan.

Vierailija
9/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mitään exää joka ottaisi yhtään lasta. Eikä meilläkään siis mitään parisuhdeaikaa, nyyyh.

Vierailija
10/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli 2 lasta kahden eri miehen kanssa. Ekan lapsen isä ei ollut ollenkaan kuvioissa ja nuoremman lapsen isä otti vain omaan lastaan joka toinen viikonloppu. Tosi epistä, vaikka ehti olla 'isä' tälle toisellekin melkein vuoden!

Vierailija
11/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudesta suhteestani syntynyttä lastani sisaruksensa mukaan. Tietäisin hänen jäävän huonommalle koska häneen ei ex:llä mitän suhdetta. Myöskään ex ei odota minun katsovan hänen uuden vaimonsa kanssa saamiaan lapsiaan koskaan. Oma on aina oma.

Vierailija
12/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudutaan olemaan lasten kanssa aina, kun ei kukaan ota kaikkia neljää yhtä aikaa hoitoon, oli sitten kyseessä isovanhemmat tai muut mahdolliset hoitotahot.

Vierailija
13/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä koiraa te hoiditte varmasti siksi, että se on lastesi koira.

Vierailija
14/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin ei ole mitään velvoitetta "exän nyxällä" hoitaa kenenkään lapsia. "Exällä" toki on vastuu omista lapsistaan, muttei sitten aloittajan muista lapsista. Jos ap haluaa erikoista parisuhdeaikaa "nyxänsä" kanssa, niin hankkii omalle lapselleen jonkin hoitajan sille viikonlopulle. Ennemmin kuin oman parisuhdeaikansa oikeutusta ja häiriintymistä yhden lapsen vuoksi, aloittajan kannattaisi pohtia, mielestäni, että häiritsisikö se pikkusiskon mukana olo hänen vanhempien lasten aikaa siellä isänsä luona.

Vierailija
15/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoutunut maksamaan lastenhoidosta ja vieraan lapsen ruoista yms.tälle perheelle?

Vierailija
16/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä koiraa te hoiditte varmasti siksi, että se on lastesi koira.

Niin ja niitten pitäisi mun mielestä hoitaa kuopusta siksi, että se on niitten lasten sisarus.

Niin no selväähän on, ettei niillä ole mitään pakkoa tai velvoitetta ottaa nuorimmaista. Jos olisi, niin eihän asiassa mitään ongelmaa olisikaan :)

No ei mekään koiran hoidosta oo mitään otettu, ovat viikonkin olleet usein etelässä, laskekaapa mitä koirahotellissa maksaisi sama. Eikä muuten oo lasten koira vaan tän nyksän. Mutta eipä se siitä oo kiinni, hyvin voisin toki maksaakin, mutta aina heillä on jotain tekosyitä ettei juuri nyt sovi.

Pointti nyt oli se, että kun se lapsenhoitopaikka hankitaan, se voisi hyvin olla tämä paikka, jossa sisaruksetkin on.

Vierailija
17/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoutunut maksamaan lastenhoidosta ja vieraan lapsen ruoista yms.tälle perheelle?

Paljonko sinä veloitat vieraan lapsen hoidosta, kun lastesi kaverit tulee kylään?

Ja tässähän on ap:lla kyse sentään lasten siskosta tai veljestä, joka on vähän enemmän kuin kaveri!

Vierailija
18/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin eksäni otti mielellään myös meidän "uuden" lapsen vierailulle aina silloin tällöin. Oli sitä mieltä, että sisarusten on hyvä saada olla yhdessä ja aikakin kului paremmin, kun oli leikkikaveri. Sitten kun kuvioihin tuli uusi emäntä mukaan, niin asia muuttui. Hyvä kun edes tämä hänen oma lapsensa saa mennä.

Vierailija
19/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille täysin tuntematon sisarus hoitoon. Toisaalta, sittenhän mekin olisimme voineet tunkea meidän yhteiset lapset miehen exän hoidettaviksi...ei, sori, liian outo ajatus.

Vierailija
20/53 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako enää koiraa hoitoon, jos he eivät ota koskaan hoitoon pikkuistanne. Case closed.

Sinänsä kiva, että olet exäsi kanssa niin hyvissä väleissä, että voisit edes kuvitella tämän ottavan lapsesi hoitoon. Onnea siitä!