Miksei exäni voi ottaa hoitoon myös nuorimmaista lasta vaikkei se hänen olekaan?
Ärsyttää ettei lasteni isän nyksä voi ikinä ottaa hoitoon myös meidän nuorimmaista, jolla siis eri isä kuin vanhemmilla lapsilla. Exäni varmaan ottaisikin, mutta kyse on takuulla uuden vaimon mielipiteestä. Ja me on hoidettu heidän koiraansa MONTA kertaa kun ovat olleet jossain. Heillä ei ole yhteisiä lapsia, minulla on uudesta liitosta yksi.
Kaverini lapset saa mennä kaikki kerralla hänen exmiehensä perheeseen aina viikonlopuksi.
Minusta on tylsää, että nuorimmainen aina jää sitten - eihän meillä ole mitään parisuhdeaikaa sitten. Ja pikkuinen vielä haluaisikin. Tylsää kun isot veikat lähtee ja hän joutuu jäämään.
En tajua, miksei yksi voisi mennä siinä sivussa.
Kommentit (53)
Minulle ei tulisi mieleenkään vaatia exääni hoitamaan myös nuorinta lastani,
Kun olen nuo lapset hankkinut niin olen kyllä varautunut heidät itse hoitamaankin.
Vitsi tää av on kyllä hyvä. Joka kerran kun keskustellaan - miltä näkökantilta hyvänsä - lastenhoitoavusta, joku heittää tän kommentin, että jos on lapset hankkinut pitää ne itse hoitaakin.
Eikö jokainen täyspäinen vanhempi järjestä tavalla tai toisella itselleen tilapäistä lastenhoitoapua pitääkseen huolta omasta jaksamisestaan?
Mikä saavutus se on, että hoitaa lapset itse vuodesta toiseen 24/7 ja kiukuttelee sitten heille, kun ei kukaan kuitenkaan voi jaksaa, jos ei välillä lataa akkuja?
Eka reaktio oli, että miksi exä helpottaisi teidän elämäänne, mutta sitten tosiaan, ettekö te haluaisi tutustua lastenne sisaruksiin, ovathan ne tosi tärkeitä ihmisiä omien lastenne elämässä?
Hänellä oli 2 lasta kahden eri miehen kanssa. Ekan lapsen isä ei ollut ollenkaan kuvioissa ja nuoremman lapsen isä otti vain omaan lastaan joka toinen viikonloppu. Tosi epistä, vaikka ehti olla 'isä' tälle toisellekin melkein vuoden!
Ja uutta mukulaa pukkas jo tona aikana.
Hänellä oli 2 lasta kahden eri miehen kanssa. Ekan lapsen isä ei ollut ollenkaan kuvioissa ja nuoremman lapsen isä otti vain omaan lastaan joka toinen viikonloppu. Tosi epistä, vaikka ehti olla 'isä' tälle toisellekin melkein vuoden!
Ja uutta mukulaa pukkas jo tona aikana.
Minulle ei tulisi mieleenkään vaatia exääni hoitamaan myös nuorinta lastani, Kun olen nuo lapset hankkinut niin olen kyllä varautunut heidät itse hoitamaankin.
Vitsi tää av on kyllä hyvä. Joka kerran kun keskustellaan - miltä näkökantilta hyvänsä - lastenhoitoavusta, joku heittää tän kommentin, että jos on lapset hankkinut pitää ne itse hoitaakin. Eikö jokainen täyspäinen vanhempi järjestä tavalla tai toisella itselleen tilapäistä lastenhoitoapua pitääkseen huolta omasta jaksamisestaan? Mikä saavutus se on, että hoitaa lapset itse vuodesta toiseen 24/7 ja kiukuttelee sitten heille, kun ei kukaan kuitenkaan voi jaksaa, jos ei välillä lataa akkuja?[/
niitä lapsia monelle miehelle. Lapset maksaa "laskun".
Meille ainakin on tervetulleita mieheni lasten sisarukset, kunhan etukäteen sovitaan.
Myös lasten kaverit saa kyläillä.
Mielelläni tutustun lasten sisaruksiin, koska tuntuvat olevan heille todella tärkeitä nämä pikkuiset.
Tämä toki tarkoittaa sitä, että välillä on aika katras porukkaa :) Eihän se aina onnistu, mutta aivan hyvin on mennyt silloin kun on koko porukka ollut koolla. Olen muuten itse sanonut, että kun tarvitsette lastenhoitopaikkaa, kysykää ensin meiltä.
En oo kyllä kuvitellutkaan hänenkään hoitavan omaa kolmea lastani, ei mokoma ees tykkää lapsista.
eikä ole mitään exää joka ottaisi yhtään lasta. Eikä meilläkään siis mitään parisuhdeaikaa, nyyyh.
Eikä varmaan isovanhempiakaan eikä muutakaan paikkaa?
Jos ap:lla on vielä sen verran järkeä päässä, että tajuaa järjestää itselleen lastenhoitoapua, ei paljon kannata huudella.
Yleensä nämä, jotka ns. hoitaa lapsensa täysin itse ei enää käy ihan täysillä eikä heidän lapsiaan käy kateeksi.
Saavat joulu- ja synttärilahjat tuplana, heillä on useampi aikuinen kyyditsemässä harrastuksiin, aina joku aikuinen, jolla on aikaa ja energiaa, kun vanhemmuuden taakka vähän jakautuu, heillä on usein myös useat isovanhemmat ja enemmän rahaa käytettävissä, kun sitä tulee useasta kodista.
TODELLA RANKKAA :D
Jospa nyksä on epävarma vaippaikäisen hoidossa, mutta ottaa sitten kyllä, kun on vähän vanhempi?
Meillä on meinaan tämä tilanne. Oon miehen eksälle sanonut, että rinsessa saa tulla veljesten kans kylään sitten kun osaa itse käydä potalla :)
.ja mukeloita joka kulkujätkälle...sitä se on tämä nykymeno..
Saavat joulu- ja synttärilahjat tuplana, heillä on useampi aikuinen kyyditsemässä harrastuksiin, aina joku aikuinen, jolla on aikaa ja energiaa, kun vanhemmuuden taakka vähän jakautuu, heillä on usein myös useat isovanhemmat ja enemmän rahaa käytettävissä, kun sitä tulee useasta kodista.
TODELLA RANKKAA :D
Mistä niitä useampia aikuisia ilmaantuu kuskaamaan?
Meillä ainakin anoppi ilmoitti kun tuli niitä omia lapsenlapsia, että esikoinen ei ole enää tervetullut kun on niin "rasittava".
Ja että oikeen joululahjoja? Kai sitä kahden euron suklaapukkia voi sanoo joululahjaks...
Mieti nyt aikuinen ihminen mitä puhut.
Saavat joulu- ja synttärilahjat tuplana, heillä on useampi aikuinen kyyditsemässä harrastuksiin, aina joku aikuinen, jolla on aikaa ja energiaa, kun vanhemmuuden taakka vähän jakautuu, heillä on usein myös useat isovanhemmat ja enemmän rahaa käytettävissä, kun sitä tulee useasta kodista. TODELLA RANKKAA :D
Ei sen lapsenvahdin tarvitse eikä kuulu olla exä! Uudelle perheelle ja parisuhteelle ei todellakaan ole hyväksi, että exiin on liian läheiset välit. Normaalisti ihmisten elämässä on kyllä muitakin, joita pyytää lapsenvahdiksi. Ja jos ei ole niin MLL auttaa.
Ziisus, miten tyhmiä ihmisiä.
Minulle ei tulisi mieleenkään vaatia exääni hoitamaan myös nuorinta lastani,
Kun olen nuo lapset hankkinut niin olen kyllä varautunut heidät itse hoitamaankin.
Vitsi tää av on kyllä hyvä. Joka kerran kun keskustellaan - miltä näkökantilta hyvänsä - lastenhoitoavusta, joku heittää tän kommentin, että jos on lapset hankkinut pitää ne itse hoitaakin.Eikö jokainen täyspäinen vanhempi järjestä tavalla tai toisella itselleen tilapäistä lastenhoitoapua pitääkseen huolta omasta jaksamisestaan?
Mikä saavutus se on, että hoitaa lapset itse vuodesta toiseen 24/7 ja kiukuttelee sitten heille, kun ei kukaan kuitenkaan voi jaksaa, jos ei välillä lataa akkuja?
on tulossa jo tosi taitava :D
12 vuotta aktiivista av-kokemusta (sic!) ja tunnistin provon heti avauksesta.
(en ole lukenut ketjua)
En kyllä ymmärrä, miks niiden pitäis vahtia lasta, joka ei mitenkään liity niihin kumpaankaan. Ei kannata tehdä niitä lapsia kaikkien kanssa, jottei tule näitä järjestelyongelmia.
Minulle ei tulisi mieleenkään vaatia exääni hoitamaan myös nuorinta lastani, joka on tästä nykyisestä suhteestani! Vanhemmat lapset tapaavat isäänsä, koska tämä on heidän isänsä - eivät siksi että minä saisin lapsivapaata! Herranen aika sentään. Kun olen nuo lapset hankkinut niin olen kyllä varautunut heidät itse hoitamaankin. Kai tämä aloitus oli provo???