Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä synnytyksen käynnistämiseen kotikonstein?

Vierailija
22.02.2012 |

Voisi taas kerätä vihjeitä tähän ketjuun: miten käynnistää synnytys kotikonstein? Tai ainakin kuluttaa aikaansa yrittäessään käynnistää. Laskettu aika tuli ja meni, nyt on tylsää.

Mitä olette tehneet, että synnytys on käynnistynyt?

Itse tiedän muutaman, jotka ravintolaillallisen jälkeen lähtivät synnyttämään, siinä yksi kikka ;)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sen hyupnoosiorgasmilinkin seksipalstalle aikoinaan ja nyt löysin viestisi vanhaa linkkiäni etsiessäni.

Ihan mahtavaa, jos tuosta oli apua!

Vierailija
2/39 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunan, siivouksen ja seksin, ei auttanut. Kävin lenkillä, lenkkeillesssä näytti lupaavalta, mutta heti kun tuli kotiin supistukset loppui kuin seinään.

No, yliaikaiskontrollissa mieslääkäri sitten testaili kohdunsuuta vähän rajummalla otteella, tuntui että survoo koko käden sisään. Seuraavana päivänä alkoi supistukset :)

Vierailija
4/39 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään kotikonsti toimi!! Itse koitin lähes kaikki konstit mitä vaan löysin, eikä mitään apua!

Loppujen lopuks käynnistys rv 41+5 lääkkeillä (olisko ollu nimeltään Cytotec) + kalvojen puhkaisu + okstitosiinitippa. Että silleen :)

Vierailija
5/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/39 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
7/39 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikas siideri. Tämä on kätilön neuvo ns. Tiskin alta. Toiminut kahdella ystävällä. Toisella kahdesti ja toisella kerran. Ilmeisesti perustuu rentoutukseen ja hyvänolon tunteeseen. Itsellä käynnistetty kaikki kolme. Enkä ole tuota testannut itse.

Vierailija
8/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, siivous ja sauna.

Niillä saa paitsi kotia siistiksi myös aikaa kulumaan.

Lenkkeily on tehokasta saada supistuksia ja maanvetovoima tekee töitä samalla.

Välillä kannattaa ihan vaan nauttia masusta, syö hyvin ja katsoo jotain elokuvaa vaikka.

Nännien hierominen voi laukasta supparit.

Semmoisenkin muistan että riisu alapäältä vaattaat, mene kyykkyyn, puhtailla sormilla pyörittelet vaginasta. Tuon näin jostain jenkkien vauva-ohjelmasta ja toimi ainakin omalla kohdalla.

Olin herännyt aamulla ja jälleen harmitti ettei synnytys ollut yöllä lähtenyt käyntiin. Vähän aikaa tuota pyöritystä ja kovat supparit irtosivat eikä loppuneet.

Vierailija
9/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä saunoin, pesin ikkunat ja matot, kävin kävelemässä. Rehkin. Harrastettiin seksiä ja join vadelmanlehtiteetä.

Ei mikään auttanut. Lasketusta ajasta oli jo viikko. Sitten otin rennosti, laiskottelin ja nautiskelin. Ajattelin ottaa viimeisistä päivistä ilon irti ja nukuin paljon. Tulee kun tulee. Poika syntyi 41+6. Olisi ollut seuraavana päivänä sairaalassa lääkärin tarkistus ja mahdollisesti käynnistys.

Tsemppiä viimeisiin päiviin! Eniten raivostutti joko nyt joko joko? -kyselijät. :D

Vierailija
10/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täma auttoi ja synnytys käynnistyi kuuden tunnin kuluessa

http://www.babyidea.fi/aidille/akupainanta.html

Vierailija
11/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyörittelin myös kohdun nipukkaa ja nännejä. Parina päivänä tein ja sit meni lapsivesi.

Vierailija
12/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä mies sormilla tutkiskelemaan kohdunkaulaa

Vierailija
13/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on loppuodotuksessa kärsiä supistuksista ja kivuista, sitten lääkärissä sanotaan, että täysin epäkypsä kohdunsuu. Turhaa valvoa öitä kipujen kanssa, kun ei niistä mitään hyödy. Aikanaan toki syntyy, mutta jos saisi mukavassa olossa odotella sitä päivää ni olisi kiva..

Vierailija
14/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siitä olla jotain haittaa, että mies "kaivelee" kohdunsuuta?

T: AP

Vierailija
15/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketun ajan päivällä siivosin ja illalla saunaan. Saunasta kun tulin suihkun puolelle, meni vedet. Itse siis suosittelen saunomista.

Vierailija
17/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan antais kaivella! Yök.

Vierailija
18/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sä noita toki tehdä, mutta eivät ne synnytystä käynnistä. Oksitosiinia tuottamalla (esim. seksi) on mahdollista saada edesautettua kypsää tilannetta, mutta edes se ei auta, jos vauva ei vielä ole valmis syntymään. Väsytät vain itsesi ja jollain ronklaamisilla pahimmassa tapauksessa aiheutat tulehduksen.

Musta on jotenkin yksinkertaista kertoa, että synnytys käynnistyi jollain tietyllä tavalla. Eiköhän se olisi käynnistynyt muutoinkin. Jos ollaan viikoilla rv 38-42 se synnytys yleensä tapaa käynnistyä jossain tilanteessa... Ja jos näin ei käy, mennään käynnistykseen.

Omien lasten synnytykset ovat käynnistyneet lopulta itsekseen rv 42, vaikka ihan normaalia elämää suursiivouksineen, portaissa ramppaamisineen, ulkoiluineen (ja yliaikakontrollien tutkimuksineen) siihen asti vietettiin. Yritä nauttia ja rentoutua viime päivät, vaikka tiedän sen toki hankalaa olevan.

Vierailija
19/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parafiiniöljyä 2rkl.

Nimim. kolme näin käynnistynyttä.

Vierailija
20/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parafiiniöljyä 2rkl.

Nimim. kolme näin käynnistynyttä.

On toki vanhan kansan kikka (jota käytettiin ennen kuin käynnistyslääkkeet oli keksitty). Kenenkään ei saa kannata omin päin mennä kokeilemaan, seuraukset saattavat olla vakavat sekä äidille että vauvalle. Eikä öljy edes toimi, ellei tilanne muutoin ole kypsä synnytyksen käynnistymiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme