Mikähän tuota miniää vaivaa
Nuori äiti, 23v, sai esikoisensa poikani kanssa 5kk sitten. Aikaisemmin tyttö oli kovin mukava, mutta tuntuu että vauvan myötä hänen todellinen (?) luonne paljastui.
Todella tiukat linjat vauvan kanssa, esimerkkinä parin päivän takainen:
Olin heillä hoitamassa vauvaa muutaman tunnin kun miniä oli hammaslääkärissä. Vauvalle on aloitettu jo soseita ja vein mukanani pari purkkia, ajattelin että saan syöttää vauvan kun miniä on poissa. Miniä sitten totesikin että tekee yleensä soseet itse ja vauva nirsoilee nykyään kaupan soseita, ainoastaan jotkut luomusössöt menevät. Myös poikani oli miniälle sanonut että vauvan pitäisi oppia syömään myös purkkiruokaa. Mutta tuntuu että tässäkään asiassa ei kelpaa kuin miniän näkemys asiaan, muiden näkökannoilla ei ole mitään väliä. Vauvalle vain omatekoista tai luomua, eikä kuuntele perusteluita miksi kannattaisi myös tavallisia purkkeja opetella syömään.
Tuntuu että miniä jyrää joka asiassa vain oman näkökantansa asioihin, kuuntelematta muita ollenkaan. Liekö kyse hormoneista vielä vai tuollainenko hän nyt sitten todellisuudessa oli.. Toivottavasti kuuntelee myös poikaani edes joskus lapseen liittyvissä päätöksissä..
Vähän enemmän kokemusta, kuin sinulla.
Usko minua. Maitokakka lähtee suihkuttamalla ja kiinteä kakka ei irtoa. Mikäli kakka on liian kiinteää on syytä lisätä kuituja ruokavalioon ja nestettä. Liian kiinteä kakka aiheuttaa kipuja ja ummetusta.
Ota neuvostani vaarit ja ole tästä lähtien parempi vanhempi.
T: 11cm mies