Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

g: koska ostit itsellesi viimeksi talvipopot?

Vierailija
21.02.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, koska ostin ne silloisesta "naapuri-UFFista" ja muutin sen jälkeen. Hyvin ovat kestäneet, vaikka kävelen joka päivä pitkiä matkoja ja ulkoilen lasten kanssa. Varsin hyvä ostos n. 10-15 eurolla.

Vierailija
2/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Martensin saappaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nytki ostin pari kk. sitten uudet.

Kaksi syytä: kuluu tosi nopee (nykysissäki jo sivussa naarmu josta hiljallee alkaa reposttaa kunnon reikää, kevääl noi varmaa päästää siit kosteuden sisää)) ku käytän niit todella paljon.

Toinen on se ku äiti joka vuos toitotti (ja toitottaa edelleen, oon aika nuori) että "mene ny ihmees uudet ostaa noiha kuluu puhki".

TUntuu et äidin mielestä pitäs joka vuoden aikana ostaa uusia vaatteita ja muita, ite en ihan samaa mieltä ole... :D

Vierailija
4/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöön otin viime talvena. Edelliset olikin jo 10 vuotta palvelleet.

Vierailija
5/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt toinen talvi menossa ja ihan ovat vielä hyvät.

Vierailija
6/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä ostin kahdet saappaat ja viidet sandaalit, kaikki netistä 50-70% alennuksella.

Vierailija
7/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset uudet UGGit (taas!) ja toiset korolliset konjakin väriset nahkasaapikkaat. Olen ostanut yhteensä 6 talvikengät tänä talvena. Arkikäytön saappaat ovat nahkaisia ja mielestäni yhden talven jälkeen ovat jo epäsiistin näköiset vaikka käyttäisikin suutarilla. Usein esim. koron tai kärjen mallin muoti tuntuu vaihtelevan vuosittain. Enkä ole pissis vaan pukeutumisesta tarkka 38v. nainen ;)

Vierailija
8/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ne ole jo ihan linttaan astutut ja törkeen epäsiistin näköiset? Kyllä se sossukin kustantaa talvikengät useammin! Kannattaa myös kysyä kirkon tai Pelastusarmeijan apua hyvät ihmiset! Jotain itsekunnioitusta vaikka olisin köyhä!!!

Vierailija
9/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. puhelinmyyjä

Vierailija
10/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvänoloiset popot; hintaa jäi muutama kymppi, olivat -70 % alessa.

Vierailija
11/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöön otin viime talvena. Edelliset olikin jo 10 vuotta palvelleet.

Mun mielestä on vaan turhaa ostaa kenkiä/vaatteita, jos entiset on käyttökelpoisia. Mun 10 vuotta palvelleet maiharit oli hyvät, viimeisenä talvena niihin tuli reikä. Olin käyttänyt niitä suutarilla ja ne ajoi asiansa täysin.

Kaikille ei materia ja ulkoinen hienous merkitse yhtään mitään.

Vierailija
12/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena perin vanhimman lapseni kengät kun ostin hänelle uudet.

Vierailija
13/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lowa-merkkiset goretex-vaelluskengät, ihan kuin uudet:-) Eivät ole kuluneet, eivät likaiset eivätkä varsinkaan linttaanastutut.

Suurimman osan näistä vuosista niissä on ollut muotoillut pohjalliset ja astun muutenkin todella siististi, kengänpohjat kuluvat aivan tasaisesti.

On minulla myös yhdet 3v vanhat nahkaiset tasapohjaiset talvikengät, mutta ne eivät pidä vettä ja inhoan märkiä jalkoja, joten käytän yleensä noita goretexejä.

Uusia kenkiä ei tule ostettua, koska ne ovat kalliita ja toisekseen on vaikea löytää sellaisia, joita pystyn kipeiden jalkojeni takia käyttämään.

Vierailija
14/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden 2000 jälkeen en talvikenkiä ole tarvinnut.

Vähän mietitty, josko ensi jouluna tultais suomeen. Lapsista 2 vanhinta ovat nähneet lunta ja hekin niin pieninä, etteivät sitä muista.

Vierailija
15/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset nahkaiset, toiset ns. runsaaseen kävelyyn, urheiluliikkeestä. Yhteensä taisi mennä 300 euroa, mutta eipä ole koskaan jalat kipeänä kun on hyvät kengät. Kävelen paljon, kyllä 3-4 talvea alkaa olla maksimi käyttöikä mun tahdilla :) En kyttää alennusmyyntejä, ostan ne mitkä tuntuu/näyttää hyvältä ja sattuu vielä olemaan oikeaa kokoa jäljellä.

Vierailija
16/25 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisin ostanut uudet, meni tämä talvi vielä edellisten raskauksien jälkeen.

Tämä on kolmas raskaus jolla menty noilla kengillä. Eli ainakin 4 vuotta kestäneet. En tainnut ihan uusilla kengillä ensimmäistä odottaa, että ehkä 5 vuotta voisi olla ikää?

Noi on olleet hyvät vaelluskengät! Jos en olisi vaan noita käyttänyt odotuksien takia niin veisin fiksattavaksi, ehkä jätän ne kaappiin muutamaksi vuodeksi ja korjautan myöhemmin.

Ihmiset heittää armotta kenkiä pois, kun niitä voisi vähän parantaa.

Vierailija
17/25 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sinisiä saappaita neljät (yhdet niistä syyssaappaat), kahdet harmaat ja kahdet ruskea. Ja sen lisäksi ulkoiluun kolmet saappaat (yhdet niistä moonbootsit).

Vierailija
18/25 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en ole köyhä. Kengät ovat edelleen siistit ja hyvät. Miksi siis ostella, jos ei tarvetta.

Vierailija
19/25 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla viimeksi. Sen jälkeen en talvisinkaan ole käyttänyt kuin bootseja, joista ekat kestivät 15 vuotta ja nykyisilläkin 8. vuosi jo menossa.

Vierailija
20/25 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin viime talveen asti vain syyskengillä kunnes äitini kyllästyi katselemaan moista ja tyrkkäsi vanhat huopikkaansa mulle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi