g: koska ostit itsellesi viimeksi talvipopot?
Kommentit (25)
tänä talvena oon ostanut yhdet matalat nahkasaappaat, kolmet korolliset nahkasaappaat ( kaksia en oo vielä edes käyttänyt), yhdet mustat Uggit ja yhdet ruskeat ( tytön kanssa yhteiset), vielä olis tarkoitus ostaa ainakin yhdet saappaat messuille shortsien kanssa käytettäväksi. Ja ai niin ostin mä syksyllä yhdet ylipolven saappaat mitä en oo vielä ehtinyt pitää. Ja yhdet coretex ulkoilukengät.
kirppikseltä käyttämättömät Eccon nahkasaappaat, maksoin 50 euroa. Oikein hyvät kengät paitsi lumi pakkaantuu korkojen alle jolloin saattaa sisällä liukastua.
ja 13 vuotta sitten ostin HanWagit Partioaitasta, maksoivat 1200 markkaa mutta ovat niin hyvät kengät ettei paremmasta väliä. Ihan kuin uudet vieläkin, pitää vain saapasrasvalla rasvata vuosittain. Jos haluaa siis hyvät ja ikuiset kengät, niin ostakaa tuollaiset vaelluskengät, joissa on Goretex-kalvo ja käsitelkää rasvalla. Ei mene takuulla kosteus sisään.
...yäk mikä sana! Myyn joskus kenkiä Huutonetissä, ja kun huutaja laittaa sähköpostia jossa hihkuu "Maksoin äsken ne popot!" irvistelen hampaitani narskutellen... :D
Kengät ostin joskus marraskuussa.
kengät, ei tarvitse jatkuvasti ostaa uusia.
Mulla on "paremmat kengät" vuonna 2005 (tai 6) ostetut Camperin korkeavartiset Pelotas-nauhakengät. Niihin on vaihdettu 2 kertaa kantalappu, muuten ovat vielä iskussa. Huopikkaat ostin vuonna 2009. Viime talvena ostin Jalaksen maiharit hevosteluhommiin, kun lumet alkoi pehmetä ja tarhassa oli lilleriä.