Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että ärsyttää eräs vauvatuttava!!!

Vierailija
20.02.2012 |

Siis että mua ärsyttää. Meillä on sellainen "vauvaperherinki", siis meitä on joitakin tuttuja äitejä ja vauvoja ja tapana on ollut kokoontua silloin tällöin jonkun luona. Lapset ovat suunnilleen samanikäisiä ja tämä on ollut mukavaa ohjelmaa näin vanhempainvapaalle. Nyt kokoonnuttiin sitten meillä ja tapana on ollut, että jokainen tuo jotain yhteiseen kahvipöytään, ettei emännälle jää aina vastuu tarjottavista. Itse pidän leipomisesta ja tottahan nyt sitten olin leiponut vähän enemmän, kerrankin kun oli joku syy, mies on niin huono syömään makeaa niin tulee harmittavan harvoin leivottua. Mutta. Eräs äiti ei tuonut mitään ollenkaan! Eikä mitään pahoittelua asiasta. Olisin ymmärtänyt, jos olisi sanonut, että vaikka oli niin kiire ettei ehtinyt kauppaan, mutta kun ei sanonut mitään! Siis mun mielestä toi on töykeää, kun aina ollut tapa, että jokainen tuo jotain. Tämän äidin tuomiset ovat kyllä ennenkin olleet vähän mitä sattuu, siis ei todellakaan mitenkään avokätistä (voiko sanoa näin?). Muut tuovat aina jotain itsetehtyä tai kaupan, mutta tämä äiti on saattanut tuoda selkeästi kaapin jämiä mitä on löytänyt. eettä mua ärsyttää!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kenestä puhut, kerron terveiset perille

Vierailija
22/31 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sitten ole hyvää syytä jonka selittää muille. Onhan se nyt ihan selvä. Ja turha täällä on keksiä selityksiä miksi ei tuonut mitään... olisitte kysyneet että mitäs sä toit tällä kertaa?

Noita vapaamatkustajia on aina, minunkin tuttavapiirissä. Kun grillataan yhdessä niin AINA yksi pariskunta ei tuo mitään tai tuo yhden makkarapaketin. Sen varjolla onkin hyvä syödä pihvit, salaatit, patongit, jälkiruuat ja juoda mahdolliset viinit päälle.

jos on sovittu niin hyviin tapoihin kuuluu noudattaa sopimusta. Ja kun ei edes kommeotinut mitään niin todennäköisesti luuli ettei se edes haittaa muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että on keskustelua elävästä elämästä, eikä mistään turhista julkkiksista turhine temppuineen!

Aina on tuollaisia siipeilijöitä,

se on epäkorrektia!

ap ei ole edes mitenkään kiihkomielinen, pohtii asiaa. Asia on ärsyttävä. Tosiaan, jos perheessä on arkielämänongelmia (kuten yövalvomista, sairauksia jne.) niin kyllähän sitä voi ihan rehellisesti unohtaakin vaikka eteiseen ne eväät lähtiessään ja sen voi sanoa. Mielestäni tosiaan nyyttäriperiaate kusee, jos joku on aina lokkina!

Tsemppiä toivottaa 41-v.äiti

Vierailija
24/31 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavalla kerralla? Jos sattuis vaikka jokin juhlapäivä tms. Sovitte että joku tuo pashaa, joku pääsiäispiirakan tms. Siinä voit sitten kysyä että mitä tämä siiveilijä olisi tuomassa, ettei tule päällekkäiyyksiä.

Vierailija
25/31 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhat äidit kyseessä :D tämä siis 39 -vuotiaalla mammalle.

Vierailija
26/31 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan mun yksinkertaiselta, lihavalta kälyltäni. Sekin tykkää kahvitella ja ahmia pullaa ja aina sillä on paha mieli jostain jonninjoutavasta. :D

Ehkä se sun mammakaverisi ahmi tuliaispullansa jo matkalla?

Vierailija
27/31 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sama toistuu kerta toisensa jälkeen on tilanne ihan eri.

Eikä minua haittaa, ettei kyseinen ihminen yhdellä kertaa tuo mitään eikä sano mitään siitä. Ei minusta tarvitse tehdä siitä numeroa.

Ps. aina olen tuonut itse tarjottavat, kun tälläisissä olen ollut. Mutta joukossa on ollut sellaisia jolla sillä kertaa ei ole ollut tuomisia. Satsannut sitten seuraavaan tapaamiseen

Vierailija
28/31 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse jäämässä.äitiyslomalle muutaman vuoden tauon jälkeen ja pelottaa, että itsestäni tulee pienien piirien ja vähäisten ongelmien takia samanlainen kuin ap:sta :-O

Vierailija
29/31 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellaisia joita pitäisin kivana kaverina, mutta sitten tämä olisikin tuollainen ap:n kaltainen raportoiva kyylä.

Vierailija
30/31 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäkää hänelle välittömästi selkänne, älkääkä olko välittävinänne hänestä mitään. Älkää moikatko häntä, älkääkä olko edes tuntevinanne mokomaa moukkaa, kun hän seuraavan kerran hyllyy vastaanne jalkakäytävällä. Tyhjentäkää mielenne hänestä kokonaan, pistäkää aivojenne delete-nappulat päälle: häntä ei kohta enää ole olemassakaan teille. Antakaa sellaisen menn ämenojaan, hän ei ole teidän ylevää seuraanne ansainnut!

Jumankauta, että tommosia keksinyyttärilokkeja pitää olla olemassakaan! Mennä nyt pilaamaan muiden mammojen elämää tolla tavalla! ÄRGH!!

Tääkö se on? --> http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/12399/normal_Lokki_lounaalla.jpg

Vierailija
31/31 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vielä ymmärtää, useampaa ei tarvitse ymmärtää. Mutta kuten täällä moni jo aiemmin sanoi, syitä voi olla monia. Sen sijaan, että ihmettelet asiaa täältä, niin kysys häneltä itseltään suoraan, onko heillä tiukkaa tms vaikeuksia elämässä ja tee se kahden kesken, älä koko porukan kuullen ala nolaamaan!

Taustalla voi olla jopa hullu mies, joka ei anna vaimonsa käyttää yhtään rahaa, usko pois, se on mahdollista! Mun tyranni exäni ei antanut minun ostaa edes t-paitaa kesäksi, puhumattakaan, että olisin voinut osallistua mihinkään nyyttäreihin. Tosin, ei olisi edes päästänyt minua sellaisiin, olisinhan voinut puhua ohi suuni siitä kuinka hän minua pahoinpitelee tms.

OIKEASTI taustalla voi olla ihan muukin syy, kuin että olisi "vapaamatkustaja".

Muuten kuulostaa ihanalta, että teillä on tuollainen porukka :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän