en tiedä kumpaa äänestän!!
en halua kummastakaan presidenttiä! pitäisikö jättää suosiolla äänestämättä?
Kommentit (11)
Molemmilla ehdokkailla on arvoissa jotain sellaista, jonka vuoksi arveluttaa äänestää kumpaakaan. Mutta ei se ole demokratiaa, että jäädään kotiin. Kyllä kahdessa viikossa ehtii miettiä, kumpi on parempi tai edes pienempi paha.
Ei noista voi valita. Ovat molemmat ihan huonoja.
Molemmilla ehdokkailla on arvoissa jotain sellaista, jonka vuoksi arveluttaa äänestää kumpaakaan. Mutta ei se ole demokratiaa, että jäädään kotiin. Kyllä kahdessa viikossa ehtii miettiä, kumpi on parempi tai edes pienempi paha.
Varsinkin jos meitä on paljon.
niin sitten jättää äänestämättä.
ruton ja koleran väliltä. Olen tässä nyt kaksi päivää miettinyt, tutkinut arvoja sun muita enkä kyllä tosiaan tiedä, kumpaa äänestää, kumpi olisi se pienempi paha.
Joten jätän äänestämättä ja tiedän pari muutakin ihmistä, jotka tulevat tekemään näin. Meillä oli alunperinkin pahimpana pelkona se, että nuo kaksi menevät toiselle kierrokselle.
Ei tosiaan voi valita ruton ja koleran välillä!
Minä pelkäsin ennen lopullisen tuloksen julkistusta, että minullakin olisi ollut moinen ongelma. En olisi tiennyt kumpaa olisin äänestänyt, jos Niinistö ja Väyrynen olisivat olleet 2. kierroksella.
Noh, onneksi saan äänestää ehdokastani myös toisella kierroksella! :)
Toki toinen on selkeästi parempi, mutta toinenkin ihan ok.
Minä pelkäsin ennen lopullisen tuloksen julkistusta, että minullakin olisi ollut moinen ongelma. En olisi tiennyt kumpaa olisin äänestänyt, jos Niinistö ja Väyrynen olisivat olleet 2. kierroksella.
Noh, onneksi saan äänestää ehdokastani myös toisella kierroksella! :)
Mutta nyt äänestän Haavistoa, tietenkin. :-)
etten äänestä laisinkaan. Kumpikaan ei minua miellytä ja kumpaakaan en halua pressaksi.