Kumpaa panisit: Jussi Vatanen vai Aku Hirviniemi?
Aku on ihana, komea ja seksikäs jotenkin.
Jussi ei tod ole perinteisen komea tai seksikäs, mutta jotain äärettömän ihanaa siinä on.
Ehkä kuitenkin Aku minulle kiitos.. tai Jussi..en tiedä
Kommentit (154)
Aku! <3 nam! Ehdottomasti! Jussikin on ihan sexy, kunhan sillä ei ole viiksiä!!! Ja Rikukin kelpais kyllä ja otetaan nyt sit se Ritalakin... :D Mutta Aku ols ehdoton ykkönen! <3 Riku toisena, sitte Vatanen ja sitte se Ritalan poika... Vaikka kaikki kerralla... ;P
V*ttu, kun ovat kaikki varattuja! -_-
Jussi. Vastasin aiemmin Aku, mutta muutin mieleni tällä kaudella.
Aku on ihana!!!!
Jussi ei ole mitenkään erityisen seksikäs mielestäni. Mielyttävä persoona kuitenkin.
Valitsen molemmat yhtä aikaa <3
Jussi Vatasta Antskuksi pukeutuneena <3
Ällöjä molemmat. Rasila on miehekäs.
jussia. aivan mielettömän seksikäs ja komea mies! ja ne silmät... jotain aivan uskomatonta! ei voi miehestä muuta todeta kun; WAU!
jussia. aivan mielettömän seksikäs ja komea mies! ja ne silmät... jotain aivan uskomatonta! ei voi miehestä muuta todeta kun; WAU!
Vatanen, Hirviniemi on ällöttävä (vongannut yhtä kaveriani baarissa, vaikka on varattu mies).
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 00:48"]
Vatanen, Hirviniemi on ällöttävä (vongannut yhtä kaveriani baarissa, vaikka on varattu mies).
[/quote]
En usko.
VATANEN!!!! IIIIIHana kroppa, Akulla ruma naama ja lösöt hartiat.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 01:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 00:48"]
[/quote]
En usko.
[/quote]
Uskon täysillä...
Jussia tietenkin. Mieluummin Antsku kuin Marja Tyrni.
t. Mies
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 21:19"]
Ällöjä molemmat. Rasila on miehekäs.
[/quote]Mäkin valkkaan Rasilan. En tiedä onks tää osittain sukupolvikysymyskin, mut tuntuu että siinä on enemmän miestä kuin noissa kahdessa yhteensä. Oon joskus tavannut livenäkin isomman porukan osana ollessa.
Uuuuuh jussia todellakin, tätä lueskellesaa muistin kuinka helvetin kuuma se on... voisko se tulla ja panna mua oikein kunnolla
Jussia ehdottomasti, tosi kuumis minun mielestä. :D Aku taas vaikuttaa täydeltä kersalta.