Ärsyttää noi valokuitumyyjät kun ne valehtelee päin naamaa :( Eikö noita saada mitenkään kuriin?
Kiertävät ovelta ovelle harva se päivä ja aina on muka koko katu jo myyty loppuun. Ja sitten myöhemmin selviä, että ei ookkaan.
Kommentit (17)
Mitä väliä sillä on mitä muut tekee? Jos sä tarviit valokuidun sä otat sen. Meillä me oltiin ainoot tällä tienoolla jotka otti sen ja ei vois vähempää kiinnostaa mitä muut tekee, en mä niille sitä hankinnut vaan itselleni.
Somali-TV oven eteen ja ansalanka että ovat varoitettuja.
Suklaalevyjä kuulemma jakavat oven suussa.
Enemmän ihmettelen sitä miksi joku ei ota valokuitua. Tietenkin jos on ikäihmisiä, niin ei varmaan ole järkeä, mutta muuten. Sehän on nykypäivänä niin lähtökohta asuntokaupoillakin, että onhan siinä kiinteistössä nopea netti. Enkä halua kuulla yhtään kommenttia "mulle riittää" joo niin varmasti riittää monelle vaikka 4G mokkula, mutta no. Ehkä jätän tämän vain tähän.
Höh no olisit sanonut että "Tommoiseen paskakusetushommaan olet sitten sinäkin joutunut alentumaan henkesi pitimiksi. Et ole perseen myymistä kokeillut?"
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on mitä muut tekee? Jos sä tarviit valokuidun sä otat sen. Meillä me oltiin ainoot tällä tienoolla jotka otti sen ja ei vois vähempää kiinnostaa mitä muut tekee, en mä niille sitä hankinnut vaan itselleni.
On sillä väliä, koska täällä maalla odottavat, että mahdollisimman moni ottaisi siltä samalta firmalta ennen kuin alkavat kaivaa. Sitten kun yks ottaa tuolta ja toinen tuolta, niin sitten joutuu odottamaan. Juu ottaisin jos alkaisivat vaan helvetti kaivaa.
"Mielestäni noin matalalle kaivettu valokuitu ei kestä routimatta. Valvon työkseni rakennustöitä. Katselin kun teidän ukot asensi kaapelia. Tuskin kestää montaa vuotta. Meillä on 5g liittymät firman puolesta. Teidän firman talousluvut, velkaa 15 miljoonaa miljoonan liikevaihdolla ei kannusta investoimaan teihin."
Eikö sitä voi sitten enää myöhemmin saada? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn.
Vierailija kirjoitti:
No meillä päin rakentamista ei aloitettu koska ei ollut tarpeeksi kuidun ottajia. Näin kävi pari vuotta sitten. Eli ei saatu vaikka olisi haluttu. Nyt on tosin jo kaksi firmaa vetänyt kuidun tänne, joten tilanne on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Höh no olisit sanonut että "Tommoiseen paskakusetushommaan olet sitten sinäkin joutunut alentumaan henkesi pitimiksi. Et ole perseen myymistä kokeillut?"
Persuksen kauppaaminenkin olisi kunniakkaampaa kuin alistua valokuitulestan orjaksi.
Pakko myydä nopee keikat ennenkuin ylihalpa Starlink aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuksen kauppaaminenkin olisi kunniakkaampaa kuin alistua valokuitulestan orjaksi.
😂 Ai siellä on lestafirmaa, sehän meni sitten oikeaan osoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä päin rakentamista ei aloitettu koska ei ollut tarpeeksi kuidun ottajia. Näin kävi pari vuotta sitten. Eli ei saatu vaikka olisi haluttu. Nyt on tosin jo kaksi firmaa vetänyt kuidun tänne, joten tilanne on muuttunut.
Yksi kuitu siinä menee. Toi on kunnon pyramidikusetus. Ne kaikki firmat myy sitä yhtä kuitua ristiin toisilleen. Sanokaa mun sanoneen että kun niitä 5v kiristyssopimuksia on tarpeeksi, firmat myydään jollekin kansainväliselle sijoitusfirmalle ja ketään ei kiinnosta jos sulla ei tänään toimi netti.
Vierailija kirjoitti:
Voi, mutta sitten myöhemmin sen saa halvemmalla. Ainakin näin kävi jossain päin Suomea, en löydä uutista enää, mutta ne ketkä tilasi ensin maksoi kalliimpaa kuin myöhemmin mukaan lähteneet.
Meille tuli valokuitu riippumatta siitä ottiko naapuri sen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, mutta sitten myöhemmin sen saa halvemmalla. Ainakin näin kävi jossain päin Suomea, en löydä uutista enää, mutta ne ketkä tilasi ensin maksoi kalliimpaa kuin myöhemmin mukaan lähteneet.
Meillä taas myöhemmin mukaan lähteneet maksoivat kalliimman hinnan.
Meillä liittymä maksoi muutaman satasen. Tilattiin siinä vaiheessa, kun tuli ilmoitus että se on saatavilla.
Täräytä turpaan seuraavaa