Kumpaa panisit: Jussi Vatanen vai Aku Hirviniemi?
Aku on ihana, komea ja seksikäs jotenkin.
Jussi ei tod ole perinteisen komea tai seksikäs, mutta jotain äärettömän ihanaa siinä on.
Ehkä kuitenkin Aku minulle kiitos.. tai Jussi..en tiedä
Kommentit (154)
jussi. aku on lapsellinen, jussi on mies.
Hänen perheensä on tätä pioneerileiriporukkaa eli täysin päästään sairaita. Ei koskaan siis akua.
On niin pomppinut esiin milloin mistäkin
kannattais ketjun nostelun sijaan mennä jo nukkumaan, huomenna lähetys.
Ehdottakaa vaikka ohjelmaan puhelinäänestystä tästä, niin ei tarvitse enää AV:lla kysellä.
kannattais ketjun nostelun sijaan mennä jo nukkumaan, huomenna lähetys.
Ehdottakaa vaikka ohjelmaan puhelinäänestystä tästä, niin ei tarvitse enää AV:lla kysellä.
Jos haluatte vain AV-mammojen mielipiteen tietää, niin puhelinpävystäjä tekee jokaiselle soittajalle ennen äänen hyväksymistä kysymyksen; esim."Mihin kiinnität ensimmäisenä huomion muissa asiakkaissa uimahallin pukuhuoneessa?" Jokaisen oikein vastanneen ääni hyväksytään.(Vain AV-mammat tietää oikean vastauksen)
Miehekkäämpi.
Putouksessa näytti oikeastaan aika hyvältä sinisessä paidassaan.
Siitä ei saa miehekästä tekemälläkään. Oudon näköiseltä ripakinttu pojalta se näyttää
Jussi on ehkä jotenkin enemmän hellumpi.
Akulla on ollu kyllä sikahyvät hahmot. Mutta mr. mallorca oli myös poskettoman hyvä.
Vaikea kysymys..
Akun oma ylimielinen asenne.
Akun olisin ottanut vielä viimekaudella, vaan nyt ootaisin Jussin.
Ihanan, kiltin, seksyn Jussin =))
Jussia!!! se on niin seksikäs ja vaikuttaa muutenkin kivalta tyypiltä.. <3 harmi, et se on varattu... ;)
Musta Suomen seksikkäimpiä miehiä, vaikkei se varmaan yleisesti niin megahyvännäkönen oo, mitä mä siitä ajattelen :)
Aku on ihana, komea ja seksikäs jotenkin.
Jussi ei tod ole perinteisen komea tai seksikäs, mutta jotain äärettömän ihanaa siinä on.Ehkä kuitenkin Aku minulle kiitos.. tai Jussi..en tiedä
Aku ei ole ihana ehkä hieman komea ja ei tod seksikäs.
Jussi on komea. Ihana! Otan Jussi Vatasen kiitos...
ihanan seksikkäät silmät! :) Vastaus tulikin edellisessä lauseessa.
On jotenkin niin ihana. Poikamainen ja söpö, vaikkei ehkä komea, mutta seksikäs kyllä.
Ilman muuta AKU <3 niin ihana ja söpö , uuh ihhana <3 ;)
Jos pitää noista kahdesta valita, niin Akua. Kaikista mieluiten kuitenkin panisin Rikua.
Olin vähän pettynyt taannoin kun luin sillä olevan perheen..