Kumpaa panisit: Jussi Vatanen vai Aku Hirviniemi?
Aku on ihana, komea ja seksikäs jotenkin.
Jussi ei tod ole perinteisen komea tai seksikäs, mutta jotain äärettömän ihanaa siinä on.
Ehkä kuitenkin Aku minulle kiitos.. tai Jussi..en tiedä
Kommentit (154)
jussi on kuin löysä nouhooja, mutta sais sekin kylässä käydä
siis muita lainatakseni: ne silmät! Ahhhhhhhhhhhhhhhh......:)))))))))) jos en olis naimisissa nii kyl olis jo rakkauskirje lähetettynä;)
siis miten on ees laissa sallittu tollaset silmät? Ne ku tulis sellasessa hämysessä kynttilän valossa makkarissa vastaan nii ei tarvis paljoo tehdä töitä;)
ja nyt tosissaan: sen ohjelman perusteella se sen olemus ja maneerit ja...kokonaisuus muistuttaa niin paljon mun miestä että oletan että siitä tää mun ihastus suurimmaks osaks johtuu.
(Mul on aina unissaki et jos nään jotain seksiunta jostain toisesta ku omasta miehestä nii se miehen nimi saattaa olla jotain ihan randomia mut se mies kuitenki on mun mies sekä "fyysisesti" että "henkisesti". Onkohan muilla näin?)
Ja vaikka samaan aikaan.
Saanko lisäksi harrastaa kanavasurffailua ja kokeilla myös Miika Nousiaista?
Jussiii!! Onneks Putous alko niin saan kuolata sen perään joka lauantai.... ;)
Jussi on niiiin seksikäs! Tässäkin jaksossa vaan kuola valu kun se oli siinä lentokapteenin asussa... Ja kivat lantioliikkeet myös Jukka Poikana! :D
Jussi! Hän on niin pitkä ja seksikäs. Aaah! ;D
Ihan ku täällä ois vaan yks tyyppi vastaamassa :D
mutta joo, Jussia minäkin.
Molemmat ottaisin, vaikka samaan aikaan, molemmat on omalla tavallaan aivan ihania. <3
jussi.
siinä edes tietäs, mikä iskis, jos samaa huoneeseen osuttaan ;D
Akua panisin tottakai. =)