Kumpaa panisit: Jussi Vatanen vai Aku Hirviniemi?
Aku on ihana, komea ja seksikäs jotenkin.
Jussi ei tod ole perinteisen komea tai seksikäs, mutta jotain äärettömän ihanaa siinä on.
Ehkä kuitenkin Aku minulle kiitos.. tai Jussi..en tiedä
Kommentit (154)
Koska Putous alkaa tänään, niin nostan. Jussi on aivan uskomattoman seksikäs! Akua en kyllä panisi, mutta on paljon hauskempi kuin Jussi eli iltaa viettäisin kyllä mielelläni Akun kanssa :D
Kumpikin kelpais jos jommalle kummalle vaan kelpaisin. T mummo 50v
Kumpaakin, mutta ehkä ekana Jussia :D
Akun kans olen unissani paneskellut - useampaankin otteeseen :D vaikka uneksi taitaa jäädäkin niin silti Aku :)
Jussi, ehdottomasti. En Akuakaan mitenkään inhoa, mutta silti...
Jussia! Hän on komea. Aku on fättis.
Jussi, ehdottomasti. Aku ei sytytä yhtään.
Vatanen! se on liian seksikäs... saa mut hulluksi :D
Vatasen minäkin valitsisin, Saariluoma hyvänä kakkosena, mutta kiinnostavampi tässä keskustelussa on tuo että Aku on vongannut jotain toista naista baarissa? Oon aina ajatellut että hänellä ja Niinalla on tasapainoinen, onnellinen suhde. Jos juttu totta, niin sääli.
Mielestäni Jussi on todella komea. Kun katselin Putousta ja Jussi tuli normivermeissä ruutuun, mieheni (ulkomaalainen) kysyi, että "who's the Ryan Gosling lookalike?", eli hänkin myönsi Jussin olevan hyvännäköinen :)
Helppo, Jussi! Aku on sellainen tylsä peruspallinaama, ja huumorikin sellaista mielikuvituksetonta navanaluslätinää.
Jussi ehdottomasti, komea ja symppis. Aku on jotenkin sellainen kuminaama etten osaisi ottaa sitä tosissaan.