Mies tunnusta tässä jotain
Nain 2 naista meidän työssä kumpikaan ei tiedä tästä, eikä vaimokaan.Pitäisi varmaan lopetta nää jutut.
Keijo
Kommentit (59)
Teeskentelen orgasmeja. Se johtuu siitä, että naiset ei perään soittele jos lerpahtaa muna kesken aktin. Joten jos huomaan että Johnsonia ei paljo kiinnosta tai seon liian kännissä, niin ilmoitan kohteliaasti naiselle että "ynnghh, hnngghh, ööhhh, aaaarrrrrrrrr" ja nytkähtelen vammasesti. Lopun kruunaa vielä ulosvedettäessä "hät-tät-tät-tät-tätttäähhh"
Ja toinen salaisuus arvon mammoille:
Jos mulla lerpahtaa teidän kanssa, niin se johtuu ihan siitä, että et vaan ole viehättävä. Sorry! En välitä paskaakaan, mitä muut miehet on sua kehunu. Tai sitten et vaan osaa! Tai sun pillu on kokoluokkaa "käytävä". En mä sille mitään voi! Vaikka mua panettas niin pirusti! Pahan tästä jutusta tekee se, että vaikka sun naamas ois tosi nätti mun mielestä , niin jos kroppa ei oo ookoo, niin jotenkin vaa lerpsahtaa. Ja mä en vaadi missimittoja - päin vastoin - tykkään muodokkaista naisista. Niin ja muodokkuus ei tarkoita isoja tissejä ja isoa mahaa kahteen coctailtikkuun lyötynä, vaan isoa persettä, leveetä lantiota ja reisiä.. vatsa ei haittaa noiden kanssa.
Tunnustetaan tässä myös: suurin osa naisista vituttaa minua. Nautin naisten seurasta ja jopa keskustelusta näiden kanssa mutta oikeasti naiset ovat lopulta ihan hemmetin tyhmiä. Ei sillä, vielä enemmän vituttaa naiset, jotka ovat älykkäitä ja tietävät olevansa älykkäitä. Eräs tyttöystäväni oli todella tyhmä ja jätin hänet tyhmyytensä takia. Hänelle esim ala-asteen maantieto oli ihan uus käsite ja mitään vitsejä hän ei tajunnut kuin ehkä joskus kahden minuutin päästä niiden kertomisen jälkeen. Mutta mulla on myös ollut tyttöystävä jonka tyhmyys oli seksikkäällä tasolla. Se oli sellaista herttaista ja söpöä tyhmyyttä...vieläkin sydän pamppailee, kun sitä miettii.
Naiset on ihan hemmetin kapeakatseisia. Ne osaa teeskennellä, että ne miettii oikean maailman asioita mutta oikeasti ne vaan miettii asioita ihmissuhteidensa kautta ja juorujen kautta. Maailmankuvan muodostavat myös kaikki loukkaukset ja kärsimys, jota on koettu. Naiset sanovat (ja kirjoittavat) mielipiteissään asiaa X ja sitten he toimivat elämässään suurin piirtein päinvastaisesti. Siksi tiedänkin nykyisin, että kun nainen sanoo, että "etsin kunnon miestä" niin tiedän hänen oikeasti viehättyvän kusipäistä, jollaisten panopatjana hän todennäköisesti on tälläkin hetkellä tai ainakin hän on ollut parisuhteessa yhden sellaisen kanssa.
Minä myös voisin rakastaa kahta naista ihan helposti! Olen oikeasti parisuhteessa naista palvova, teen palveluksia, rakastan romantiikkaa ja olen huomaavainen arjessa. Pusutan niskaan ohi mennen keittiössä..jaan kotityöt. Olen "unelmamies" aina parisuhteessa. Olen kuitenkin menettänyt uskoni naisiin. Minua ei ole parisuhteissa petetty edes niin, että tietäisin siitä tänäkään päivänä. Kukaan yksittäinen nainen ei voi tyydyttää minua täysin. Tarvitsisin ainakin kaksi suhdetta ja omistautuisin niihin täysin jos vain naiset suostuisivat siihen. Naisilta edellyttäisin täyttä uskollisuutta minuun ja edes jonkinlaista sietokykyä toisiinsa nähden... pieni kilpailu minusta ei olisi pahitteeksi.
Tunnustan, että joka ilta katson peiliin ja mietin että olen sekä fyysisesti että henkisesti terve ja komeakin mies, mutta silti en vaan kelpaa. Avovaimolle seksiin...
Yritän saada mulkkuni pitenemään. Venytän sitä säännöllisesti. Minusta ihan tuntuu kuin pientä edistystä olisi jo tapahtunut.
Pyyhin myös joskus spermat sänkyni vieressä olevan ikkunan verhoihin. Tätä en ole kertonut kenellekään aiemmin.
Lisäksi käyn naapurin makkarin ikkunan takana runkulla iltaisin. Siellä asuu ihana sinkkunainen. En tiedä aavistaako hän, että lasin takana luuraa joku, kun voimistelee säännöllisesti alasti ikkunan edessä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2012 klo 23:04"]
nykyään kirjoittelemassa??
Ja vielä lisäksi niitä,jotka ovat käyneet peruskoulun jollain kirjekurssilla,kun oikeinkirjoituksessa ois todella toivomisen varaa..??;/(
[/quote]
Voi olla että kirjoitamme innoissamme. Ei me varmaankaan olla mitään sihteereitä mitkä naputtelevat kun tyhjää vaan, itsekkin olen syyllistynyt väärin kirjoitteluun. Mutta mitä ihmiset ovat tänne kirjoittaneet niin selvän olen saanut. Anteeksi kaiken osaava.M50+.
En ole pettänyt puolisoani kertaakaan, eikä se ole edes käynyt mielessäni.
Valitettavasti en toiminut näin edellisessä parisuhteessa, vaan välinpitämättömästi naida napsauttelin yhden illan juttuja.
Huvittavaa sinänsä, sillä edellisessä suhteessa olin tyytyväinen elinkumppaniini. Nykyiseen en.
Joskus sitä on vain niin tyhmä.
M45
Tunnustan tässä, että käyn lukemassa tätä AV-mammojen keskustelupalstaa. Jopa päivittäin, jos on ylimääräistä aikaa.
Vaimo ei tiedä, enkä todellakaan uskaltaisi kertoa =D
Olen päästänyt itseni rakastumaan. Hitsi vain kun niitä naisia on tässä kuussa ollut vaimon lisäksi kolme muuta. Yhteen niistä olen rakastunut... Minne panen vaimon ja ne kaksi muuta. Jäljelle jäisi upein...
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 13:17"]En ikinä ota tyttöystäväni paitaa pois seksi ajaksi, koska hänen pikkupoikamainen ylävartalonsa ei viehätä minua.
[/quote]
Voi tyttöparkaa.. :) Todennäköisesti tyttöystäväsi tietää ajatuksesi, saa nähdä kuinka kauan jaksaa tyttö sinua katsella ennen kuin vaihtaa sellaiseen mieheen jolle kelpaa 100%.
Yhteinen pitkäaikainen ystäväpariskunta, jonka nainen on myös vaimolleni erittäin hyvä henkilökohtainen ystävä. Hän on vaimoni kanssa keskustellut kaikesta, myös seksielämästämme. Jostain syystä illanvietossa ajauduimme viime syksynä keskustelmaan puutteesta miehen näkökulmasta kanssani kaksi ja hän sai selville, että vaimoni ei suostu seksiin ja siitä on ollut pulaa monia monia vuosia. Olemme luottamuksella hänen aloitteestaan puhuneet siitä paljon ja hän on yrittänyt vaimoani myös auttaa aiheessa. Lopulta tämä nainen esitti minulle, että voisi auttaa puutteessa kerran jos pidämme salaisuuden.
Kertoisin siis vaimolleni, että olen pannut vierasta elämässäni kerran enkä kadu yhtään.
Tunnustan: Olen työntänyt pyllyyni dildon jota yleensä käytämme vaimoni pimpissä.
99 prossaa jutuista on fantasiaa. Itseäni ei yhtään haittaisi panna yhtä serkkuani. Pienestä asti on tunnettu
Kiihotun naisen pyllyn tuoksusta suunnattomasti mutta puolisolleni en ole tunnustanut tätä
Se kun en pysty laukeamaan vaimon kanssa ei johdukaan eksistä - vaan nykyisestä. Valitettavasti. Vaimokulta, oppisitpa lopltakin mikä ero on seksillä ja erotiikalla. Mikä merkitys on läheisyydellä, viettelyksellä ja keskustelulla. Niitä viljelemällä miehen on hyvä olla sun lähelläs - toisin kuin vetäytymällä, nalkuttamalla ja torjumalla.
Ennen olin melkoinen vällykiärme. Nykyään vaan vaivainen liero... Paitsi duunissa missä pääsen runkkaamaan päivittäin. Eikä muuten ole onglemaa seisokin eikä laukeamisen kanssa! Tulisin aiemmin kotiinkin jos edes vähän huomioisit minua.
En pidä lapsista. Etenkään huonokäytöksisistä tenavista. Oma lapsi taasen on ihan eri asia, häntä kohtaan olen tuntenut isänrakkautta jo syntymästä saakka.
En ole tehnyt mitään jota oma emänä ei tietääsisi.
Enkä ole tehnyt edes mitään mikä ei olisi sopimtonta.
Katsoa saa mutta ei koskea.
Näin anopin paljaan perseen ja alkoi panettaa, oli mentävä naiseni kimppuun ja pantiin tosi kiinkeästi...
En ikinä ota tyttöystäväni paitaa pois seksi ajaksi, koska hänen pikkupoikamainen ylävartalonsa ei viehätä minua.