Mies tunnusta tässä jotain
Nain 2 naista meidän työssä kumpikaan ei tiedä tästä, eikä vaimokaan.Pitäisi varmaan lopetta nää jutut.
Keijo
Kommentit (59)
Perikymppisenä olin kaverin mutsin kanssa aika usein sängyssä.Oli äiti 36 vuotias silloin.Kuuma äiti, jälkeenpäin kiva muistella en ole kertonut kaverille koskaan.
itse aikanaan himoitsin kaverini äitiä alle parikymppisenä ihan tosissaan ja kai hänkin jotain ajatteli aiheesta? Muodokas ja kiihkeä nainen hän oli. Merkki jostain oli, että hän joskus tuli yksin saunasta siellä ollessamme ja ihan "vahingossa" saunatakki aukesi juuri niin,että näin ihan kaiken, jos kaverini tai hänen isänsä ei huomannut. Katsoi vielä minuun pitkään.En vain uskaltanut ehdottaa koskaan mitään.
Oliko hyvää seksiä kaverisi äidin kanssa? Opitko uusia juttuja?
nykyään kirjoittelemassa??
Ja vielä lisäksi niitä,jotka ovat käyneet peruskoulun jollain kirjekurssilla,kun oikeinkirjoituksessa ois todella toivomisen varaa..??;/(
Minulla on fetissinä isot naiset. Oma vaimo on kokoa 36-38.
Käyn naimassa yhtä venäläistä todella isokoista naista muutaman kerran vuodessa. Ah mikä ihanuus on hänen iso takapuolensa ja leveä lantionsa.
Olipahan mahtavaa kun sai tyydyttää toisen ja saada samalla osakseen intohimoa!
Suosittelen kaikille jotka elävät epätyydyttävässä suhteessa.
M +40
Tässä tunnustus
Kävin baarissa ja 2 tosi kivan näköistä naista pyysi minua jatkoille.Ensin mietin että naimisissa 39 vuotias mies 25 ja 24 vuotiaan seksikään misun mukaan kannattaako,ja kannatihan se kahta naista koko yön kunto kesti maraton harkoista oli hyötyä.
Nyt tapailen toista näistä 2 misusta vaimo ei tiedä mitän tästä omatunto kolkuttaa aina välillä mene ja tiedä kauanko jatkan.Eli käyn vieraissa.
M39
Kävin kaupassa tapasin naisen joka on ollut usein samaan aikaan ostoksilla aistikkaan näkönen pakkaus.
Rohkaisin mielen pyysin kahville ja kuukauden kahvittelun jälkeen sänkyyn :)siitä on 3 vuotta vaimo epäilee mutta ei ole varma.Suhde on vielä ajankohtainen eli hauskaa on.
Samppa 29
Mulla on naisten pitsipöksyt yllä kukaan ei tiedä.Ihanan kiihottavaa.Sitäpaitsi olen bodari kiva yhdistelmä kun on vähissä vaateissa lihakset pyykkilauta ja pitsipöksyt.
M35
Vituttaa ku akka ei tiedä että haluan naida perseisii sitä on oo sanonnu sille.
Laivalla uutena vuotena jonkun horon kanssa vessassa panemassa vaimo oli baarissa .
tästäkin pelistä on niin ennalta-arvattava.
Pettämistä ja seksielämän liioittelua, hohhoijaa.
tÄSSÄ TUNNUSTUS MINÄ JA APPI UKKO MOLEMMAT BI-HENKIIÄ SAUNASSA LÄHTI HUMALASSA JA MOLEMMAT TYKÄSTY.JA JATKUU.
Oho oon katellu anoppia sillä silmällä mutta en äijää puistattaa bii hommat no jokanen omalla saralla.Jos joskus sais anopin innostumaan kun ollan mokillä lähellä on ollu.
Se on vaan todella luokattoman huonoa seksiä kun säälistä tai velvollisuudesta harrastetaan. Ja kieltäydypä siitä sitten niin et saa varmaan vuoteen. Ja kun ainakaan omassa suhteessa ei ole oikeastaan muusta kysymys kun että määritellään kenen kanssa saa sekstata. Joten aika usein on vaan pakko että sitä voi sanoo suhteeksi.