OMG! Nyt tämä Tuuri-Marjo Niittyviita saa oman tv-ohjelman!!
Oletteko jo nähneet trailerin? Siinä tämä hirvitys kertoo, kuinka raskausaikana kövi puntarilla joka päivä ja että painoa saa tulla vain se 8 kiloa ja 3 viikon kuluessa synnytyksestä on oltava taas omassa entisessä kunnossa. Ei kurjemman näköistä kottaraista maa päällänsä kanna!! Vaikka Tuuri-ohjelmassa nähtynä eipä se niiden uusi vauva kovin terveeltä näyttänytkään, kärsi ilmeisesti ulkonäön perusteella jostain ravintopuutoksista..
Tämä nainen on oikein itserakkauden ilmentymä. YÄK!
Kommentit (102)
jos mun muistissa ei ole mitää vikaa niin toi on se sama nainen mikä käski mua olla syömättä ennen esitystä yhtää mitää ku olin 15v vai 16v (alaikänen ja yläasteella ainakin olin silloin) ja aamulla 7 aikaa olin viimeks syönny ja esitys 10 illalla + koko päivä treeniä.. en muuten totellu ja taisin saada huudotki.. silloi mulle riitti ja niin tais joku muuki vetää hirveet herneet ku söin.
nii ja mun piti viel valehdella että oon 18 ku oltii baarissa esiintymässä o_O
ja muutenki tytöt sai vissii aika useesti kuulla valitusta syömisestä.. tai tällai kuva mulle jäi.
...ei kait nyt muuta voisi olettaakaan, mutta onko oikeasti noin pässi. Itselleni jäi mieleen Tuuri-showsta jakso, jossa koko perhe veti juoksulenkkiä suoraa tietä, ja supermarjo pelkäsi että jos nyt eksytään, hänellä on Vesan numero heti valinnoissa. Oltiin kuitenkin Tuurissa, eikä missään suuremmassa metropolissa:D
On nämä nyt täyspäisempiä kuin ne vanhemmat, jotka kasvattaa lapsistaan läskejä sohvaperunoita/heiveröisiä nörttejä! Nämä "supervanhemmat" sentään huolehtii lasten hyvinvoinnista ja terveydestä ja lapsetkin ovat ihan tyytyväisen oloisia.
kuinka voi olla vastenmielinen ihminen´, selvää narsistin vikaa, mikä se kuvittelee olevansa, ei ainakaan kaunis, luinen irvistys kun hymyilee, onko tämänkin ohjelman tarkoitus vähentää katsontaa, mun äiti on viisitoista vuotta vanhempi ja kaunotar tuon eukon rinnalla. Ai niin, mies tossun alla totaalisesti, huh huijaa
Apulannan kanssa AAMUYÖLLÄ oli jossain keikkapaikalla.
BOIKOTTIIN KOKO SARJA! juuri näkyvyyttä --> katsojia hakevat tällaisella raflaavalla tyylillä. Paras tapa esittää kantansa on boikotoida koko roskaa
Saran piano-open pitäis oettaa Saralle, miten tempossa pysytään. Ja tekee pahaa katsoo, millanen sormityökentely tytöllä on. Tekee pahaa jälkeä tuollainen. Rentoutta kehiin.
Irvokasta.
Söpö tyttö ja viattomuus pilataan :(
painotuotteissa ja verkkosivuilla osoittamaan, mihin teksti lopullisessa versiossa tulee. Ei sitä tosin vastaanottajien näkyviin ole tarkoitettu.
Latinaa? Miksi!??
Saran piano-open pitäis oettaa Saralle, miten tempossa pysytään. Ja tekee pahaa katsoo, millanen sormityökentely tytöllä on. Tekee pahaa jälkeä tuollainen. Rentoutta kehiin. Irvokasta. Söpö tyttö ja viattomuus pilataan :(
Lapsella oli nuotit edessä, mutta ei kuitenkaan seurannut niitä. Siksipä virheitä tuli, ja todellakin tempo heitteli. Tuntui, että lapsiparka oli opetellut kappaleen ulkoa, kun nuoteista soittaminen ei onnistu.
Ja äiti myy keikkoja! On siinä lapselle työsarkaa!
Googletin. Joku, jolla on solariumin käräyttämä otsa?!?
näköjään Lamourettes-tanssiryhmää (vastaava kuin Tuksun ja Martinan ryhmät). Lapsia myydään samassa toimistossa. Tauskin Henna näkyi olevan mukana. Jossain nettiklipissä tanssijattaret kiemurtelivat (harjoittelivat?) Niittyviitojen kotiolohuoneessa lasten läsnäollessa. Rouva sanoi, että "joskus on tullut vahingossa valituksi ryhmään vähemmän kauniita tyttöjä".
OMG.
Siis ei se niitten vauva näytä sairaalta!! Sinä näytät. Se on ihana pikku vauva. Joo myönnän että Marjo on hieman tarkka painostaan mutta he ovat tosi hyviä ihmisiä. Te luulette liikaa. Tunnen heidät!
Miksi te suomalaiset olette aina niin kateellisia kaikelle. Jos jollain menee paremmin kuin teillä tai on erinlainen kuin te, aina pitää olla motkottamassa ja mikään ei ole tarpeeksi hyvä. Kuvitelkaa kuinka hyvin tuo on noin lapset kuitenkin kasvattanut jos mietitte niitä joitain lapsia jotka vähät välittävät koulusta ja rieuhuvat kylillä rikkoen paikkoja ja vandalisoiden. Marjo on ehkä vähän liian tarkka mutta se on hänen tapansa, ja ottaen huomioon kysyyssä on ns "reality-formatti" eli tuottajat haluavat tahallaan kummastuttaa ihmisiä, sen huomaa kyllä monessa reality sarjassa. Olkaan vain tyytyväisiä omaan elämään älkääkä miettikö muiden! ihan näin vinkkinä teille!1
Ymmärrän itsekin sen että suomalaiset kokevat myötähäpeää noita ihmisiä kohtaan, sillä nuo sarjat on tehty "euron budjetilla" eli otetaan kaikki paska ja mielenkiintoinen irti kuvatusta materiaalista ja pistetään ihmisille telkkuun. Mutta kun mietitte kuinka moni kuitenkin sitä katsoo..MIKSI??? mielenkiinnosta?? enpä usko, olen täysin huomannut sen vuosien aikana että suomalaiseen tv:seen ei kuulu ns. pröystäily eli tein sitä ja tätä raha...raha. se on tabu suomessa. Mutta huomasin vaan täällä kirjoituksissa, että marjoa on haukuttu kaikilla nimillä ja hirveyksillä. Nämä ketkä haukkuvat marjoa voivat minun puolesta pistää omat naamat ja elämän tarinansa tonne palstalle niin katotaan mitä paskaa alkaa valumaan niskaan.....
Ulkoisen olemuksen perusteella hänen täytyy olla lähemmäs 43-45 -vuotias. Tyylikäs toki, muttei taatusti ole ollut mikään kolmekasi enää aikoihin.
Tulevaisuus näyttää, miten lasten elämä tuosta kehittyy. Muuta en tuohon sano.
Kyllä sama vika rivi sai ihmetystä aikaan täälläkin, eskarilainen tekemässä tekniikkatreenejä...huh huh....just lastenehdoillahan ne menee. Mutta tuo mies kai ottanu Marjon sukunimen kun Marjon äitikin Niittyviita, sehän kertoo miehestä jo kenen tossun alla toimii .....
Ja täytyy sanoa ettei ole Marjon kirkkaimpia hetkiä. Kamala irvistys hymyn sijaan ja luonnoton asento, jos ei olisi ollut Seiskan kuvaukset niin olisin väittänyt jonkun wannabe-kuvaajan kusettaneen Marjoa.
Tosiaan, taitaa lapsiensa kautta elää sen mitä ei itse saanut, kauneus ja luonne ei riittänyt niin nyt pitää pieniltä tytöiltä riistää lapsuus jotta eivät vain petä äitinsä odotuksia. Surullista, kaikkien kannalta.. :(
Joo, mies on ihan tossun alla. Omat kaverit joutui jättämään kun alkoi Marjon kanssa seurustelemaan, akka olisi tunkenut mukaan kahvillekin. Todella mustasukkainen ja omistushaluinen. Nyt tuolla miehellä näyttäisi olevan sentään jo oma kännykkäkin, joskus oli yhteinen. :D Lapset säälittää kyllä, oppivat sairaalloisen suhtautumisen omaan kehoon ja urheiluun & muuhun suorittamiseen. Muutenhan ei kelpaa.