Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: kerro viime yön unesi (jos muistat)

Vierailija
19.02.2012 |

aloitan: näin ihmeellistä unta että olin kypylässä yöllä, ja oli hämärää, ajauduin suutelemaan jonkun miehen kanssa altaassa, ja nyt harmittaa kun en muista sen "kasvoja!" tavallaan muistan, mutta sitten en kuitenkaan. ei se oollu kukaan tuttuni:D

lopussa vain odotin että törmäisin tuohon mieheen uudestaan

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jossain eurooppalaisessa suurkaupungissa. Olin vuokrannut huonokuntoisen auton, jolla ajelin ruokapaikkaa. Välillä kyydissäni oli edesmennyt sukulainen, joka takapenkiltä kommentoi, että selkäni oli likainen. Nolotti. Hotellissa tapasin suomalaisia valtavat määrät. Käytävät olivat sokkeloiset ja mietin niiden paloturvallisuutta. Joku asukas väitti tuntevansa minut. Jossain vaiheessa olin myös jossain opiskelija-asuntolassa, jossa oli mukava huoltomies. Hän katosi jonnekin kellarin sokkeloihin.

Muistan unen hyvin, koska näin sen vasta vähän ennen heräämistä aamupäivällä.

Vierailija
2/4 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

unta, että tapasin taas pitkästä aikaa Henrin. Meidät oli valittu näytelmän pääosiin, joten harjoittelimme vuorosanojamme ohjaajan avustuksella. Sen jälkeen kutsuin itseni kylään Henrin luokse ja pakotin hänet ostamaan minulle kukkia. Henrin koti näytti ulospäin tavalliselta kerrostalolta, mutta olikin sisältä sekä huvipuisto että kylpylä. Oli hauskaa, kastuimme, huvittelimme, olimme iloisia ja onnellisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan jonkun muun kuin oman miehen kanssa. Ensimmäinen kerta, kun petän ketään, mutta onneksi vain unessa :) Enkä ole valveilla edes ihastunut siihen mieheen, tiedän kyllä kuka hän on.

Vierailija
4/4 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin toisten ihmisten unet.

Vai onko joku eri mieltä?