Putouksen Leena Hefner os Herppeenluoma on ihan surkea
Kommentit (32)
Minun mielestäni se on rasittava. En oikeassakaan elämässä tykkää tuollaisista kälkättävistä naisista.
Minusta se Hefner on todella hauska, lämmin ja riemastuttava hahmo. Sellainen elämänilon ja teeskentelemättömyyden ylistys.
Sen sijaan Uskoeevertti oli heti ensi näkemältä uskomattoman klisheinen ja kulunut hahmo, en yhtään ymmärrä mikä siinä jaksaa ihmisiä innostaa, pieruhuumorikin olisi kiinnostavampaa. Siis minun mielestäni.
Leena on hirrrveen ihana ja ja niin on nättinä aina. Hurraa, Leena voittoon!
Usko Eevertti Luttinen on niin kierrätystä Marja Tyrnistä.
Tänään sitten varmistui kun Jani Petteri putosi pelistä pois.
voittaa, se on ollut selvää jo pitkään - Hirviniemi vaan on niin mainio vaikka hahmo ei sinänsä olisikaan niin hääppöinen.
Mutta olen hirrrveen, hirrrveen iloinen että Leena tuli takavasemmalta ja pyyhälsi finaalin - hurrrraa! :) Se, että Armi/Leena on finaalissa on jo mahtava saavutus tossa porukassa. Ei muuta kuin samppanjaa esiin, Tom Collins pitkällä pillillä ja siihen varrrjo kylkeen, koko porukka poreammeeseen ja, ja, ja....
minusta Leenan ohjelma oli eilen aika tylsä.
Hirviniemi on tosi hyvä kun on kolme kertaa jo päässyt finaaliin ja voittanutkin kerran.
Kuka jaksaa enää nauraa homolle joka heittää jotain käänteishuumoria?
Tämä mua on jo koko ajan ärsyttänyt; ihmiset äänestää näyttelijää hahmon takana, eikä hahmoa, kuten kilpailun idea kai olisi.
"Mutta kun se Hirviniemi vaan on niin mainio..."
Leena voittoon, ehdottomasti! Tai vaikka Usko mun puolesta. Mutta ei kai oikeesti vaan sen takia et sitä esittää Aku Hirviniemi..?
kun Leenan perheen esittelyssä eilen. Se oli jotain niin hassua! Nauroin niin, että kylkiin sattui ;D
Leena voittoon! Hirrrrveen hyvä!
ja hiukset tötteröllä oli jotain niin hauskaa.
Uskon kuitenkin Uskoon.
En oikeassakaan elämässä tykkää tuollaisista kälkättävistä naisista.