Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella järkyttynyt ja ihmeissäni????!!!!

Vierailija
15.11.2005 |

Meillä oli kylässä tuttu tyttönsä kanssa. Meidän kummankin lapset ovat reilu 1-vuotiaita.

Tuttu ja molemmat lapset jäivät leikkimään olohuoneeseen kun menin keittämään kahvia.

Kun tulen keittiöstä olohuoneeseen molemmat lapset leikkivät tuttuni lähellä hänen lapsi istuen ja minun tyttö seisoi. Tuttu istui lattialla selkä keittiöön päin. Hän varmaan luuli, että olin vieläkin keittiössä. Näin kuinka hän tönäisi lastani (selvästi tahallaan) niin että tyttö kaatui ja alkoi itkemään.

Tuttuni valahti aivan punaiseksi kun huomasi minut ja tajusi että olin nähnyt kaiken.

Kysyin, että mitä sä oikeen meinaat? Tuttu ei vastannut mitään vaan lähti kiireesti lapsensa kanssa eteiseen pukemaan. Yritin kysyä miksi hän teki niin? Ei vastausta?

Suututti niin pirusti. Haukuin tuttuni pystyyn ja tein selväksi ettemme enään tapaa. Tuttuni, toivottavasti luet tämän tekstin!

Aivan uskomatonta! Vieläkin veri kiehuu!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysy, että tönäisenkö sinut vai lapsesi kumoon?

Ja toteutat sen tietysti!

Vierailija
22/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerjäs kai sun huomiota että olisit tullut muka omaa lastas hoitamaan että saa siinä sit eteellen samalla seuraa. mutta ei tuommonen oo enää normaalia. mitenhän se omaa lastaan pahoinpitelee?? kannattasko ottaa varovaisesti selvää ettei se pieni joudu kärsimään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu, onneksi ei sattunut mitään pahempaa. Onneksi olit vain keittiössä. Jos teillä muita yhteisiä tuttuja, ilmoita heillekin tapahtuneesta, niin osaavat varoa. Ei mitenkään juoruilumielessä, vaan ihan lasten turvallisuuden kannalta....koska minä ainakin luotan sen verran niihin tuttuihin jotka meillä käyvät, että uskallan jättää lapseni hetkeksi heidän seuraan jos esim. mene vessaan tms. oispa kauheeta jos joku heistä tekisi noin...!!!

Vierailija
24/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan ole provo!!!

Tyttöni kävelee hänen ei. Voiko sen takia todella aikuinen ihminen tehdä tuollaista? Emme ole tunteneet kauaa mutta en silti olisi voinut kuvitellakaan että tällaista tapahtuu

ap

Vierailija
25/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutullasi taitaa olla lataukset vähissä, voi hitsi vie. Tönii lasta.

Mutta kuten sanottu: meidän lapset, muiden kakarat. Voi se näkyä jopa noinkin, hurjaa.

Vierailija
26/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA HÄN HALUS KOSTAA SEN SUN LAPSELLES...

hups tuli näköjään isolla tuo no mut pointti kuiteski oli tossa...

minkä ikäinen tämä tuttusi on??

Vierailija
27/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei normaali ihminen kosta sitä lapselle!"

Vierailija
28/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

YRITINKIN VAAN MIETTIÄ MIKÄ TUOHON KÄYTÖKSEEN VOISI OLLA SYYNÄ...

HUPS TAAS TULEE ISOLLA :)

Vierailija
29/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka töniski kostoksi oman lapsensa tönimisestä ku huvikseen. Miten joku voi tehdä noin? Miten se omaa lastaan kasvattaa! Mistä kaupungista olette?

Vierailija
30/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi purrut ja potkaissut tuttuni lasta. Niin se ei oikeuta tekemään tuollaista! Lastani saa kyllä muutkin tietysti komentaa jos jotain hölmöä tekee.

Ihan hiljaista oli olohuoneessa ennen kuin tulin paikalle. Eli jos tyttöni olisi jollain lailla satuttanut toista niin tuttuni lapsi olisi varmasti itkenyt. Tuttu istui siinä lasten välissä. En tiedä mitä tapahtui ja miksi näin kävi?

ap

Vierailija
31/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuttuni olisi valahtanut aivan punaiseksi ja spurtannut eteiseen oman muksunsa kanssa jos vai vahingossa ois tönässy?

Hemmetti että olen vihainen!!!!

ap

Vierailija
32/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ KYLLÄ HALUISIN TIETÄÄ MIKSI HÄN NOIN TEKI... eli jos vaan voit ja pystyt niin soita vaikka hänelle (jos häntä vaikka viimeksi hävetti niin paljon ettei sen takia sanonut mitään syytä...)

niin jos puhelimen kautta olis helpompi puhua...

Vierailija
33/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on suunnaton inho toisen lasta kohtaan. En ymmärrä mikä on tuollainen reaktio monilla. Varsinkin jos on oma lapsi joka on samanikäinen, niin toisen lasta kohdellaan huonosti.

Voi, tuli paha mieli lapsesi puolesta:(

Vierailija
34/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisen tekstin täältä. Niin Varmaankin luulisin provoksi. Voi kun tämä olisikin Provo!

Oletteko epäilijät niin hyväuskoisia kun luulette että kaikki pikkulasten äidit on enkeleitä?

ap

Vierailija
35/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEINAATKO SOITTAA

Vierailija
36/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naapurin äitiä oli lapsineen meidän kanssa yhtä aikaa pihalla. Minä leikin pienemmän kanssa kauempana hiekkalaatikolla kun alkoi kuulua isomman itkua. Huomaan että naapurin tyttö hakkaa ja repii meidän kolmivuotiasta, äitinsä kieltää kun minä huomaan.

Mutta: myöhemmin tää toinen pihalla ollut naapuri tulee kertomaan minulle, että tää välikohtaus oli kestänyt jo pitkään siinä vaiheessa kun meidän tyttö alkoi itkeä ja minä huomasin mitä tapahtui. Tämän hakkaajan äiti oli seissyt koko ajan ja katsonut hiljaa miten hänen tyttönsä repi meidän lapsen alas sellaisesta keinuhevosesta ja hakkasi häntä nyrkillä päähän... Eikä siis sanonut mitään.

Joten tällaisia piilosadistiäitejä uskoakseni siis löytyy... Vaikka tuo, että itse käydään käsiksi pikkulapseen kuulostaa kyllä jo aika uskomattomalta.

Mutta eipä itselläkään ole tuon jälkeen haluttanut päästää meidän tyttöä heille leikkimään ilman että olisin itse mukana, koskaan ei voi tietää millaista kohtelua siellä saisi.

Vierailija
37/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen käsityksen tuosta voisi saada.

30

Vierailija
38/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainaki kiellän samantien mun tyttöä...

Vierailija
39/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos tuttusi on sinulle tärkeä ystävänä tai ainoita lapsikavereita lapsellesin niin varmaan itse yrittäisin selvittää tilanteen mikäki tuo tuttu suostuu selittämään ja pyytämään anteeksi.

Jos taas olisi kyseessä ei niin tärkeä vain tuttu niin en viitsisi korvaani enää lotkauttaa hänen suuntaansa.

Mukavaa eloa, pian pääsee odottamaan joulua..

Vierailija
40/44 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä uskokaan, että kaikki pikkulasten äidit olisivat enkeleitä. Kyllä sekaan varmasti luonnevikaisia mahtuu. Mutta jostain syystä en vaan usko tätä tarinaasi todeksi. Halusit vaan kokeilla, et mitä kommentteja tällainen av-mammoissa irrottaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän