Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tuntuu että on kemiaa ihmisen kanssa ja että hän on ihastunut. Voiko intuitioon luottaa?

Vierailija
11.11.2023 |

Vai onko toiveajattelua vaan?

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se riitä. Pitää tietää.

Vierailija
2/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 % voi mutta siinä on 1  mahollisuus että ei .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeen ei parane kyllä luottaa, intuitio on paras tässäkin asiassa...

Vierailija
4/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Aina on osunut oikeaan.

Vierailija
5/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on intuitio pitänyt aina kutinsa. Mutta sehän ei tarkoita, että se toinen olisi mikään saalis. Joidenkin kanssa voi olla kemiaa ja sitten, paljastuukin että ne on pettäjiä, tai valehtelijoita tai juoppoja. Aina kannattaa kuitenkin kokeilla, muuten jää miettimään loppuelämäksi.

Vierailija
6/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi innostuksissaan osua vääräänkin, joten olkaa varuillanne. Jotkut ovat vain kohteliaita.

Vierailija
7/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ihastuvat vain toisesta ihmisiltä irtisaataviin hyötyihin ja etuihin eikä ihmisellä itsellään ole merkitystä. Miehet ihastuvat naiseen ihmisenä kun miehet tietävät että ei saa naisesta hyötyjä ja etuja itselleen.

Vierailija
8/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi luottaa. Monet kerrat olen luullut, että toinenkin on ihastunut minuun, mutta ei ole ollut. Olen vain heijastanut omia tunteitani ja toiveitani hänen kauttaan. Parasta on ottaa asiasta selvää, jos haluaa tietää miten asia on. Toki on ollut niitäkin, että toinen on myös ollut ihastunut kun olen aistinut ihastumista.

Vierailija
9/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä oma tunne ei taida riittää.

Se ihastiuminen pitää myös näkyä jotenkin, jossakin.

Ja kaikissa tapauksissa, kukaan ihastunut mies, puhumattakaan rakastuneesta miehestä, ei kykene pitämään sitä mitenkään täysin salassa.

Never!

Miehet ovat valmiimpia ja rohkeampia lähestymään ihastustaan, kuin  naiset.  Vaikkakin miehet ovat myös epävarmoja tilanteessa.

Miehet ovat tottuneempia tekemään aloitteita, kun ihastus on voimakasta,  silläkin uhalla, että tulee henkisesti turpiin, eli saa pakit.

Vierailija
10/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta sellaisesta, että mun höpötykset ja tarinaniskentä on koettu flirtiksi.

Kun kaikkien kanssa juttelen samalla tavalla niin olen jälkikäteen muuta kautta saanut kuulla flirttailleeni ukkomiehelle.

Voi voi. En aio jatkossakaan itseäni pienentää.

Vierailija
11/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä väliä. Totuudella on aina tapana tulla ilmi.

Vierailija
12/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä väliä. Totuudella on aina tapana tulla ilmi.

Miten?

Vierailija
13/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla lähes aina ollut molemminpuolista kun se tunne on tullut, että nyt kemiat kohtasi. Muiden puolesta en voi vastata. Se ei joka kerta tarkoita, että suhde alkaisi, koska muutkin asiat vaikuttavat kuten erilaiset elämäntilanteet. 

Vierailija
14/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiaa voi olla mutta realiteetit esim. toinen on varattu tai sama työpaikka tekee kaiken mahdottomaksi.

Vierailija
15/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä oma tunne ei taida riittää.

Se ihastiuminen pitää myös näkyä jotenkin, jossakin.

Ja kaikissa tapauksissa, kukaan ihastunut mies, puhumattakaan rakastuneesta miehestä, ei kykene pitämään sitä mitenkään täysin salassa.

Never!

Miehet ovat valmiimpia ja rohkeampia lähestymään ihastustaan, kuin  naiset.  Vaikkakin miehet ovat myös epävarmoja tilanteessa.

Miehet ovat tottuneempia tekemään aloitteita, kun ihastus on voimakasta,  silläkin uhalla, että tulee henkisesti turpiin, eli saa pakit.

Tämä on kyllä ihan hevonpaskaa. Oikeasti ihastunut ihminen, mies tai nainen, ei uskalla ollenkaan lähestyä ihastustaan. Jallittelijatyypit ovat just näitä aloitehyypiöitä.

Vierailija
16/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemiaa voi olla mutta realiteetit esim. toinen on varattu tai sama työpaikka tekee kaiken mahdottomaksi.

I

Mutä se haiittaa??!;

Vierailija
17/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuo. Liekit voivat leimahtaa molemmin puolin, mutta muut esteet pakottavat sammuttamaan ne.  

Vierailija
18/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tuo. Liekit voivat leimahtaa molemmin puolin, mutta muut esteet pakottavat sammuttamaan ne.  

Sammuvatko ne helposti ? Ja sammuttaako yleensä mies vai nainen ne ?

Vierailija
19/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/130 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sammuvatko ne helposti ? Ja sammuttaako yleensä mies vai nainen ne ?

Ihan sama kumpi haluaa liekit sammuttaa. Itse en tiennyt missä mielessä lähestyttiin, joten varattu voi olla varattu jatkossakin.