Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkällä teillä on lapsenne päiväkoti ja monelta lähdette aamulla kotoa?

Vierailija
22.11.2005 |

Joudutko käyttämään jotain kulkuvälinettä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu monelta meen töihin, mulla työmatkaan menee noin 20-25min. Aikaisintaan lähdemme klo 7, myöhäisin aika on 11. Omalla autolla kuljemme, tosin joskus kun mennään myöhemmin, vien kävellen/rattailla....

Vierailija
2/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellen menemme, vaikka lähtisin töihinkin samaan aikaan. Haen auton sen jälkeen parkkipaikalta. Kahdeksan aikaan yleensä lähdemme kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ajellaan, koska matkaa on liikaa kävellen lähdettäväksi. Kahdeksaksi koetan ehtiä töihin 15 km päähän.

Vierailija
4/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään autolla noin 20-30 min. ennenkuin mun työaika alkaa. Olen vuorotöissä, joten mitään säännöllistä lähtöaikaa ei ole. Autolla mennään, koska mun työpaikalle vielä päiväkodilta noin 3 km. Bussit ei täällä kulje.

Vierailija
5/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytö alkaa klo 8.00.

Vierailija
6/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisintaan lähdemme klo 7.30, myöhäisimmillään joskus 9.30 maissa. Useammin myöhään kuin aikaisin. : ) Lapsi haetaan tarhasta yleensä klo 14.30-15.30. Käymme miehen kanssa molemmat 15 km:n päässä töissä, varsinaisia työaikoja meillä ei ole.

Vierailija
7/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdemme kotoa 8:45 ja minun työpaikka on ihan lähellä päiväkotia. Matkaa kotoa päiväkotiin on n.5km hyvää maalaistietä!

Vierailija
8/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi on erityispäiväkodissa, joka on toisella puolella kaupunkia. Hän menee sinne taksilla ja taksi tuo hänet iltapäivällä kotiin.

Nuoremman pojan päiväkoti näkyy meidän parvekkeelta :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi