Kuinka pitkällä teillä on lapsenne päiväkoti ja monelta lähdette aamulla kotoa?
Kommentit (8)
Kävellen menemme, vaikka lähtisin töihinkin samaan aikaan. Haen auton sen jälkeen parkkipaikalta. Kahdeksan aikaan yleensä lähdemme kotoa.
Autolla ajellaan, koska matkaa on liikaa kävellen lähdettäväksi. Kahdeksaksi koetan ehtiä töihin 15 km päähän.
Lähdetään autolla noin 20-30 min. ennenkuin mun työaika alkaa. Olen vuorotöissä, joten mitään säännöllistä lähtöaikaa ei ole. Autolla mennään, koska mun työpaikalle vielä päiväkodilta noin 3 km. Bussit ei täällä kulje.
Aikaisintaan lähdemme klo 7.30, myöhäisimmillään joskus 9.30 maissa. Useammin myöhään kuin aikaisin. : ) Lapsi haetaan tarhasta yleensä klo 14.30-15.30. Käymme miehen kanssa molemmat 15 km:n päässä töissä, varsinaisia työaikoja meillä ei ole.
Lähdemme kotoa 8:45 ja minun työpaikka on ihan lähellä päiväkotia. Matkaa kotoa päiväkotiin on n.5km hyvää maalaistietä!
Vanhempi on erityispäiväkodissa, joka on toisella puolella kaupunkia. Hän menee sinne taksilla ja taksi tuo hänet iltapäivällä kotiin.
Nuoremman pojan päiväkoti näkyy meidän parvekkeelta :-)
riippuu monelta meen töihin, mulla työmatkaan menee noin 20-25min. Aikaisintaan lähdemme klo 7, myöhäisin aika on 11. Omalla autolla kuljemme, tosin joskus kun mennään myöhemmin, vien kävellen/rattailla....