Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko? Miehen ex-salasuhde aloitti ystäväni alaisena

Vierailija
17.02.2012 |

Ollaan sovittu miehen kanssa asia jo pari vuotta sitten, mutta tänään sain tietää että miehen salapano aloittaa ens kuun eka päivä hyvän ystäväni alaisena. Ystäväni ei tiedä tästä pettämisjutusta mitään. Tuolla horolla on koeaika ja olen aivan varma että jos kerron ystävälleni tapahtuneesta, sanoo hän tuolle salapanolle heiheit välittömästi (koeaika). Vai odotanko lähes koejan loppuun ja sitten horo saa kenkää?

Tuo nainen siis tiesi mieheni kanssa suhteen aloittaessaan että mies on naimisissa ja on lapsia. Miehen kanssa olen sopinut, mutta tuota muijaa vihaan yli kaiken

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis paras rangaistus. Just ku toinen kuvittelee vakiduunin olevan varma...

Vierailija
42/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi toiseksi mies sinua on pettänyt, ei tuo nainen.

Huora tiesi mihin ryhtyi kun varattuun koski, silloin voi odottaa myös itselle kusista kohtelua kun siihen siunaantuu tilaisuus:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä katkeruutta ja vihaa sitä kykenee ihminen sisässään kantamaan... Miehellesi olet antanut anteeksi, mutta tätä horoa inhoat yli kaiken? Tiedätkö, että miehesi olisi kyllä löytänyt jonkun toisenkin horon? Mitä jos antaisit tälle horolle anteeksi, ei se hänen syynsä ole, että miehesi otti ja petti. Kyllä se pettäminen on vain ja ainoastaan miehesi syy, horo vain levitti jalkansa ja jos hän ei olisi niin tehnyt, niin miehesi olisi etsinyt toisen.

Vierailija
44/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän pyytää ystäväänsä tuon horon erottamaan vaan ainoastaan kertoisi, että kyseinen nainen oli se, jolla oli suhde ap:n mieheen. Ystävä sitten tekee omat päätöksensä, mutta ap arvelee, että ei tuollaista ihmistä katselisi.

mutta en ymmärrä sitä miksi yrittäisit kostaa ystävättäresi avulla.

Jos et ole miehelle kenkää antanut ja olet sopinut asian ei mielestäni ole oikeutta toimia noin.

Suurin syyllinen tapahtuneeseen on miehesi ei tuo nainen. Miehesi on petturi.

"horo" voi olla todella hyvä työssään eikä ansaitse potkuja jonkun satunnaisen panon vuoksi. Jos "horo" on surkea työssään tulee saamaan loparit joka tapauksessa.

Voit pilata ystävyyssuhteesi tekemällä tuollaisen pyynnön.

Vierailija
45/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystäväsi irtisanoo työntekijän tuolla perusteella, voi hän vetää ystäväsi vaikka oikeuteen perusteettomasta/väärin perustein tehdystä työsopimuksen purkamisesta.

Vierailija
46/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan teille, että se joka tietoisesti toisten avioliittoon sotkeentuu, on kyllä ihan yhtä syyllinen kuin mieskin. Sille miehelle voi antaa anteeksi, kun on luvannut ne myötä- ja vastoinkäymiset, mutta sille avioliittoon tunkeutujalle ei olla luvattu mitään ja sitä saa vihata ihan rauhassa. Onneksi paha yleensä saa palkkansa.

Vierailija
47/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Mä sanoin sille horolle aikanaan että joku päivä se vielä katuu tekemisiään. Nyt on se päivä tulossa.

]mitä katkeruutta ja vihaa sitä kykenee ihminen sisässään kantamaan... Miehellesi olet antanut anteeksi, mutta tätä horoa inhoat yli kaiken? Tiedätkö, että miehesi olisi kyllä löytänyt jonkun toisenkin horon? Mitä jos antaisit tälle horolle anteeksi, ei se hänen syynsä ole, että miehesi otti ja petti. Kyllä se pettäminen on vain ja ainoastaan miehesi syy, horo vain levitti jalkansa ja jos hän ei olisi niin tehnyt, niin miehesi olisi etsinyt toisen.

[/quote]

Vierailija
48/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että miehesi on yhtä syyllinen.

Mä en tosiaan asettaisi ystävää noin hankalaan välikäteen. Jos tuo nainen osoittautuu hyväksi työntekijäksi voi asia pian kääntyä sua vastaan.

Ole nyt aikuinen. Ja pidä silmäsi auki: pettäjämiehelläsi voi hyvinkin olla jo uusi...

Vierailija
49/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle esimiehenä on kyllä ihan se ja sama ketä mun alaiset on pannut ja missä ja koska ja kuinka kunhan vain tekevät TYÖNSÄ HYVIN.

On ammattitaidottomuutta esimieheltä antaa tuollaisten asioiden vaikuttaa työsuhteisiin.

Jos samalla linjalla mennään, miehelle pitäis myös aikaansaada potkut... hmmm...

Vierailija
50/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele, että vain puoliso olisi vastuussa, mutta mistä me tiedämme toisen motiiveita, ajatuksia tms.

Jotenkin lapsellista leimata toinen nainen "horoksi", joka on munan kipeä ja kaikille selkään puukottaja.

Ihan hyvin tuo toinen nainen voi olla mukava, hyvä työssään ja ystävilleen reilu.

Minä varmaan kertoisin asiasta kaverilleni, ja esittäisin toiveen, että ei antaisi asian vaikuttaa työsuhteisiin. Jos todellakin ajattelisin, että ystäväni ei osaa käyttäytyä ammattimaisesti, en kai sitten kertoisi ollenkaan.

Vierailija
51/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisin asemassa, että ystäväni kertoisi minulle pomona tällaisen uutisen, niin kenkää tulisi.

Vierailija
52/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että miehesi on yhtä syyllinen.

Mä en tosiaan asettaisi ystävää noin hankalaan välikäteen. Jos tuo nainen osoittautuu hyväksi työntekijäksi voi asia pian kääntyä sua vastaan.

Ole nyt aikuinen. Ja pidä silmäsi auki: pettäjämiehelläsi voi hyvinkin olla jo uusi...

Ennen pitkää sen naisen todellinen luonne paljastuu ja kaikki vihaa sitä työpaikan lumppua.

Tee palvelus ystävällesi ja kerro millaisen syöpäpesäkkeen on palkkaamassa.

Vierailija
53/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystäväsi irtisanoo työntekijän tuolla perusteella, voi hän vetää ystäväsi vaikka oikeuteen perusteettomasta/väärin perustein tehdystä työsopimuksen purkamisesta.

Ei kai tuo se peruste tietenkään virallisesti ole!!

Irtisanomisajalla potkun voi antaa perseeseen ilman sanoja!

Vierailija
54/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet sopinut miehesi kanssa, et kerro.

Vierailija
55/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle esimiehenä on kyllä ihan se ja sama ketä mun alaiset on pannut ja missä ja koska ja kuinka kunhan vain tekevät TYÖNSÄ HYVIN.

On ammattitaidottomuutta esimieheltä antaa tuollaisten asioiden vaikuttaa työsuhteisiin.

Jos samalla linjalla mennään, miehelle pitäis myös aikaansaada potkut... hmmm...

Koska kyseiset naiset nyt vaan kuvittelevat olevansa jotain erinomaista ja jatkavat samaa peliä seuraavan ukon kanssa. Ei tee hyvää työpaikalla tuollainen...

Vierailija
56/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain kerron, oli se sitten ammattitaidotonta tai ei. Hän ei taatusti haluais tehdä töitä ihmisen kanssa joka on pettänyt mua mun miehen kanssa.

vai pitääkö mykkäkoulua?

Vierailija
57/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin sä todennäköisesti menetät sen ystävän, koska et enää voi olla tämän kanssa tekemisissä kun hän "pettää" sinut.

Oletko valmis uhraamaan ystävyytesi tämän takia?

Vierailija
58/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertonut? Että teillä on jo sovittu, että olette vain lasten takia yhdessä, että sinäkin petät jne.

Vierailija
59/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain kerron, oli se sitten ammattitaidotonta tai ei. Hän ei taatusti haluais tehdä töitä ihmisen kanssa joka on pettänyt mua mun miehen kanssa.

vai pitääkö mykkäkoulua?

antaa miehelle anteeksi, mutta antaisi potkut naiselle joka on muuten hyvä työntekijä.

Vierailija
60/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kiinnostaisi tietää alaisestani tällainen juttu. Etsin nimenomaan hyviä, LOJAALEJA tyyppejä. Jos yhdellä elämän osa-alueella osaa tällä tavalla porsastella, niin miksei sitten toisella. Meillä ainakin sen verran myös arkaluontoisia asioita, että siksikin pitäisi yrittää löytää ihmisiä joilla arvot nyt eivät ihan ole vinksallaan.

Itsekkään en ole mikään siveyden sipuli, mutta ukkomieheen en koskisi pitkällä tikullakaan. Siinä kulkee mun raja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi