Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko? Miehen ex-salasuhde aloitti ystäväni alaisena

Vierailija
17.02.2012 |

Ollaan sovittu miehen kanssa asia jo pari vuotta sitten, mutta tänään sain tietää että miehen salapano aloittaa ens kuun eka päivä hyvän ystäväni alaisena. Ystäväni ei tiedä tästä pettämisjutusta mitään. Tuolla horolla on koeaika ja olen aivan varma että jos kerron ystävälleni tapahtuneesta, sanoo hän tuolle salapanolle heiheit välittömästi (koeaika). Vai odotanko lähes koejan loppuun ja sitten horo saa kenkää?

Tuo nainen siis tiesi mieheni kanssa suhteen aloittaessaan että mies on naimisissa ja on lapsia. Miehen kanssa olen sopinut, mutta tuota muijaa vihaan yli kaiken

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap paijaa ja ukko jatkaa puuhiaan uuden kaa.

Muijat puukottaa toisiaan selkään. Näinhän se menee.

Muista että miehesi on yhtä syyllinen.

Mä en tosiaan asettaisi ystävää noin hankalaan välikäteen. Jos tuo nainen osoittautuu hyväksi työntekijäksi voi asia pian kääntyä sua vastaan.

Ole nyt aikuinen. Ja pidä silmäsi auki: pettäjämiehelläsi voi hyvinkin olla jo uusi...

Ennen pitkää sen naisen todellinen luonne paljastuu ja kaikki vihaa sitä työpaikan lumppua.

Tee palvelus ystävällesi ja kerro millaisen syöpäpesäkkeen on palkkaamassa.

Vierailija
62/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertonut? Että teillä on jo sovittu, että olette vain lasten takia yhdessä, että sinäkin petät jne.

Niin kauan kuin ne on virallisesti naimisissa. Kaikki muu on huorintekoa.

Aina voi ensin erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekee ammatillisia päätöksiä ystävien elämän pohjalta?

Vierailija
64/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kun ei aina tiedä, mihin sekaantuu. Miehesi on voinut valehdella, mistäpä tiedät? Mulle kävi niin, seurustelin 4kk miehen kanssa, rakastuin, kaikki meni ihanasti kunnes yksi päivä tuli soitto miehen vaimolta! En ikinä sekaantuisi varattuun! Miehet osaa kyllä pillkun kiilto silmissään valehdella ummet ja lammet. Omasikin on varmasti selostanut tälle horolle, kuinka teillä menee huonosti ja nukutte eri huoneissa ja ero on vain kuukausista kiinni.

Vierailija
65/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan typerää teinimeininkiä tuollainen. Aivan kuin joku salkkareiden Iida.

Vierailija
66/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on suhde naimisissa olevaan mieheen. Nainen itse ei tiedä, että tiedän siitä. Mies on juuri sellainen, että kertoo, että heillä on vaimon kanssa sovittu, että ovat vain lasten kanssa yhdessä, ja molemmilla on muita juttuja. En tiedä, onko se totta vai ei. Mutta uskon, että tämä nainen toimii ihan hyvässä uskossa. Eikä ole mikään horo, eikä hänellä ole mitään taipumusta epälojaalisuuteen, vaan on kiva ja mukava työkaveri.

Jos nyt tämän miehen vaimo vaahtoaisi töissä tämän naisen touhuista, syyttäisin vain miestä, en tätä naista, koska mies se on silloin pettänyt. Ap voisi harkita pariterapiaa, että saisi vihansa purettua, kun miehelle on väkisin antanut anteeksi.

Vierailija
67/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän tekemisistään rangaistus saada. Se nyt vaan on niin, että varattuihin ei kosketa.

Vierailija
68/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vaiheessa ne potkut antaa. Ei ole kiva teko sulta, jos ensin annat ystäväsi panostaa tämän uuden työntekijän perehdyttämiseen ja sitten vasta kerrot asian, jonka olet tiennyt koko ajan.

Kerro heti vaan, ettei käy niin, että koeaika onkin mennyt, kun lopulta kerrot. Koeaika voi olla eri aloilla eri pituinen.

Vierailija
69/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mä olen sitä mieltä, että moraalittomuus vaikuttaa myös työhön eli kenkää vaan.

Vierailija
70/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaanko siellä sietää häntäheikkimiestä joka todennäköisesti jo silmäilee työpaikan naisia "sillä silmällä"?

Vierailija
71/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on sattunut eteen samantapainen tilanne ja surutta sanoin irti tämän luuskan.

Meillä oli mieheni kanssa yhteinen yritys jonka minä omistin mutta mies johti. Mies aloitti töissä suhteen alaiseemme kun olin äitiyslomalla. Sain tietää parin kuukauden päästä. Muistan kun alainen hymyili minulle vittumaisesti (Ei tiennyt että minä olen pääosakas) ja vilkutti kun lähdin työpaikalta!!

Mies irtisanoi itsensä parin viikon päästä ja aloitti työt toisessa kaupungissa, voitte vaan kuvitella alaisen ilmeen kun minä palasin toimistoon ja levitin tavarani ex- miehen huoneeseen. Irtisanoin luuskan taloudellisista syistä ja sanoin että tässä kaupungissa tällä alalla on tästä eteenpäin joka firmalla taloudellisia ongelmia. Ei päässyt mihinkään töihin ja aloitti kaupan palvelutiskillä:)

Kerran hymyilin ja vilkutinm sille kun kävin kaupassa, nykyään en katso edes päin:)

Vierailija
72/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä kolme ihmistä, ap, ystävä ja ystävän alainen olisivat miehiä, tällaista ketjua ei edes olisi olemassa. Asia vaan vaiettaisiin kuoliaaksi, eikä sitä silloin enää olisi edes olamassa. Mutta kun ne on kaikki akkoja, niin johan kostonmiekka heiluu ja katkeruutta pidetään yllä maailmantappiin!

Naiset: naisten pitäisi tukea toisiaan, eikä olla joka ikisessä välissä lyömässä puukkoa selkään! Onko mikään ihme attä tämä maailma on aina vaan miesten maailma??

Vierailija
73/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaanko siellä sietää häntäheikkimiestä joka todennäköisesti jo silmäilee työpaikan naisia "sillä silmällä"?

Mutta ei horon kanssa, ja sitä saa vihata niin paljon kuin haluaa.

Se on petetyn oikeus päättää kuka saa armoa ja anteeksiannon ja kuka ei.

ja valitettavasti maailma on erilainen miehille kuin naisille.

Hahhaa...

Vierailija
74/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä kolme ihmistä, ap, ystävä ja ystävän alainen olisivat miehiä, tällaista ketjua ei edes olisi olemassa. Asia vaan vaiettaisiin kuoliaaksi, eikä sitä silloin enää olisi edes olamassa. Mutta kun ne on kaikki akkoja, niin johan kostonmiekka heiluu ja katkeruutta pidetään yllä maailmantappiin!

Naiset: naisten pitäisi tukea toisiaan, eikä olla joka ikisessä välissä lyömässä puukkoa selkään! Onko mikään ihme attä tämä maailma on aina vaan miesten maailma??

Kyllä reilut ja rehdit naiset tukevatkin toisiaan, mutta kaikki ei sitä tukea ole ansainneet.

Sitä saa mitä tilaa. Itsepä lähti lapsiperheen isukin mukaan. Ja ihan ansaitusti sai inhoa osakseen. Kaikista mädin naistyyppi on juuri tuollainen.

Vierailija
75/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on suhde naimisissa olevaan mieheen. Nainen itse ei tiedä, että tiedän siitä. Mies on juuri sellainen, että kertoo, että heillä on vaimon kanssa sovittu, että ovat vain lasten kanssa yhdessä, ja molemmilla on muita juttuja. En tiedä, onko se totta vai ei. Mutta uskon, että tämä nainen toimii ihan hyvässä uskossa. Eikä ole mikään horo, eikä hänellä ole mitään taipumusta epälojaalisuuteen, vaan on kiva ja mukava työkaveri.

Jos nyt tämän miehen vaimo vaahtoaisi töissä tämän naisen touhuista, syyttäisin vain miestä, en tätä naista, koska mies se on silloin pettänyt. Ap voisi harkita pariterapiaa, että saisi vihansa purettua, kun miehelle on väkisin antanut anteeksi.

Kyllä sen verran pitää aikuisella ihmisellä olla järkeä, että ymmärtää tällaisten pelimiesten päälle. En luottaisi tuollaiselle ihmiselle töissä mitään, mikä vaatii vähänkin suurempaa ajattelua! Sitähän höynäytettäisiin mennen tullen. Kaikkea sitä.

Vierailija
76/120 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta ystävällä on oikeus tietää kenet palkkaa töihin. En usko, että hän haluaa tuota naista pitää töissä. Kyllä tämä nainen oppii nyt tekemisistään ja siitä että satutti sinua. Mitä olet ajatellut tehdä miehellesi? Et ole tuosta tapahtumasta yli päässyt vaikka niin sanoisitkin ja tuskin, koskaan tulet pääsemäänkään. Omalla miehellänikin on ollut salasuhde toiseen naiseen ja uskon, että juuttu jatkuu edelleen, mutta entistä salaisempana. Itse en pysty enkä edes enää halua antaa miehelleni enkä tälle naiselle heidän tekoaan anteeksi. Mikäli minulle joskus tulisi tilanne kostaa niin tekisin sen varmasti tuolle naiselle, kuten teen miehellenikin. Olemme olleet naimissa noin 20 vuotta, joten omaisuuttakin on kertynyt jonkin verran. Nyt otan kaiken sen mitä minulle kuuluu myös miehen saamasta isosta perinnöstä ns. puolet kuuluu minulle. Meillä ei ole avioehtoa. Tämän ansiosta voi ostaa itselleni ja lapsille uuden asunnon ja aloittaa kokonaan uuden elämän. Ilman jokapäiväistä katkeruutta ja epäilystä miestäni kohtaan. Tuo katkeruus joka sisälläsi on tällähetkellä ei tee sinulle hyvää. Eikö sinunkin olisi aikaa etsiä sellainen ihminen johon voit luottaa ja jota voit rakastaa ehdoitta. Oma miehesi ei ole enää sinun arvoisesi mies ja tiedät sen.

Vierailija
77/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP siis ainakin tekstin perusteella. Ei mikään ihme jos ukko pettää. Varmaan nytkin panemassa jotain horoa samalla kun akka raivoaa palstalla.

Vierailija
78/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ap sitten vaarana sekin, että tämä horo saa tietää miksi ei saanut paikkaa. Siinäpä se koston kierre on valmis sitten, niin sinulle kuin miehellesi ja lapsillennekin.

Kostajan täytyy olla valmis myös siihen, että koston vastaanottaja vain lamaantuu ja tyytyy kohtaloonsa. Se kun yleensä menee niin, minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Vierailija
79/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntääköhän sille työkaverit selkäänsä koska ei ole luotettava henkilö työyhteisössä? Rupeaa kuitenkin kohta vonkaamaan muita naisia.

Vierailija
80/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin ap:ta, ei ole sinut itsensä kanssa, miehestäänään ei taida olla varma.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme