Höytyviä/matoja näkökentässä
Kuinka paljon näette tuollaisia liikkuvia höytyviä tai "matoja" näkökentässänne? Nämä näkyy siis etenkin vaaleaa taustaa vasten. Itse näen aika paljon ja koen että nämä ovat ärsyttäviä.
Kommentit (12)
Nyt nopeasti silmälääkäriin voi olla kysymys hengestä!
Minä näen silmät kiinni. Syynä lasiaisen irtauma.
Ikämuutos. Lasiaisen irtoamista. Toki osalla voi lähteä siinä sarveiskalvo mukana eli jos alkaa salamoida, on kiire päivystykseen. Aivoilla menee jonkin aikaa ja sitten ne lentelijöitä katoavat eli aivot eivät noteeraa niitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä, mustat likkuvat pilkut ovat normaali ilmiö, lasiaisneatettä, jota irtoaa kaikilta, Sitä ei voi korjata, sen kanssa on opittava elämään. Kun tottuu ja tietää, ettei mitää vaatallista, niihin totuu niin että ei kiinnitä huomiota.
Minulla oli joskus myös tuota salamointia ja epäiltiin lasiaisen irtaumaa, mutta ei se sitten ollut sitä. Sen loppui/väheni jossain kohtaa.
Olen nähnyt noita huituloita jo vuosia eli kyse ei ole mistään uudesta asiasta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä, mustat likkuvat pilkut ovat normaali ilmiö, lasiaisneatettä, jota irtoaa kaikilta, Sitä ei voi korjata, sen kanssa on opittava elämään. Kun tottuu ja tietää, ettei mitää vaatallista, niihin totuu niin että ei kiinnitä huomiota.
Eihän nyt ole laskiainen!
Lasiaisen irtauma. Ärsyttävää, mutta pakko sopeutua.
Up