Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko? Miehen ex-salasuhde aloitti ystäväni alaisena

Vierailija
17.02.2012 |

Ollaan sovittu miehen kanssa asia jo pari vuotta sitten, mutta tänään sain tietää että miehen salapano aloittaa ens kuun eka päivä hyvän ystäväni alaisena. Ystäväni ei tiedä tästä pettämisjutusta mitään. Tuolla horolla on koeaika ja olen aivan varma että jos kerron ystävälleni tapahtuneesta, sanoo hän tuolle salapanolle heiheit välittömästi (koeaika). Vai odotanko lähes koejan loppuun ja sitten horo saa kenkää?

Tuo nainen siis tiesi mieheni kanssa suhteen aloittaessaan että mies on naimisissa ja on lapsia. Miehen kanssa olen sopinut, mutta tuota muijaa vihaan yli kaiken

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein jaksa ymmärtää tätä huorittelua. On selvää, että on väärin aloittaa suhde varattuun mieheen, mutta ei yksittäinen asia tee kenestäkään moraalitonta hirviötä. On mahdollista, että tälle toiselle naisellekin on valehdeltu ja loppuen lopuksi ei ole ihme, jos joku tietyssä elämän vaiheessa ja pahassa läheisyyden kaipuussa tekisi tuollaisen virheen että sen varatun ihmisen selityksiä uskoisi. On mahdollista, että tuo ihminen katuu suhdetta ja että häntäkin on sattunut pahasti. Hyvätkin ihmiset voivat tehdä pahoja virheitä. Miksi ihmeessä elää kostonhimoisena?

Vierailija
2/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein jaksa ymmärtää tätä huorittelua. On selvää, että on väärin aloittaa suhde varattuun mieheen, mutta ei yksittäinen asia tee kenestäkään moraalitonta hirviötä. On mahdollista, että tälle toiselle naisellekin on valehdeltu ja loppuen lopuksi ei ole ihme, jos joku tietyssä elämän vaiheessa ja pahassa läheisyyden kaipuussa tekisi tuollaisen virheen että sen varatun ihmisen selityksiä uskoisi. On mahdollista, että tuo ihminen katuu suhdetta ja että häntäkin on sattunut pahasti. Hyvätkin ihmiset voivat tehdä pahoja virheitä. Miksi ihmeessä elää kostonhimoisena?

Viimeinkin joku fiksu kirjoittaja noiden sekopäisten huorittelijoiden jälkeen. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jos tapauksesta on jo 2 vuotta eikä ystävä ole ollut tietoinen. Enpä kyllä lähtisi tuossa tilanteessa mainitsemaan asiasta.

Jos olisin ap:n tilanteessa ja kyseinen esimies olisi todella hyvä ystäväni, niin kyllä kertoisin hänelle. Sanoisin tosin, etten odota hänen esimiehenä tekevän mitään ratkaisuja sen vuoksi. Mutta kertoisin kuitenkin, jos kyseessä olisi joku parhaista todella hyvistä ystävistäni.

Vierailija
4/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia antaa miehellesi anteeksi ja tämä on sitten ihan eri juttu. Ja toisekseen, ystäväsi tekee päätöksen. Mutta tokihan hänelläkin on oikeus tietää. Minäkin haluaisin tietää, sillä nämä ovat juuri niitä naisia jotka eivät pomoaan tue ja tekevät kaikkensa kampittaakseen pomoaan ja ylenevät siinä sivussa kaikenlaisia keinoja käyttäen. Ei hyvää kerro ihmisestä jos aloittaa suhteen varatun, perheellisen miehen kanssa.

Mutta kerro kiihkottomasti. Sano, että susta tuntuu että ystäväsi olisi hyvä tietää tällainen asia. Kuten onkin.

Niin makaa kuin petaa. Yleensä ennen pitkää saa kaikesta tekemästään väärästä maksaa.

Minä olen myös esimiestehtävissä, enkä haluaisi tuollaista moraalitonta lumppua tiimiini, erityisesti jos kyseessä vielä ystäväni asia. En myöskään palkkaisi vastaavaa miestä, tietenkään.

Kävin myös aikanaan kertomassa omalle esimiehelleni, kun eräs mies, jonka kanssa olin ollut suhteessa joka päättyi ikävästi, haki meidän tiimiimme töihin. Kerroin asian täysin kiihkottomasti, ja sanoin vain, että meidän yhteisestä työskentelystä tuskin tulee mitään, ja jos tuo mies sinne tulee, minä alan etsiä muita töitä.

Eipä tullut ei.

Vierailija
5/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos nyt haluat loputtomiin kiukutella jollekin ulkopuoliselle naiselle, niin kiukuttele sitten. Ja kerro kaverillesi jos saat siitä mielihyvää.

Vierailija
6/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinkin joku fiksu kirjoittaja noiden sekopäisten huorittelijoiden jälkeen. Kiitos.

"eläväni kostonhimoisena", mutta jos ja kun mulle tulee elämässä tilaisuuksia joko edistää elämässäni hyvin ja asiallisesti käyttäytyneiden hyvien ihmisten uria, tai torpata elämässäni huonosti, asiattomasti tai moraalittomasti käyttäytyneiden ihmisten uria, niin kyllä minä sen teen.

Siinä teille miettimistä, täällä lällättelevät toiset naiset yms.

Niin ja en todellakaan ole ainoa. Meidän työpaikalla syntyi oikein ihku romanssi jokunen vuosi sitten. Lapsikin siitä syntyi. Varattu mies jätti lapset ja raskaana olevan vaimon, ja lähti nuoren harjoittelijan kelkkaan. Harmi vaan, että kumpikin oli määräaikaisia, ja sen koommin ei ole kummankaan tarvinnut tehdä töitä meidän firmassamme. Sen verran surkeasti tuon homman hoitivat. Niin ja tuo nainen ei ole sen koommin muualta töitä löytänytkään, mieskin joutui perustamaan oman firman.

Että kyllä näitä tapahtuu. EI kai ihmiset niin naiiveja ole, että kuvittelevat, ettei tuollaiset asiat vaikuta kaikilla elämän osa-alueilla?

Vierailija
7/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eläväni kostonhimoisena", mutta jos ja kun mulle tulee elämässä tilaisuuksia joko edistää elämässäni hyvin ja asiallisesti käyttäytyneiden hyvien ihmisten uria, tai torpata elämässäni huonosti, asiattomasti tai moraalittomasti käyttäytyneiden ihmisten uria, niin kyllä minä sen teen.

Niin ja en todellakaan ole ainoa. Meidän työpaikalla syntyi oikein ihku romanssi jokunen vuosi sitten. Lapsikin siitä syntyi. Varattu mies jätti lapset ja raskaana olevan vaimon, ja lähti nuoren harjoittelijan kelkkaan. Harmi vaan, että kumpikin oli määräaikaisia, ja sen koommin ei ole kummankaan tarvinnut tehdä töitä meidän firmassamme. Sen verran surkeasti tuon homman hoitivat. Niin ja tuo nainen ei ole sen koommin muualta töitä löytänytkään, mieskin joutui perustamaan oman firman.

Että kyllä näitä tapahtuu. EI kai ihmiset niin naiiveja ole, että kuvittelevat, ettei tuollaiset asiat vaikuta kaikilla elämän osa-alueilla?

Vierailija
8/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi "horo" on se, joka on ap:n pettänyt eikä ap:n mies. Horo ei ole luvannut uskollisuutta ap:lle, tuskin ajatteli panonsa vaimoa lainkaan.

oppii ajattelemaan omaa pilluansa pidemmälle, eikö niin? Ihan hyvä elämän oppitunti edessä.

Vierailija
9/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ensimmäinen ja ainoa viestini tähän ketjuun.

Vierailija
10/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ottavat eron, toiset käyvät vuosikausia pariterapiassa, jotkut ottavat sitten lopulta sen eron. Ei varmasti ole helppoa antaa anteeksi eikä se mies varmaan helpolla pääse.

Mutta se toinen nainen (jos siis tietoinen aviovaimosta ja lapsista) tekee myös tietoisen päätöksen toisten ihmisten satuttamisesta. Vaikka ei tuntisi näitä ihmisiä lainkaan, tietää varmasti, että siinä kärsii perhe ja että miehen selitykset olemattomasta seksistä tms. ovat vain miehen versio. Jos tietoisesti tekee valintoja, joiden tietää satuttavan toisia, on mielestäni aivan oikein, että kantaa niistä valinnoista myös vastuun. Se vastuu voi tulla eteen juuri esim. työpaikan menettämisenä. Uskon vakaasti, että paha saa palkkansa ja että erityisesti ne ihmiset, jotka ovat täydellisen välinpitämättömiä toisten tuntemuksista, saavat ennemmin tai myöhemmin rangaistuksensa.

Kertoisin siis ystävälleni ja jättäisin hänelle päätöksen siitä, irtisanooko vai ei. Jos tämä toinen nainen on niin hyvä työntekijä, että ystävä tahtoo hänet pitää, uskon vakaasti, että hän saa rangaistuksensa sitten vain myöhemmin. Kun tekee oikeanlaisia valintoja, ei tarvitse vilkuilla olkansa yli.

Vierailija
11/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap paijaa ja ukko jatkaa puuhiaan uuden kaa.

Muijat puukottaa toisiaan selkään. Näinhän se menee.

Muista että miehesi on yhtä syyllinen.

Mä en tosiaan asettaisi ystävää noin hankalaan välikäteen. Jos tuo nainen osoittautuu hyväksi työntekijäksi voi asia pian kääntyä sua vastaan.

Ole nyt aikuinen. Ja pidä silmäsi auki: pettäjämiehelläsi voi hyvinkin olla jo uusi...

Ennen pitkää sen naisen todellinen luonne paljastuu ja kaikki vihaa sitä työpaikan lumppua.

Tee palvelus ystävällesi ja kerro millaisen syöpäpesäkkeen on palkkaamassa.

ei ollut nyt kysymyskään ap:n miehestä. Kyllä niitäkin ketjuja löytyy, joissa parjataan miehiä, jos sitä kaipaat, niin etsi sellainen.

Vierailija
12/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naiset on kimpassa "horo"naisen kimpussa. Mies pääsee kuin koira veräjästä kun vaimo antaa anteeksi.

Toivottavasti miehen työpaikalla on fiksu naisesimies joka ei siedä silmissään pettäjämiestä ja pistää tämän tilaisuuden (taloudellis-tuotannollisten) tullen pihalle. Sillä onhan sekin horo-mätäpaise-epälojaali ja mitä tässä ketjussa nyt onkaan tullut esille noita nimityksiä.

Vierailija
13/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pian, ettei tarvitse työpaikalla tuhlata aikaa lumpun perehdyttämiseen.

Vierailija
14/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus voi tulla nussittua sellaista miestä, jonka vaimolla saattaa olla tuttuja monissa paikoissa, jotka vaikeuttavat hänen elämää.

Sitä niittää, mitä kylvää.

Itse hyvin sain pilattua ex-avokkini lumpun tulevaisuuden. Ihmettelee varmaan vieläkin, että miten tässä oikein näin kävi.

Vierailija
15/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka sivistyneet ihmiset huutavat huoraa ynnä muuta ja suorastaan kannustavat kostamaan. MIKSI? Mikä teisät on tehnyt tuollaisia petoja? Onko kostaminen jotenkin teisät ylevää ja autuaaksi tekevää? Tuleeko siitä hyvä olo?

Minusta tämä on aivan sairasta. Ap:n onnellisuudelle olisi paljon tärkeämpää antaa myös anteeksi sille naiselle, sillä ap itse on ainoa joka tuosta kaunasta ja vihasta kärsii. Se syö häntä itseäön sisältä, ei ketään muuta. Onko jotenkin hienoa olla katkera ihminen? Ei ole, sillä se on erittäin kuluttavaa ja johtaa vain onnettomaan mielentilaan.

Anna ap anteeksi sille naiselle ja unohda koko ihminen. Eheydyt siinä itse. Minua on exä pettänyt niin naisten kuin miestenkin kanssa. En tunne mitään katkeruutta tai kostonhimoa ketään heitä kohtaan. Ne tapahtumat ovat minulle aivan yhdentekeviä ja minä olen onnellinen. Näin ei ole aina ollut, vaan vasta sitten kun ymmärsin ettei näitä asioita kannata mukanaan kantaa, vaan unohtaa ja antaa olla.

Vierailija
16/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on konkretisoitunut jotain naiseuden pimeästä puolesta.

Muka sivistyneet ihmiset huutavat huoraa ynnä muuta ja suorastaan kannustavat kostamaan. MIKSI? Mikä teisät on tehnyt tuollaisia petoja? Onko kostaminen jotenkin teisät ylevää ja autuaaksi tekevää? Tuleeko siitä hyvä olo?

Minusta tämä on aivan sairasta. Ap:n onnellisuudelle olisi paljon tärkeämpää antaa myös anteeksi sille naiselle, sillä ap itse on ainoa joka tuosta kaunasta ja vihasta kärsii. Se syö häntä itseäön sisältä, ei ketään muuta. Onko jotenkin hienoa olla katkera ihminen? Ei ole, sillä se on erittäin kuluttavaa ja johtaa vain onnettomaan mielentilaan.

Anna ap anteeksi sille naiselle ja unohda koko ihminen. Eheydyt siinä itse. Minua on exä pettänyt niin naisten kuin miestenkin kanssa. En tunne mitään katkeruutta tai kostonhimoa ketään heitä kohtaan. Ne tapahtumat ovat minulle aivan yhdentekeviä ja minä olen onnellinen. Näin ei ole aina ollut, vaan vasta sitten kun ymmärsin ettei näitä asioita kannata mukanaan kantaa, vaan unohtaa ja antaa olla.

Vierailija
17/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nähdä millaista tuskaa pettäminen ihmisten elämään tuo, toivottavasti on saanut jotkut ajattelemaan tekojensa seurauksia.

Tuosta anteeksiantamisesta olen eri mieltä. Minun mielestäni jos joku tarkoituksella toista loukkaa, niin ei ole pakko antaa anteeksi sellaista tekoa. sen kun vihaa vaan rauhassa loppuelämänsä kyseistä henkilöä, vihakin voi olla eteenpäin vievä tunne, kunhan ei anna sille liian suurta valtaa.

Vierailija
18/120 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse eroaisit työstäsi, olethan niin horo että olet uskonut miehesi valheita vuosikausia, ja siis niin epäluotettava että hyvä kun työnantajasi pääsisi sinusta eroon. Olet rakkaudenkaipuussasi viettänyt paskan miehen kanssa vuosia ja työnantajasi pitäisi saada tietää se ja tehdäkin se johtopäätös ettei sinua kannata työssä pitää.

Tai sitten toisaalta voisit löytää elämästä jotain hyvääkin ja jatkaa eteenpäin omaa elämääsi ja unohtaa katkeruuden. Katkeruudesta voi päästä pois esim rukoilemalla, toistenkin puolesta, esim sen toisen naisen puolesta ja hänelle pelkkää hyvää ja sielun pelastusta, ehkä oikeaa rakkauttakin. Jos olisit vähemmän katkera niin ehkä miehesikään ei juoksisi vieraissa.

Vierailija
19/120 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja täällä. Heti huoritellaan jos vähän piparia jakaa. Ettekö ite ikinä antaneet piparia? Vai olitteko jo nuorena niin rupsahtaneita ettei kelvannut kellekään? Nyt sitten pitää kostaa jollekin kiimapepulle kaikki omat nuoruuden traumat.

Voi jeesus. Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
20/120 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten aiheutat turhia kuluja ystävällesi ja ystävyytenne voi kärsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi