Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko? Miehen ex-salasuhde aloitti ystäväni alaisena

Vierailija
17.02.2012 |

Ollaan sovittu miehen kanssa asia jo pari vuotta sitten, mutta tänään sain tietää että miehen salapano aloittaa ens kuun eka päivä hyvän ystäväni alaisena. Ystäväni ei tiedä tästä pettämisjutusta mitään. Tuolla horolla on koeaika ja olen aivan varma että jos kerron ystävälleni tapahtuneesta, sanoo hän tuolle salapanolle heiheit välittömästi (koeaika). Vai odotanko lähes koejan loppuun ja sitten horo saa kenkää?

Tuo nainen siis tiesi mieheni kanssa suhteen aloittaessaan että mies on naimisissa ja on lapsia. Miehen kanssa olen sopinut, mutta tuota muijaa vihaan yli kaiken

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu mahdollisesti valitsemaan hyvän työntekijän ja lojaalisuuden välillä. Ehkä kannattaisi jättää omat kaunat pois ystävän työelämästä...

Jos olet sopinut miehesi kanssa, kannattaisi ehkä sopia myös itsensä kanssa niin, että katkeruus vähenisi. Myrkyttää sinut ja näköjään vaikuttaa myös ystävyyssuhteisiisi.

Vierailija
22/120 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

junttiduunari? Ei kukaan irtisano hyvää työntekijää tuollaisesta syystä koeaikana. Eikä kukaan ystävä edes odota sellaista. Asia on ohi ja sovittu. Tiedän, että sinua se puraisee, mutta ystäväsi pitäisi esimiehenä kuitenkin haluta pitää hyvä alainen.

On aika vaikea nähdä, että jossain asiantuntijayrityksessä esimies toimisi tuollaisilla perusteilla... Noo-o, ehkä siellä kaupassa tai Hesellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitithan miehesi itsellesi, miksi märehdit menneitä? Annoitko siis anteeksi miehellesi vai mistä vielä katkeroit?

Hyvän ystävän alaisena ? Jos olisi hyvä ystävä, olisit kertonut hänelle jo aikanaan pettämisestä. Taidatkin olla kulissi-ihminen.

Tee vaan kiusaa tuolle naiselle, se on tapasi purkaa omaa pahaa oloasi. Pettikö miehesi aikanaan sinua, kun olet "kylmä" muita kohtaan.

Elämä opettaa sinuakin ja joudut maksamaan hinnan toisten kiusaamisesta. Ala toteuttaa itseäsi, lopeta eläminen muitten ja menneen kautta.

Onko miehesi onneton tossu, joka on naisten vietävissä? Sellaisen kuvan saa nyt tekstistäsi.

Vierailija
24/120 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamalla kaikille anteeksi. Joku osuus hänellä itselläänkin on ollut tapahtumien kulkuun.

Muka sivistyneet ihmiset huutavat huoraa ynnä muuta ja suorastaan kannustavat kostamaan. MIKSI? Mikä teisät on tehnyt tuollaisia petoja? Onko kostaminen jotenkin teisät ylevää ja autuaaksi tekevää? Tuleeko siitä hyvä olo?

Minusta tämä on aivan sairasta. Ap:n onnellisuudelle olisi paljon tärkeämpää antaa myös anteeksi sille naiselle, sillä ap itse on ainoa joka tuosta kaunasta ja vihasta kärsii. Se syö häntä itseäön sisältä, ei ketään muuta. Onko jotenkin hienoa olla katkera ihminen? Ei ole, sillä se on erittäin kuluttavaa ja johtaa vain onnettomaan mielentilaan.

Anna ap anteeksi sille naiselle ja unohda koko ihminen. Eheydyt siinä itse. Minua on exä pettänyt niin naisten kuin miestenkin kanssa. En tunne mitään katkeruutta tai kostonhimoa ketään heitä kohtaan. Ne tapahtumat ovat minulle aivan yhdentekeviä ja minä olen onnellinen. Näin ei ole aina ollut, vaan vasta sitten kun ymmärsin ettei näitä asioita kannata mukanaan kantaa, vaan unohtaa ja antaa olla.

Vierailija
25/120 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä työntekijästä pidetään kiinni ja esimiehiä ei jaksa kenenkään privaattielämä kiinnostaa.

junttiduunari? Ei kukaan irtisano hyvää työntekijää tuollaisesta syystä koeaikana. Eikä kukaan ystävä edes odota sellaista. Asia on ohi ja sovittu. Tiedän, että sinua se puraisee, mutta ystäväsi pitäisi esimiehenä kuitenkin haluta pitää hyvä alainen.

On aika vaikea nähdä, että jossain asiantuntijayrityksessä esimies toimisi tuollaisilla perusteilla... Noo-o, ehkä siellä kaupassa tai Hesellä?

Vierailija
26/120 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedoksesi, et ole antanut miehellesi anteeksi!

Ja te muut, mitä tähän nyt voisi edes sanoa enää? Uskomatonta miten heikkoitsetuntoista porukkaa täällä on! Mies on se syyllinen, se on ihan sama kuka se nainen on... Syyllinen se nainen olisi vain silloin jos olisi myös sinun ystäväsi... Olisi sitten pettänyt ystävänsä menemällä sänkyyn tämän miehen kanssa. Mutta muuten, syyllinen on mies, ja yksin mies.

Ja en ole mikään toinen nainen, jos sitä epäilette... Mutta jos minua mieheni pettäisi niin mies se olisi ketä vihaisin ja kuka ei saisi anteeksi, ei se nainen, siitä en välittäisi pätkän vertaa, jos en sitä edes tuntisi.

Vierailija
27/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis sitä mieltä että mies on muuttunut syyttömäksi sopimisen jälkeen?

Ei pettämisen pitäisi mitenkään vaikuttaa työhön, eli voithan sä ystävällesi kertoa, mutta hän ei voi antaa asian vaikuttaa mihinkään irtisanomisiin tai koeajan epäonnistumiseen olematta itse täysin ammattitaidoton. Tekisit siis vain karhunpalveluksen ystävällesi ja laittaisit hänet hankalaan asemaan.

Vierailija
28/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista tilaisuutta saa jättää käyttämättä.

Vierailija
29/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
30/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain kerron, oli se sitten ammattitaidotonta tai ei. Hän ei taatusti haluais tehdä töitä ihmisen kanssa joka on pettänyt mua mun miehen kanssa.

Vierailija
31/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha saa palkkansa. Toivottavasti saa horo kenkää niin että tuntuu.

Vierailija
32/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi toiseksi mies sinua on pettänyt, ei tuo nainen.

Vierailija
33/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huoralle kengän kuva perseeseen ja mielellään vielöä terveiset että on aivan paska työntekijä.

Vierailija
34/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään sääliä sitä horoa kohtaan.

Vierailija
35/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoisin heti, jottei ystävältäsi mene hukkaan turhaa aikaa kun perehdyttää suotta tätä salasuhdetta työtehtäviin. Voi palkata uuden hetimmiten hänen tilalleen.

Vierailija
36/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis sitä mieltä että mies on muuttunut syyttömäksi sopimisen jälkeen?

Ei pettämisen pitäisi mitenkään vaikuttaa työhön, eli voithan sä ystävällesi kertoa, mutta hän ei voi antaa asian vaikuttaa mihinkään irtisanomisiin tai koeajan epäonnistumiseen olematta itse täysin ammattitaidoton. Tekisit siis vain karhunpalveluksen ystävällesi ja laittaisit hänet hankalaan asemaan.

Vierailija
37/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka on oikeasti sitoutunut, pettää vaimoaan, ja se on ihan ok, ja sovittu, mutta sitten tämä toinen nainen, joka on suhteessa ihan ulkopuolinen, ja joka ei ole mitään luvannut, on pahis, jolle pitää kostaa? Eikö se asia pitäisi sen miehen kanssa vielä uudelleen käsitellä, jos se on noin kipeä?

Vierailija
38/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi toiseksi mies sinua on pettänyt, ei tuo nainen.

Huora tiesi mihin ryhtyi kun varattuun koski, silloin voi odottaa myös itselle kusista kohtelua kun siihen siunaantuu tilaisuus:)

Vierailija
39/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia antaa miehellesi anteeksi ja tämä on sitten ihan eri juttu. Ja toisekseen, ystäväsi tekee päätöksen. Mutta tokihan hänelläkin on oikeus tietää. Minäkin haluaisin tietää, sillä nämä ovat juuri niitä naisia jotka eivät pomoaan tue ja tekevät kaikkensa kampittaakseen pomoaan ja ylenevät siinä sivussa kaikenlaisia keinoja käyttäen. Ei hyvää kerro ihmisestä jos aloittaa suhteen varatun, perheellisen miehen kanssa.

Mutta kerro kiihkottomasti. Sano, että susta tuntuu että ystäväsi olisi hyvä tietää tällainen asia. Kuten onkin.

Niin makaa kuin petaa. Yleensä ennen pitkää saa kaikesta tekemästään väärästä maksaa.

Vierailija
40/120 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ymmärrä sitä miksi yrittäisit kostaa ystävättäresi avulla.

Jos et ole miehelle kenkää antanut ja olet sopinut asian ei mielestäni ole oikeutta toimia noin.

Suurin syyllinen tapahtuneeseen on miehesi ei tuo nainen. Miehesi on petturi.

"horo" voi olla todella hyvä työssään eikä ansaitse potkuja jonkun satunnaisen panon vuoksi. Jos "horo" on surkea työssään tulee saamaan loparit joka tapauksessa.

Voit pilata ystävyyssuhteesi tekemällä tuollaisen pyynnön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi