Pitääkö miehen olla miten lihaksikas?
Kommentit (67)
Olen rakastunut mieheen, joka ei ole yhtään lihaksikas. Harmi, että hän ei pidä minusta. En muuttaisi hänessä mitään.
T. Välillä aina salikissa
Itse pidän siitä, että on jonkin verran lihaksia. Sillä tavalla, että erottuu. Se on miehekästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut mieheen, joka ei ole yhtään lihaksikas. Harmi, että hän ei pidä minusta. En muuttaisi hänessä mitään.
LIsään vielä, että mies ei selvästikkään häpeä lihaksittomuuttaan, vaan on itsevarma. Oman kehon häpeäminen ei ole viehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LIsään vielä, että mies ei selvästikkään häpeä lihaksittomuuttaan, vaan on itsevarma. Oman kehon häpeäminen ei ole viehättävää.
En tiedä pitäisikö itse olla paljon lihaksikkaampi. En ole tyytyväinen itseeni.
ap
Mulla on ihan normaalivartaloinen mies ilman näkyviä lihaksia ja tykkään kovasti hänen vartalosta.
Ihan aito kysymys: te jotka kyselette tällaisia, pidättekö te naisia ihan oikeasti jonain vieraslajina?
Koska tehän siis ymmärrätte kuitenkin aivan mukisematta, että miehillä on yksilöeroja? Ja että olisi aivan hölmö kysyä vaikkapa: "Onko naisen pakko olla brunette?" tai "Onko naisella paikko olla paksut reidet?", koska riippuu miehestä.
Eli ainoa selitys minulle tuntuu siltä, että te jotkut vain siis ette näe naisia samalla tavalla ihmisinä?
Eli virsi lyhykäisyydessään: Riippuu naisesta, perkele!!
Vierailija kirjoitti:
Ihan aito kysymys: te jotka kyselette tällaisia, pidättekö te naisia ihan oikeasti jonain vieraslajina?
Koska tehän siis ymmärrätte kuitenkin aivan mukisematta, että miehillä on yksilöeroja? Ja että olisi aivan hölmö kysyä vaikkapa: "Onko naisen pakko olla brunette?" tai "Onko naisella paikko olla paksut reidet?", koska riippuu miehestä.
Eli ainoa selitys minulle tuntuu siltä, että te jotkut vain siis ette näe naisia samalla tavalla ihmisinä?
Olen vain epävarma kehostani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vain epävarma kehostani.
ap
Ihan turhaan olet. Kuitenkin jos et itse viihdy kehossasi, sitten kannattaa tehdä sille jotain, mutta naisten takia en suosittele. Kaikille kehotyypeille löytyy ihailijansa, ja osalle kroppa on sivuseikka. Esim. itse en kovin tarkkaan kiinnitä miehen kehoon huomiota kunhan vain on normaalipainoinen. Saa olla laihakin. Sivusta tämä
Nuorempana pidin laihoista. Nykyisin pitää olla lihaksia eikä pieni masu haittaa.
Ei tarvitse olla mitään ketään varten, ole oma itsesi vain. Itseäni esim. ei viehätä lihaskimput ollenkaan, jotakin toista sitten taas viehättää. Emme ole olemassa miellyttääksemme muiden esteettistä silmää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä pitäisikö itse olla paljon lihaksikkaampi. En ole tyytyväinen itseeni.
ap
Mitkä pulkannarut sulla roikkuu olkapäistä?
Tykkään hoikista. Pienet lihakset ei haittaa, isot on liikaa.
Homomiehen on aina oltava lihaksikas, kun taas lihaa syövä heteromies on aina jäntevä.
Työkaveri on läski mutta ihailee ja vaatii miesystäväänsä käymään salilla.
En tiedä, mutta olen lihaksikas ja naiset pitävät siitä kovasti.
Mulle riittää normaali tervevartaloinen mies.
Nuorempana tykkäsin laihoista rokkareista. Iän myötä miesmaku on muuttunut ja nyt pää kääntyy lihaksikkaan duunarin perään.
Ihan varmaan naiset jakautuvat tässä moneen eri leiriin. Joku tykkää hoikista miehistä, joku lihaskimpuista, joku molemmista, joku naisista.
En itse jaksa vaivata päätäni miettimällä, olenko itse kaikkien potentiaalisten kumppaneiden mieleen. Samaa suosittelen sulle AP.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana pidin laihoista. Nykyisin pitää olla lihaksia eikä pieni masu haittaa.
Maha tulee lihaksien kanssa kylkiäisenä, ja usein vieläpä melkoisen iso maha.
Lihaksikas, että jaksaa kantaa minut kynnyksen yli. Terv Markku 166kg