Minusta nykytrendin mukainen mustaksi värjätty tukka
on aika halvan näköinen...etenkin yhdistettynä räikeän punaiseen huulipunaan ja tekorusketukseen :D
Kommentit (23)
Minulla on tummanruskeaksi värjätty tukka. Tietyssä valossa se näyttää hyvin mustalta. Minulla oli noin teini-ikään asti tummat hiukset, jotka myöhemmin harmaantuivat harmaanruskeiksi. Ripseni ja kulmani ovat tummat ja silmäni melko tumman vihreät.
Olen huomannut, että pikimusta ei päähäni sovi, mutta tummanruskea sen sijaan näyttää todella hienolta. Aina kun vedän tuon Polyn sävyteshampoon päähäni, niin musta tuntuu, että herään jollain tavalla henkiin. Silmien vihreä väri ja ihon oliivinen sävy tulee mahtavasti esiin. Yleensä saan tosi paljon kehuja. Omasta mielestäni erotan tämän värjätyksi, mutta silti minulta usein kysytään alkuperästäni, mikä on todella hassua.
Tämä tumma väri on niin vahva osa identiteettiäni, etten voisi varmaan korkaan luopua siitä. Kerran kokeilin värjätä blondiksi, ja näytin täysin naurettavalta.
Ja se tummanruskea menee sitten samaan kategoriaan vaalean suomineidon päässä
tummatukkainen mutta muuten kalpeanaama :(
HEMMETTI KUN MEITÄKIN ON!
Niin no mä olen kans tummatukkainen ja näin talvella tosi kalpea (olen siis tuon ekan lainauksen kirjoittaja) mutta mä en värjääkään hiuksiani. En usko että säkään näytät pahalta omassa värissäsi. Tarkoitin että sellainen selkeästi värjätynnäköinen tukka on paha.
Esim. Salkkareissa näyttäisi siltä, että kaikilla naisilla on sama väri päässä. (Paula, Heidi, Cindy... eikä sen uskis-Matleenankaan tukka näytä luonnolliselta)
Kuin minä ja veljeni -naturel lähes mustat hiukset, tummat kulmat, siniset silmät, vaaleat ihot ja WTF: pisamia!!!!