Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta nykytrendin mukainen mustaksi värjätty tukka

Vierailija
17.02.2012 |

on aika halvan näköinen...etenkin yhdistettynä räikeän punaiseen huulipunaan ja tekorusketukseen :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luonnostani kalpeaihoinen, vihreäsilmäinen ja histenväri tylsä maantienharmaa. Pidän mustanruskeaa tukkaa ja tykkään, monet sanoo että näytän ihan Lumikilta.

Vierailija
2/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään hiuksiani tummanruskeaksi. Ihoni tosin ei ole mitenkään kalpea, melko ruskea luonnostaan ja silmät vihreän ruskeat. Mielestäni sopii oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummassa tukassa ainoa paskuus on se, että hiusvärit ovat aikamoista myrkkyä. Tumma hiusväri sisältää paljon enemmän kemikaaleja kuin vaalea. Olenkin päättänyt kevättä kohden alkaa vaalentaa ilmettäni... tavallaan ikävöin jo valmiiksi mustaa tukkaani :(, vaaleasta ei saa millään näin dramaattista ja näyttävää.

on hiuksille huomattavasti hellävaraisempaa kuin vaalentaminen. Tosin en ole varma olitko juuri hiusten kunnosta huolissas?

Vierailija
4/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania naisia!

Vierailija
5/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin, että suomalaiset ovat yleensä

aika blondeja sinisillä tai harmailla silmillä,

ruskeasilmäisiä tummahkolla tukalla

joskus harvoin aika blondeja vaaleanruskeilla tai tiikerisilmillä

joskus erittäin harvoin todella tummatukkaisia (piikkisuora tukka) ja sinisillä tai harmailla silmillä (níin kuin Elvis ja jotkut mun sukulaiset)

Mutta tämä kirjo, jota te kuvaatte on sellainen sekamelksa, että eihän tällaista ole tässä maassa ennen nähty. Ihan uudet trendit tänne on tullu? Mutta mistä? Oottekos ulkomaalaisia ihan kaikki? Vai onko kehä kolmosen "takana" niin erilaista porukaa kun täällä kotinurkilla Hesassa ja Espoossa?

Vierailija
6/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen Emmerdalen Chas-tyyli...oks!

Vierailija
7/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hiuksissa kuuluu olla hopeainen vivahde. Eli blondaus ja hopeashampoota peliin.

Vierailija
8/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin possunpunaisen suomalaisen pottunokan päässä

Vierailija
9/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikasvu näyttää pälvikaljulta sitten. Ja tuo etenkin nuorten suosima oranssirusketus + nypityt kulmat on aika karun näköistä.

Vierailija
10/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta musta kauheinta on sellaset kaksiväriset hiukset. mustat alta ja blondit päältä...

Vierailija
11/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain suomalaistädit keksineet, että nyt on kiva värjätä hiukset mustiksi. Vähän niinqö Marttiinalla, joka näyttää olevan heistä useiden idoli.

Mustat hiukset vanhentaa, tekee väsähtäneen näköiseksi ja sopii vain aniharvoille. Mutta kyllä, olen itsekin tehnyt epäonnistuneita värjäyskokeiluja ajan saatossa. Myöskään tasaisen valkoinen blondaus ei yleensä kaunista.

Vierailija
12/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalean suomineidon päässä

Vierailija
13/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain suomalaistädit keksineet, että nyt on kiva värjätä hiukset mustiksi. Vähän niinqö Marttiinalla, joka näyttää olevan heistä useiden idoli.

Mustat hiukset vanhentaa, tekee väsähtäneen näköiseksi ja sopii vain aniharvoille. Mutta kyllä, olen itsekin tehnyt epäonnistuneita värjäyskokeiluja ajan saatossa. Myöskään tasaisen valkoinen blondaus ei yleensä kaunista.

Sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä, muodikkuuden tai tyylikkyyden kanssa...

Vierailija
14/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalean suomineidon päässä

ja olen hyvin vaalea ihoinen, mun mielestä tää sopii mulle paljon paremmin kuin oma värini = perus harmahtava vaaleanruskea joka vaalenee auringossa sellaseks kullanvaaleaksi.

Vierailija
15/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos on luonnostaan vaalea. Sitten on tukka värjätty mustaksi, pakko meikata kulmatkin tummiksi vaikka niitä oikeasti ei edes ole, ja vielä vahva tumma silmämeikki päälle kun muuten näyttää hölmöltä. Sitten tulee näitä kamalia piirrettyjä kulmia ja rumia mustahiuksia.

Eri asia esim. ystäväni, joka on luonnostanakin tumma, ruskeasilmäinen ja tummakulmainen, hänellä mustat hiukset näyttivät ihan ok:lta.

Vierailija
16/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika halvan näköinen...etenkin yhdistettynä räikeän punaiseen huulipunaan ja tekorusketukseen :D

Vierailija
17/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnostaan vaaleat hiukset, tummat silmät ja tummat kulmat. Ja kyllä hiukseni ovat olleet mustat jo pian vuosikymmenen. Välillä on ollut erivärisiä raitoja, mutta musta on pysynyt.

Ihoni on myös hyvin vaalea, mutta tunnen itseni itsekseni juuri mustissa hiuksissa.

Ja sen pälvikaljulta näyttävän tyvikasvun saa pidettyä poissa, kun värjää hiukset riittävän usein. Tai leikkaus on sellainen, ettei tyvikasvua paljon näy.

Vierailija
18/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuossa joku sanoi, että sitten on pakko laittaa musta/tumma silmämeikki, ettei näytä oudolta. Ei kannata yleistää. Itse käytän meikkinä ainoastaan ripsiväriä. Silloin tällöin saatan "repäistä" ja laittaa eyelinerinkin. ;)

Vierailija
19/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se tummanruskea menee sitten samaan kategoriaan vaalean suomineidon päässä

tummatukkainen mutta muuten kalpeanaama :(

HEMMETTI KUN MEITÄKIN ON!

Vierailija
20/23 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. käytännössä kai näyttää mustalta, mutta mulla on luonnostaan myös aika tumma pää. Myös ripseni ja kulmakarvani ovat luonnostaan melkein mustat. Ihoani en kuitenkaan ruskista solariumissa, mielestäni vaalea iho ja tumma tukka kaunis yhdistelmä, etenkin koska silmäni ovat hyvin kirkkaan vaalean siniset. Minua onkin usein kehuttu Jenni Vartiaisen näköiseksi :).

Silmämeikkiä en käytä arkena, edes ripsaria, koska ei ole tarvis. Sen sijaan huulipuna on must! Usein käytän kirkkaan punaista tai persikkaan vivahtavaa sävyä.

Tyylini muuten on hyvin minimalistinen... isoista koruista tosin tykkään.

Tummassa tukassa ainoa paskuus on se, että hiusvärit ovat aikamoista myrkkyä. Tumma hiusväri sisältää paljon enemmän kemikaaleja kuin vaalea. Olenkin päättänyt kevättä kohden alkaa vaalentaa ilmettäni... tavallaan ikävöin jo valmiiksi mustaa tukkaani :(, vaaleasta ei saa millään näin dramaattista ja näyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi