Kuinka moni saa seksiä pääsääntöisesti vain viikonloppuisin
Löytyykö muita kohtalotovereita jotka elävät kaukosuhteessa ja seksiä saa vain viikon parin välein?
Kommentit (12)
vain viikonloppuisin.. oletko nainen vai mies?
joo, meillä seksi painottuu viikonloppuun kun arkena ei muka kerkee, jaksa, huvita... on sitä silti 1-2 arkipäivänäkin.
mun piti lähteä ja nyt tulin takaisin ja haluan jatkaa.. mitä outuoa?
sillä työskentelemme eri paikkakunnilla. Viikonloppuina kyllä laitetaankin sitten monta kertaa, mutta joskus tuntuu, ettei mikään riitä, kun viikolla kärsii vajetta.
Mulkkua. Mies soitti tienpäältä, et kahdeksalta pitää olla pannu kuumana.;)
Juu näin on ja vain parinviikon välein naidaan, jos ei satu kuukautiset kohdalle, tosin ollaan silloinkin naitu. Useimmiten pesuhuoneessa siisteyssyistä. Tuntuu silloin menevän aika sängyssä naidessa. On taidettu 10 - 20 kertaa hinkata. Pisin nainti kesti tunnin. Useimmiten vaimo sanoo, että anna jo tulla. Alussa naitiin kumilla ja niistä oli helppo laskea määrät ja nähdä tuliko mälli. Eka kerta on nopea ja mälli oli runsas.
kanssa joka toinen viikonloppu suurinpiirtein. Koulu ja työ vaikeuttaa etäsuhteessa elävän seksielämää. Mutta tauon jälkeen se maistuu sitäkin paremmalle :)
Meillä on seksiä vaan yleensä parikertaa viikossa, mutta ne ajoittuu pääsääntöisesti viikonlopuille, vaikka tässä kylkikyljessä arkenakin nyhjätään. Miehellä menee kaikki puhti viikolla työntekoon, mä kyllä kaipaisin sitä keskiviikkopanoa, mikä on jäänyt pikkuhiljaa kokonaan pois.
Ja mies on mustasukkainen mun omille käsille... Huoh.
Meillä on seksiä vaan yleensä parikertaa viikossa, mutta ne ajoittuu pääsääntöisesti viikonlopuille, vaikka tässä kylkikyljessä arkenakin nyhjätään. Miehellä menee kaikki puhti viikolla työntekoon, mä kyllä kaipaisin sitä keskiviikkopanoa, mikä on jäänyt pikkuhiljaa kokonaan pois.