Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskea kuukautisvuoto?

Vierailija
17.02.2012 |

Yleensä minulla vuoto on todella "veristä",mutta nyt on ollut lähes koko ajan ruskeaa, mistähän voi johtua? Minulla on kova flunssa, voiko tämä olla syynä=D?? Ehkei, mutten keksi mitään muutakaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoittain ruskeaa kuukautisvuotoa. Luin joskus jostain, että tämä johtuisi siitä, että hormonit eivät riitä tuottamaan kunnon vuotoa. Tiedä sitten, joku viisaampi saisi kertoa, onko näin.

Vierailija
2/3 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on PCO, tosin kolme raskautta näin vanhemmiten hormonitoimintaa tasoittanut ja kiertoa säännöllistänyt. Mutta etenkin teinivuosina ja kakskymppisenä etenkin silloin, jos kierto oli reilusti jo yli 40 tai 50 tai 50 päivää, saattoi esiintyä välillä muutaman päivän ns. tuhruvuodoiksi kutsumiani ruskean mömmön kausia muutaman päivän. NIistä yleensä selvisi melkein pikkuhousunsuojilla, mutta saattoi kestää pitkäänkin.

MInä on ymmärtänyt, että tosiaan voi olla jotakin vuotavaa kystaa tai vanhaa verta, limakalvossa hormonihäikän takia vähän ongelmaa, eli vuotaa niin vähän että ehtii veri jo muuttua vanhaksi ruskeaksi matkalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun on niukkaa vuotoa se on myös ruskeaa, eli menkkojen muutaman viimeisen päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi