Eronnut nainen, mihin kaikkeen olet valmis uuden miehen takia?
Annatko esimerkiksi kakkosta? Laihdutatko itsesi anorektiseksi jos mies niin tahtoo? Muutatko miehen takia toiselle puolelle Suomea ja jätät kaiken entisen? Yritätkö raivoisasti opiskella, jotta kelpaisit uudelle miehellesi ja hänen suvulleen?
Kommentit (23)
ei mukaudu yhdenkään miehen mieleiseksi, vaan kelpaa aivan omana itsenään sille oikealle. Ei myöskään laihduta tai suostu alistumaan paskaseksiin alias anaaliin.
Uskollisuutta
Rakkautta
Kumppanuutta
Tasavertaisuutta
Naisen pehmeyttä
Käytännön taitoja
Hyvää seksiä
Olen mikä olen. Olen siivooja ja kolmen lapsen yh. mies akateeminen ja lapseton.
Minulla ei ole pennin hyrrää, hänellä 5 -kertaiset tulot minuun verrattuna.
Hän haluaisi maksaa kaikkea enemmän, itse haluan että maksetaan puoliksi.
Haluan häneltä turvaa ja tarjoan samaa hänelle. Rauhallista, onnellista kumppanuutta.
Yritän tarjota haastetta keskustelukumppanina ja tähän mennessä olen onnistunut hyvällä menestyksellä.
Joskus vaikaa kouluttamattomuuteni mutta mies on aika vaatimaton ja kunnianhimoton luonne ja arvostaa työtäni, kokee sen jopa tarpeellisemmaksi kuin omansa.
En lähtisi kouluttautumaan muiden paineen vuoksi vaikka tasavertainen koulutus ja palkka onkin houkutteleva ajatuksena.
Laihduttamaan en ryhtyisi, se olisi liikaa.
Mutta toki aion pysyä normaalipainoisena kuten tähän asti. En siis antaisi itseni lihoa yli äyräiden hänen enkä itsenikään vuoksi.
En muuttaisi miehen perässä kuin äärimmäisessä pakkotilanteessa. Silloin sydän verta vuotaen ja punnitsisin kyllä kauan eri vaihtoehtoja.
T: lääkärisedän siivoojatyttö
en ole kovin innokas edes tutustumaan, mulla on ihan tarpeeksi omassa ja entisessä.