Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verraistukea kun puoliso osottautui käyttäjäksi?

Vierailija
14.07.2026 |

Käyttää huumeita vaikka vannoo kivenkovaan ettei käytä mitään.

No naapuri kertoi nähneensä käyttötilanteen yöllä sekä joskus muita vieraita joten meidän suhde on sillä selvä. Oli miettinyt kauan uskaltaako kertoa ja luuli että itsekin olisin käyttäjä.

Enemmän tässä häiritsee petos kuin käyttö.

En edes kehtaa ajatella mitä muita valheita päästää suustaan. Asunnosta katoaa myös välillä tavaraa ja syyttää että olen itse hukannut ne jonnekin vaikka niitä ei löydy mistään pienimmästäkään piilosta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on narsisti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy myös töissä eli ei ole aivan rapanarkki mutta siihen se luullakseni menee ennemmin tai myöhemmin. Valittaa kyllä ettei haluaisi tehdä töitä.

Vierailija
4/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskitapaus. Sairaus joka luultavasti etenee. 

Vierailija
5/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäseisit sinäkin piriviivat niin jaksaisit valittaa palstalla.

Vierailija
6/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele jäämistä ja tilanteen kehittymisen seuraamista. Asutteko yhdessä? Ilmeisesti kovin pitkästä sihteesta ei ole kyse, joten parempi lähteä nut kuin katua myöhemmin. Vaaratonta huumeiden käyttöä ei ole sanoivat narkit itse mitä hyvänsä.

Vierailija
7/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilys on ollut jo pidemmän aikaa kun töistä tullessa asunto on haissut kummalliselle, välillä pilvelle ja välillä kemikaalimaiselle mutta ne tulivat hänen mukaansa naapurista.

Olen kyllä niin vihainen että tekisi mieli ilmoittaa poliisille. Hänellä on lähisukulaisena poliisi eli en tiedä auttaisiko se edes mitään vai tulisiko siitä vain lisää ongelmia?

Vierailija
8/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele jäämistä ja tilanteen kehittymisen seuraamista. Asutteko yhdessä? Ilmeisesti kovin pitkästä sihteesta ei ole kyse, joten parempi lähteä nut kuin katua myöhemmin. Vaaratonta huumeiden käyttöä ei ole sanoivat narkit itse mitä hyvänsä.

Asumme ja asunto on yhteinen eli on pitkä prosessi. Mieli tekisi jo muuttaa mutta pitää kerätä rahat siihen ensin.

Vierailija
9/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumme ja asunto on yhteinen eli on pitkä prosessi. Mieli tekisi jo muuttaa mutta pitää kerätä rahat siihen ensin.

Siis omistatteko te sen asunnon yhdessä?

Vierailija
10/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on narsisti!

Kas kun ei inselli.

Vierailija
11/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis omistatteko te sen asunnon yhdessä?

Ikävä kyllä.

Vierailija
12/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku välittömästi muutat pois ja välit poikki tollaseen. 

Vierailija
13/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei tupakoi mutta oli nähty polttelevan pyöreällä piipulla joten tupakista ei ole kyse..

Vierailija
14/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden huonoimpia, kyllä jokainen vähänkään huumeissa olevan huomaa. 

Vierailija
15/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisesti huumeidenkäyttö usein eskaloituu. Joko useammin käytettynä tai uusiin voimakkaampiin aineisiin. 
Anna ultimatum: Joko lopettaa vaikka NA:n avulla tai lähdet rakentamaan itsenäistä uutta elämää. 

Vierailija
16/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan olisi suhteessa käyttäjän kanssa. Hukkaat elämäsi nyt.

Vierailija
17/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko lapsia vielä tuohon soppaan tehdä?

Vierailija
18/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso ei tupakoi mutta oli nähty polttelevan pyöreällä piipulla joten tupakista ei ole kyse..

Vaarallisempaa se rööki on.

Vierailija
19/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden huonoimpia, kyllä jokainen vähänkään huumeissa olevan huomaa. 

Sitten taas päästään siihen, että mitä se miehen polttelu haittaa jos AP ei sitä edes tajua. Suurin ja ainoa haitta on just hysteeriset akat. Naisilla itsellään on paljon tapoja, joita mies vain joutuu sietämään, ja itsekin suomalaisen naisen kanssa seurustelleena tiedän, ettei niitä kykene sietämään täysin selvinpäin. Itse valitsisin aina päihteet, ennemmin kuin suomalaisen naisen, vaikka ilman naista niitä päihteitäkään ei tarvisi.

Vierailija
20/27 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme