Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-palsta: on aiheuttanut minulle seuraavia oireita:

Vierailija
16.02.2012 |

-Matalampi keskittymiskyky

-juuttuminen, ajatusten harhailu

-asioiden aloittamisen vaikeus

-kommunikaatio- taidot heikentyneet sosiaalisissa tilanteissa

-toiminnan ja ajankäytön suunnitteleminen kankeampaa kuin ennen

- opiskelussa oppimisvaikeuksia

-nukkumisvaikeuksia

Eli se oli nyt MORO. Pidän ainakin vuoden tauon palstailusta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/11 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleistä ärtyneisyyttä, univaikeuksia, lyhentynyttä pinnaa, kodin siisteystason laskemista, ajankäytön hallinnan katoamista, lasten laiminlyöntiä, ystävien laiminlyöntiä, einesruoan lisääntynyttä käyttöä.

Tässä nyt alkua luettelolle, aika paljon muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyneistä syyllisyyden- ja huonommuudentunteista.

Vierailija
4/11 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kuka väittää olevansa läsnä lapselleen samalla kun kuvailee täällä pahinta deittimokaansa..?

Vierailija
5/11 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tämä on lisännyt kykyä reagoida nopeasti mitä omituisempiin juttuihin ja olla sanavalmiina jopa kommentoimaan kaikkea ihan idioottia.

Jopa kirjoitustaito on saattanut parantua. Olen saattanut päästä enemmän ihmisten pääkopan sisälle kuin ennen palstaan tutustumista.

En voinut siis ennen edes kuvitella, että oli olemassa jotakin näin kreisiä!

Ja tämä on viihdettä! Ajankulua! Y m s kaikkea!

Vierailija
6/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tämä on lisännyt kykyä reagoida nopeasti mitä omituisempiin juttuihin ja olla sanavalmiina jopa kommentoimaan kaikkea ihan idioottia.

Jopa kirjoitustaito on saattanut parantua. Olen saattanut päästä enemmän ihmisten pääkopan sisälle kuin ennen palstaan tutustumista.

En voinut siis ennen edes kuvitella, että oli olemassa jotakin näin kreisiä!

Ja tämä on viihdettä! Ajankulua! Y m s kaikkea!

Vierailija
7/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset leikkivät ulkona. Kuka täällä nyt koko ajan on? Jättääkö joku oikeasti olematta lastensa kanssa ja roikkuu sen sijaan täällä?

Vierailija
8/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, ilman AV:ta en tietäisi, että olen kai sitten VELA :D

Vierailija
9/11 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttunu paljon hankalammaks.. Ennen av-palstaa en tiennyt; että lapsi menee pilalle jos sen vie hoitoon alle 3vuotiaana. (itse olen mennyt hoitoon 1v:na ja minulla on vain hyviä muistoja pph:lta ja päiväkodista). Enkä sitä että nainen ei ole synnyttänyt, eikä ole kunnon äiti jos on saanut lapsen sektiolla, enkä sitä että yhden lapsen äiti ei myöskään ole mikään äiti, eikä tiedä mistään mitään, saati että vois olla väsynyt.. Että olen ihmisenä täysin epäkelpo ja paska koska satun olemaan myös äitipuoli, koska uusperheethän on saatanasta ja äitipuolet on itse Saatanoita!!! Niin joo ja jos sen lapsen sitten vie kuitenkin hoitoon, eikä hoida kotona kouluikään asti, niin vaatteet on oltava jotain Molo, Ticket to Heaven... Tai muita oikeasti TÖRKEEN rumia rättejä ja siis jos et ole akateeminen ja miehes ei tienaa ainakin 8000€/kk, niin sulla ei ole oikeutta lisääntyä, ainakaan jos et tee töitä 8-16 ma-pe, mielellään vielä lyhennettyä viikoa.. Varmaan unohdinkin tästä listasta jotain, mutta kyllä varmasti AV-mammat tulee mua korjaamaan... Kyllä on vaikeeta tää ihmisen elämä Suomessa... :D :D

Vierailija
10/11 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asun aivan pa*kassa maassa, jonne kukaan ei halua edes matkustaa, saati ihan asumaan joutua, hyi kamala sentään. Luulin, että tähän maahan on ihan ok suhtautuminen Suomessa eli kukaan ei päin naamaa ole kehdannut totuutta koskaan minulle sanoa.

Vierailija
11/11 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi korvissa on alkanut soida kuuden vuoden kuuliaisuus