Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Wuhuuu! Opin joogassa seisomaan päälläni tällä viikolla!

Vierailija
06.04.2012 |

Mieletön onnistumisenelämys!

Koska sinä olet viimeksi saanut kiksejä jostain oppimastasi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuva tai en usko

Vierailija
2/15 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen saanut kiksejä joogasta, kun on oppinut jotain mikä on tuntunut pitkään ihan mahdottomalta tai kummalliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi! Minä myös joogaan mutta en ole edes uskaltanut ajatella tekeväni vielä tuota.

Vierailija
4/15 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi! Minä myös joogaan mutta en ole edes uskaltanut ajatella tekeväni vielä tuota.

Tärkeintä on pitää käsivarret ja keskikroppa vahvana ja painopiste tosi alhaalla. Näin saa jaloista kevyet ja ne nousee kuin itsestään ylös. Sitten kun asento on suora, niin tasapainon pitäminen on tosi helppoa! Suosittelen kokeilemaan. Kerran viikossa olen harjoitellut vuoden alusta ja nyt jo onnistuu :)

AP

Vierailija
5/15 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia haastavia asanoita te osaatte?

Vierailija
6/15 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalalla seisomista, ihan tosi.

Vierailija
7/15 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan tunteen :)

ei se päällä seisonta ole niin vaikeaa kuin alussa tuntuu.

Hyvä ap!

I ? jooga (astanga)

Vierailija
8/15 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalalla seisomista, ihan tosi.

Minulla tuohon pystyminen vaihtelee kovasti kausittain. Erityisesti jos asanaan tule joku kädet pään yläpuolelle-juttu mukaan niin on kaatuminen lähellä. Usein asetun lähelle sinää siltä varalta että tarvitsee tukea. Mutta joskus pysyn yllättävän pitkiäkin aikoja!

Vierailija
9/15 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niska on siinä tosi kovilla. Päälläseisontaa ei pitäisi tehdä omin päin (heh) jos ei tiedä todella tarkkaan mitä tekee. Virheasennot voivat olla vaarallisia niskalle ja päälläseisonnassa siihe kohdistuu paljon painoa.

Kannattaisi treenailla ensin vaikka käsilläseisontaa, joka voi tuntua vaikeammalta, mutta jossa on pienemmät riskit. Ja käsilläseisontaa nimenomaa niin että kädet ovat lattiassa ja koittaa siitä potkaista itsensä ylös.

Tosin liikkeet ovat eri tavalla vaikuttavia, käsilläseisova energisoiva ja päälläseisonta rauhoittava.

Varjelkaa siis niskaanne!!!

t.joogi

Vierailija
10/15 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niska on siinä tosi kovilla. Päälläseisontaa ei pitäisi tehdä omin päin (heh) jos ei tiedä todella tarkkaan mitä tekee. Virheasennot voivat olla vaarallisia niskalle ja päälläseisonnassa siihe kohdistuu paljon painoa.

Kannattaisi treenailla ensin vaikka käsilläseisontaa, joka voi tuntua vaikeammalta, mutta jossa on pienemmät riskit. Ja käsilläseisontaa nimenomaa niin että kädet ovat lattiassa ja koittaa siitä potkaista itsensä ylös.

Tosin liikkeet ovat eri tavalla vaikuttavia, käsilläseisova energisoiva ja päälläseisonta rauhoittava.

t.joogi

Vierailija
11/15 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarpeeksi ajoissa niin, ettei kassan tarvitse enää huomauttaa, että sen plussakortin voi laittaa lukijaan jo siinä vaiheessa, kun hän on vetänyt ekan tuotteen.

Vierailija
12/15 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on helpompi seistä yhdellä jalalla niin et toinen on lootus-asennossa kuin et toinen jalka noijais tukijalkaan. Jotenkin se tasapaino vaan on puoli lootuksessa parempi. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
13/15 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman riemun koin viime syksynä workshopissa.

Se ei ole ollenkaan niin vaikeaa kuin olin luullut!

Vierailija
14/15 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt pitäisi opetella homma uudelleen. Pitkä tauko joogassa, enkä enää ollenkaan uskalla nousta päälläseisontaan.

Muistan kyllä aikaisemmasta, ettei se ollut ollenkaan niin vaikeaa kuin luulin, vaatii lähinnä uskallusta. Lapsena päälläseisominen tuntui ihan helpolta, mutta jotenkin aikuisena kynnys mennä ylösalaisin on kamalan suuri :D

Vierailija
15/15 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aloittelijan voi olla vaikea kontrolloida sitä. Jos heiluu ku heinämies niin kannattaa treenata vielä lisää valmistavia liikkeitä.

Päälläseisonnassa suurin osa painosta on käsivarsilla

t.joogi