Haluatko ottaa Jeesuksen vastaan ja pelastua?
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.
Joh. 3:16
Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva.
Room. 10:9
Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. Se ei perustu ihmisen tekoihin, jottei kukaan voisi ylpeillä.
Ef. 2:8-9
Kommentit (86)
Ylistetty olkoon Kuningasten Kuningas - Herra Vapahtaja Jeesus Kristus!
Halleluja! Ylistys ja kunnia Jumalan Karitsalle!
Pienellä tytöllämme on todella kovia mahaongelmia, todella kivulias ummetus, pyydän että uskikset voisitte rukoilla tämän asian puolesta! Kiitos teille!
Kiitäthän sitten Herraa Jeesusta :)
Ota vastaan kutsu taivaan juhliin :)
Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt."
olen ottanut ja suosittelen muillekin!!
Ei pieni vauva ole syntinen heti synnyttyään. Vauvalla on kasteen kautta annettu armo siksi ajaksi kunnes hän oppii erottamaan hyvän ja pahan.. Ja se ei ole Jumalan syy, että maailmassa on niin paljon pahaa, vaan sen vanhan aatun.. :( Mie en halua kenellekään tuputtaa mitään, mutta kun ajattelee omalle kohdalleen, että joku on rakastanut minua niin paljon, että on kuollut puolestani, tuntuu se aika suurelle.. Jos joku läheisesi kuolisi puolestasi, että pelastuisit, etkö rakastaisi häntä siitä hyvästä? Ja ei kristinusko ole mitään kärsimystä... :) Mutta ei tästä sen enempää. Jokaisella on oma aikansa löytää tai kadottaa polkunsa taivaaseen... Toivoisin vain että kaikki sen voisivat löytää...
Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
tästä paikasta kohoamaan, Herran oma.
Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
olen valmis
Ajattele jos jo huomenna Jeesus hakisi omansa taivaaseen? Eikö ole ihan mielettömän ihana ajatus? Ei enää sekuntiakaan maailman kurjuutta sen jälkeen :) *haaveilee*
ajatteleppa että joutuisit aloittajan kaltaisten hihhuleiden kanssa viettämään iäsiyyden :)
olen valmis
Ajattele jos jo huomenna Jeesus hakisi omansa taivaaseen? Eikö ole ihan mielettömän ihana ajatus? Ei enää sekuntiakaan maailman kurjuutta sen jälkeen :) *haaveilee*
näreet, asia on todella ihana ja totta, antaa tarkotuksen elämälle. e iole päämäärätöntä haahuilua ja uskoa ei mihinkään vaan Jeesukseen Kristukseeen. lisäksion hyvä että ei tarvi kehittää omaa uskoa eikä järkeillä syntyjä syviä( mitä oli ennen mitään ja mitä on lopussa). selvää pässinlihaa on ja hyvä niin.
olen valmis
Itselleni tuollainen jatkuva "jonkin paremman" odottaminen olisi vain pakoa todellisuudesta. Haluan elää jurri tässä ja juuri nyt, nauttien joka päivästä.
Muutenkin kristinuskon perusideat ovat itselleni liian epäloogisia ja järjenvastaisia, vaikka (tai ehkä KOSKA) olen raamattupiirini käynyt ja vuosien ajan tutustunut kristinuskoon ja sen historiaan aika syvällisestikin opintojeni myötä. Mutta hyvä, jos jollekin usko tuo lohtua ja tarkoitusta elämään, ei siinä mitään.
T:Ex seurakuntanuori
ilossa, valossa, rauhassa ja rakkaudessa :) Suorastaan vastenmielistä. Paljon mielummin sitä lapioi hiiliä tulimeren äärellä, sietämättömän kuumuuden, ahdistuksen, surun, yksinäisyyden ja kauhun keskellä. Ikuisesti.
olen valmis
Itselleni tuollainen jatkuva "jonkin paremman" odottaminen olisi vain pakoa todellisuudesta. Haluan elää jurri tässä ja juuri nyt, nauttien joka päivästä.
Muutenkin kristinuskon perusideat ovat itselleni liian epäloogisia ja järjenvastaisia, vaikka (tai ehkä KOSKA) olen raamattupiirini käynyt ja vuosien ajan tutustunut kristinuskoon ja sen historiaan aika syvällisestikin opintojeni myötä. Mutta hyvä, jos jollekin usko tuo lohtua ja tarkoitusta elämään, ei siinä mitään.
T:Ex seurakuntanuori
päin , mun vinkkelistä tuntuu uskomattomalta, mutta jos ahdistaa, ehkä on hyvä mennä pois. mulle todella elämä ilman Jeesusta vasta pakoa oliskin , kauhea skenaario.
ilossa, valossa, rauhassa ja rakkaudessa :) Suorastaan vastenmielistä. Paljon mielummin sitä lapioi hiiliä tulimeren äärellä, sietämättömän kuumuuden, ahdistuksen, surun, yksinäisyyden ja kauhun keskellä. Ikuisesti.
En mitenkäänpäin voisi palvoa olentoa, joka sallii tuollaisen paikan olemassaolon. Mukava kaikkivaltias indeed. En palvo minkäänlaisia itsevaltiaita ihan periaatteen ja omantunnon vuoksi. Mutta kukin tyylillään, kunhan kukaan ei tule minun lapsiani pelottelemaan.
P.S. Helvettiä ei ollut alkukristityillä lainkaan, se keksittiin vasta myöhemmin.
T: Ex seurakuntanuori
En mitenkäänpäin voisi palvoa olentoa, joka sallii tuollaisen paikan olemassaolon. Mukava kaikkivaltias indeed. En palvo minkäänlaisia itsevaltiaita ihan periaatteen ja omantunnon vuoksi. Mutta kukin tyylillään, kunhan kukaan ei tule minun lapsiani pelottelemaan.
P.S. Helvettiä ei ollut alkukristityillä lainkaan, se keksittiin vasta myöhemmin.
helvetti on kyllä aina ollut, sen jälkeen kun Lucifer syöstiin alas. (ja lapsias en pelottele, maassa maan tavalla ja lapsille sopivan järjen tasolla.) ..... vai olettako joku täälläetä helvetin enkelin paikka on taivassa , mitä?
Minua ihmetyttää myös se, miten harva kristitty tuntee uskontonsa historiaa. Esimerkiksi historiallis-kriittinen raamatuntutkinta on monille täysin vieras käsite. Raamattu on moneen kertaan käännetty ja väännetty teos, joka on ammentanut oppejaan myös ympäröivästä yhteiskunnasta ja sen aatteista.
On myös pelottavaa, miten valmiita ihmiset ovat nielemään kaikenlaista tuntematta asian taustaa ja historiaa.Mutta edelleen: mikäli jonkun elämänlaatu paranee uskomalla, go for it! Kunhan muistatte kunnioittaa muiden elämänkatsomuksia, vaikka se tietysti kristittynä on vaikeaa, koska koko uskonto perustuu siihen, että vain ja ainoastaan kristityt ovat oikeassa. Myös tuo näkemys on itselleni vieras ja erittäin vastenmielinen periaate.
Jumala ei pakota sua taivaaseen vaan antaa sun valita kumpaan menet. Moni sanoo meinaan suoraan että haluaa mielummin helvettiin.
Tottakai kristityn velvollisuus on kertoa totuus Saatanasta, hänen enkeleistään ja helvetistä. Ei niitä kaunistella voi.
ei valmistanut helvettiä ihmiselle.
Onneksi nyky-Suomessa on uskonnonvapaus eikä aikuisille tuputeta mitään uskontoja.
Kuinka moni meistä aikuisista sietäisi sitä, että työpaikalla olisi pakollisia ruokarukouksia ja hartaushetkiä? Lapsen on parasta olla kunnon kristitty (tai teeskennellä sellaista), ettei joudu koulussa ikävään erityisasemaan.