No niin mammat, miten rikkaita sitä oikeasti ollaan?
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/kuulutko-tuloeliittiin-nain-tul…
Kotikunnassani rikkaimman 20% joukossa.
Kommentit (25)
oma kunta ilmoittaa 40%
helsingissä prossa ois 50
posiolla menis hyvin, 20 %
Kotikunnassani näköjään parhaaseen 5 %:iin!
Juuri kun meinasin vastata viestiisi, että ei tässä nyt rahoissa olla ja paljon paremmin pitäisi tienata.
Helsingissä kuuluisi parhaaseen 10 %:iin ja olen ajatellut, ettei meidän perheellä ole varaa sinne muuttaa. Noh, määrittää se lapsilukukin aika paljon miten rikkaita oikeasti ollaan.
Jos jotain, niin lapsirikkaita :)
Helsingissä 5% rikkaimman joukossa. Tulot ovat toki ihan hyvät (7.200 eur/kk), mutta en silti uskonut että pääsisi noin korkealle.
Oikea totuus on se, että koirat kusee nilkoille ja vouti hakkaa ovea.
mutta eihän tuo voi pitää paikkaansa. Vaikka päomatulot puuttuvatkin niin ei tulotaso voi olla noin alhainen ympäri maata. Jos pitää niin en tänään marmata palkastani koska en taidakaan olla pienituloinen. Helsinki 20%
Me ollaankin vissiin aika hyvin toimeen tulevia :)
Lähes koko maassa paras 1% .
Me ollaankin vissiin aika hyvin toimeen tulevia :) Lähes koko maassa paras 1% .
Olette tainneet periä rahanne kun ei tuota vertaa järki luista
Me ollaankin vissiin aika hyvin toimeen tulevia :)
Lähes koko maassa paras 1% .
Etkä tiennyt olevasi hyvätuloinen????
mies pääsee tuonne ylimpään 10% ja minä jään jonnekin ties minne peränpitäjäksi (kotihoidontuella kun olen). Espoossa näin ja entisellä kotiseudulla mies kuuluu jo ylimmän 1% ryhmään, minä edelleen siellä 20% alimmassa kastissa.
koska olen opiskelija. Vuositulot 4221e + satunnaiset kesätyöpalkkiot, eli ehkä 6000e. Juhuu!
Viestisi kertoo juuri siitä, yli 50 000 € vuositulot on jo melko harvinaiset, suurin osa naisista ansaitsee alle 2500 €/kk ja miehistäkin suurin osa alle 3000 €/kk.
mutta eihän tuo voi pitää paikkaansa. Vaikka päomatulot puuttuvatkin niin ei tulotaso voi olla noin alhainen ympäri maata. Jos pitää niin en tänään marmata palkastani koska en taidakaan olla pienituloinen. Helsinki 20%
kotikaupungissani 20%
helsingissä 20%
samoin miehelläni
Mutta enpä etukäteen edes kuvitellutkaan, että olisimme "rikkaita" :)
olisin Suomessa parasta A-luokkaa. En kylläkään asu siellä.