G: Jos saisit kenet tahansa maailmassa, ketä panisit?
Miesmakuni on kummallinen, mutta pakko sanoa että Philip Seymour Hoffman veisi voiton. :)))
Kommentit (108)
Mutta jos saa käyttää aikakonetta niin vuoden -69 versio. Mutta jos ei niin kai se nykyinenkin käy ;)
T. 27 v.
kun omaa miestäni! Yököttääkin ajatella ketään muuta kanssani samassa sängyssä.
Namu mies, vaikka ikää löytyykin.
avata tämän ketjun:D
Vaikka kuinka on ihana aviomies ja lapsia neljä, niin tätä panisin joka tapauksessa, mieluummin rakkaudella =)))
Olisin mielelläni loppuikäni panematta.
Vaikka kuinka on ihana aviomies ja lapsia neljä, niin tätä panisin joka tapauksessa, mieluummin rakkaudella =)))
Pikku korjaus..
mutta Matthew Lewis! Enkä ole teini.
Jos et uskalla kuvitella, pysy pois! Miehesi kuvittelee kuitenkin, tiesithän? Fantasiat on normaalia, sä et.
Mutta pieni perverssi sinussa käski kuitenkin
avata tämän ketjun:D
Kysymyksen luettuani ajattelin samantien miestäni. Pian hänen viereensä nukkumaan... Kuinka ihanaa. :)
Miksi minun täytyisi väkisin yrittää keksiä joku ketä panisin jos mieleen ei ketään tule? Okei... hetki pieni niin yritän keksiä jonkun "melkein pantavan", jos se jonkun teistä tekee tyytyväiseksi. ;)
Miksi minun täytyisi väkisin yrittää keksiä joku ketä panisin jos mieleen ei ketään tule? Okei... hetki pieni niin yritän keksiä jonkun "melkein pantavan", jos se jonkun teistä tekee tyytyväiseksi. ;)
Tottakai ymmärretään, että on ihmisiä jotka haluavat aina sanoa tämän tällaisiin vitsiketjuihinkin.
Että vaikka sä myöntäisitkin että engelbert humperdink on susta hot, kukaan ei pääse epäilemään etteikö sun miehes ja sun suhde oo täydellinen. Sitähän sä kysyit.
Kehtaanko sanoa, että Pauli mc.cartney on tosi HYVÄN näköinen :!