Millainen olisi Lapin tyttö etelän miehelle?
Jotenkin positiivinen ajatus. Olisi luonnonlapsi, välitön ja aito. Olen aiemmin tavannut lappilaisia tyttöjä ja naisia useitakin, ja mukavalta ja eksoottiselta tuntuivat, tosin hieman hämmentävältä Hesan miehestä sen suorasukaisuuden vuoksi. Seurustellut en varsinaisesti ole.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Saavuttamaton olisi.
Ja miksi? Ihmisiä kai ollaan?
En tiedä, mutta minä haluan Anitta Mattilan.
Ainakaan Lapin mies ei minulle stadilaiselle sopinut , oltiin ihan eri planeetalta .
Lapin nainen on usein älyttömän yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Huomannut saman. Harva käyttää omaa päätään. Kulkee sokeasti massan mukana.
Yksinkertaisia tuntuu että päässä pyörii vain silmät
Vierailija kirjoitti:
On huomattu, että etelässä ajatellaan näin. Se johtuu siitä, että Lapin naisia ei kiinnosta. Ottaa näköjään koville.
Lapintytöllä ei oo silikoneja eikä täytehuulia. Ovat sellaisia perinteisiä naapurintyttöjä hyvällä huumorilla 🤗
No minhä kun heivasen meijerit olalle ja rämhemajavan eshille niin ethelän poika juoksoo pakhoo
Vierailija kirjoitti:
Aivottomia kuten täällä jo kerrottiin
Teidän kanssa pitää yrittää laskeutua samalle tasolle
No mikä ettei... olen etelän mies, mielelläni tapaisin tuollaisen 45 -50 v. lapin naisen, myisin firmani, taloni ja kesämökkini meren saaristossa ja muuttaisin lappiin. On tätä "humppaa" täällä etelässä jo tarpeeksi nähty. Ja... osaan metsästää, kalastaa, hiihtää ja ajaa moottorikelkalla.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisia tuntuu että päässä pyörii vain silmät
Sulle niitä pyöritellään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivottomia kuten täällä jo kerrottiin
Teidän kanssa pitää yrittää laskeutua samalle tasolle
Olen Lapista kotoisin ja tämän takia sieltä lähdin. En kestänyt sitä ettei saa ajatella laatikon ulkopuolelta. Vähänkään kun ajatteli järjellä, sai tuomitsevia katseita - vain koska asiat on aina tehty näin ja kaikki uusi on pahasta.
Itse stadilaisena naisena näen myös Lapin miehet eksoottisina. Itseä kiinnostaisi tutustua erityisesti saamelaisiin, ihan ihmisinä, ovat varmasti kiinnostavia ajatuksiltaan ja arvoiltaan (maanläheisiä, luontoa kunnioittavia ym.). Olen kuunnellut myös saamenkielistä räppiä, esim. Ailu Valle.
Yksinkertaisia ja ahdasmielisiä.
Sara Sieppi, Eini, Kätkän sisarukset ovat lapin tyttöjä
Vierailija kirjoitti:
Jos olet "hesan mies", etkä "stadilainen", niin olet itsekin muualta muuttanut.
Stadin slangissa Hesasta käytettiin termiä Hesa aiemmin. Nykyään Hese/Hesoi.
Jos olet "hesan mies", etkä "stadilainen", niin olet itsekin muualta muuttanut.