G: Jos saisit kenet tahansa maailmassa, ketä panisit?
Miesmakuni on kummallinen, mutta pakko sanoa että Philip Seymour Hoffman veisi voiton. :)))
Kommentit (108)
..johon olen tutustunut vasta aikuisiällä, mutta josta mahdollisesti tulee ajan myötä tärkein ja läheisin ystäväni. Fantasioin, että ensin ajautuisin puolivahingossa harrastamaan seksiä hänen kanssaan, kertoja tulisi lisää, ja lopulta mukaan tulisi vielä mieheni. Ahhh!!!!
Olisin täysin valmis toteuttamaan myös käytännössä tämän, mutta kaksi estettä on: ystäväni ja mieheni. :D
niissä Sparrow-vermeissä.
No voisin ilmankin.
En osaa kuvitella nauttivani seksistä kenenkään muun kanssa. En osaa kuvitella myöskään tilannetta, jossa en olisi mieheni kanssa, joten vaikea vastata. Ei tule mieleen mitään superseksikkäitä tapauksia.
Se on niin dropdeadgorgeus etten sellasta saa ku haaveissani :D
Julkkisista sanoisin Johnny Depp,Samuli Edelman ja Peter Franzen,nam!
Jos Brad Pittin sais sen näköiseks millainen se on "Saanko esitellä Joe Black"-elokuvassa niin ehdottomasti.
Myös Ben Affleck ja Josh Hartnett "Pearl Harbor"- aikoina, hmmm... taidampa katsoa kyseisen elokuvan, nams...;p *slups*
Mutta Jensen Ackles olisi ylitse muiden!
Ja tosiaan nyt vähän vanhempana, ei silloin teinipoika-aikoinaan. ;)
http://images2.fanpop.com/images/photos/7800000/-Dean-3-dean-winchester…
joten ei voi laittaa nimeä tänne.
Eli The Closer -sarjassa Fritz Howardia näyttelevä tyyppi. Mun märkien päiväunien kohde! Onneksi oma mies on aika paljon sen näköinen... :D
että toinen ukkeli, jota ois voinu panna vielä tuossa 90-luvun alkupuolella, on Leonard Cohen. Se kun saa pelkällä äänellä jo housut märäksi. Nyt on vaan jo niin vanha käivärä, ettei enää oikeen nappais :I
Bruce Willis on ollut jo teinistä saakka yksi hottiksista. Mmm Vin Diesel, Hugh Jackman, Johnny Depp Jack Sparowna, Samuli Edellman elokuvasta Häjyt.
Jason Statham on uusimpia hottiksia :P
Ohhoh tässähän rupes aiva olemaan vesikielellä kun näitä mietti :D
Koskisen Sauli ja Lambertin Adam! Näistä kelpais kumpi vaan yksikseen, tai vaikka molemmat yhtä aikaa! Hoooooot! :)
Terra Novan Poliisi Jim Shannon - JASON O'MARA,nam...
Kyle Chandler ois kans hooot...
Twilightia olen katsonut. Muuten Christopher Walken nuorena...(hävettää)
Carl-Kristian Rundmania!! Pikkulikkana tuli seurattuu Puhtaita Valkeita Lakanoita ja oon ollu siitä asti niin ihastunu ko herraan! :D