Te jotka ette olleet tänään ulkoilemassa huonon sään takia?
Aika huono selitys että ei lähdetä ulos kun sataa ja tuulee! Kunnon kamppeet vaan päälle ja menoksi.
Eipä tullut ainuttakaan äitiä ja lasta vastaan vaikka melkein pari tuntia oltiin ulkona. Kahdessa eri puistossa käytiin eikä kummassakaan ollut ketään?! Ei siinä mitään me kyllä viihdytään puistossa ihan kahdestaankin.
Meidän muksu ainakin nauttii ulkoilusta oli sää mikä hyvänsä!
Kommentit (56)
" voi, kun olimme kyläilemässä, emmekä siksi ulkoilleet" tai vaikkapa " voi, kun me leivoimme, emmekä siis ulkoilleet" . Eihän kukaan vain noin huonoja selityksiä anna ulkoilemattomuudelleen, eihän?
Vierailija:
mutta minusta nyt vaan on huono selitys jos ei lähde ulos kun sataa/tulee.Oikein hyvää päivänjatkoa kaikille! Toivottavasti tulee taas hyviä ilmoja, että kaikki pääsee ulkoilemaan!
-ap-
Lähellä meren rantaa asutaan ja käytiinkin katsomassa tytön kanssa kun meri kuohuaa.
-ap-
Tosin tällaisella ilmalla en lähtisi muutenkaan, vihaan sadetta ja tuulta. Ei ole varaa ostaa kunnollisia varusteita, joten kylmä ja märkä tulee. Vasta kun veronpalautukset tulee, niin voidaan taas ulkoilla huonommallakin säällä...
Säkö jauhat samat asiat täälläki?
Tuonne märkään kurakkoon en vie 1-vuotiasta kaatuilemaan.
sähköt olivat aamulla jo poikki 2 tuntia ja räpsyvät vähän väliä. ulos ei takuulla enää mennä:) otin hevoset sisälle hetki sitten ennenkuin juoksevat aidan läpi, nauttikaa te siellä sisämaassa ulkoilusta:) yhteysaluskaan ei tänään liikennöi normaalisti joten toivoa sopii että saan mieheni edes tänään kotiin.
Mutta mitkään tuulet tms. eivät minua estäneet, koska kunnon äiti vie lapsensa ulos :) Esikoinen myös tykkäsi käydä ulkona ilmasta riippumatta.
Tokan kanssa jatkettiin samaa linjaa, mutta tokapa ei tykännytkään käydä huonolla ilmalla ulkona. Kyllä siinä tunsi itsensä aika tyhmäksi, kun seisoi hirveässä myrskyssä ainoana äitinä puistossa ja lapsi huusi vieressä, että mennään jo kotiin... Ja kunnon ulkoiluvaatteet on aina ollut sekä minulla että lapsilla. Joten se siitä karaisemisesta :)
Nykyisin mennään kakkosen ja kolmosen kanssa ulos, vaikka sataisi vettä, kunhan vesi sataa pysty- eikä vaakasuoraan. Ei vesisade haittaa, lapset tykkää kurasta, mutta tuollaisella tuulella en lapsiani vie ulos kitisemään. Esikoinen saa mennä, kun on läksyt tehty - ja saatanpa itsekin lähteä mukaan kunhan mies tulee töistä. Mutta tuota kakkosta en sinne pakota, kun ei kerran halua.
Enkä minä ole huono äiti, tai jos olen, niin tästä asiasta se ei ainakaan johdu ;)
kun tuulee ja sataa niin on ihana tekosyy ottaa rennosti. Miksi mennä ulos kun sisälläkin on ihan mukavaa? Maalattiin ja tehtiin ruokaa. Lapsi katseli pitkästä aikaa videoita.
Mulle elämä ei ole mikään suoritus, jossa mennään jonkun " raitis ilma on tärkeää säässä kuin säässä" -säännön mukaan. Lapsi varmaan nauttisi ulkonakin mutta nauttii sisälläkin!
eihän siellä ole mikään tavalllinen sadeilma vaan myrsky. Mä en ainakaan lähde tuonne, en usko, että tyttönikään välittäisi tuolla säälllä olla puistossa, varsinkaan, kun siellä ei varmaan olisi paljonkaan väkeä. Mutta jos te lähditte ulos ja teillä oli kivaa, niin hyvä juttu.
numero 56 on myrskyluodon maija!! :)
saaressa on varmaan aika hurjat oltavat tällaisella myrskyllä. pitäkää hatuistanne kiinni siellä!
Mitä ulkona edes näkee tehdä, kun sataa räntää silmät täyteen?
Tuli siinä sivussa oltua ulkonakin puolisen tuntia. Viime päivinä ei ole puistoissa muita näkynyt, joten tänään päätin minäkin pitää vapaapäivän kurakamppeiden pukemisesta, riisumisesta ja pesemisestä. Ja täällä meren rannassa muuten tuulee niin kovaa, ettei paikoitellen saanut vaunuja eteenpäin työnnettyä ja hento 1-v meinasi lähteä lentoon - hän siis yleensä aina kävelee eikä asu rattaissa. :)
Siis puolitoista päivää sisällä siellä metelissä. Minua ainakin jo harmitti lapsen puolesta tänään. Jäätiin sitten vielä kotiin puoli viiden aikaan ulkoilemaan, vaikka lapsilla alkoi olla jo nälkä ja ulkona säkkipimeä. Enää ei satanut eikä mitään, ihan hyvin olisi voinut olla ulkona (asutaan Keski-Suomessa). Mutta ehkä se oli sitten lasten kannalta oikea ratkaisu, eikä kyse ollut vain siitä, että pk-tädit eivät jaksaneet kurahousurumbaa.
Täällä rannalla lensi hiekoituslaatikoitten kannetkin kun irtosivat saranoistaan tuulen voimasta. Joten ymmärrettävästi päiväkoti pysytteli sisällä. Puitakin on tänään täällä kaatuillut. Huono provo.
ihan siitä syystä että oli HUONO SÄÄ. MIkä helvetin pakkomielle jollain on mennä ulos jos tuulee 30m/s ja sataa kaatamalla. Ei voi ymmärtää!!!
Ei siis todellakaan ole järkeä ulkoilla!